Dzisiaj jest 29 lip 2025, 9:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 maja 2012, 17:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2011, 22:42
Posty: 25
Pojazd:
Czy oryginalny króciec może być przyczyną niskich osiągów w na poziomie evo?
Mam gaźnik 21mm (nie pwk) I dyszę bodajże 95. Aerox leci mi 105. Napęd jest wyregulowany, ciągnie od początku, stawia na koło, żadnych dziur w przyśpieszeniu ale 105 to max. Mimo że wszystko inne mam wymienione.
Podam może setup :
Malossi mhr (nie replica)
stage6 hpc
c21
napęd oversize r/t
S6 BE 21mm
Malossi e13
S6 TC

Dodam że pasek jest w stanie odpowiednim, po przelocie bagatela 400km, także się ułożył.
Czy wszystkie tunigowe króćce mają średnicę większą niż seria? Czy to tylko kolejny sposób pozyskania pieniędzy?
Poza tym mam jeszcze jedno pytanie? Czy króciec motoforce racing (ten odwracany) warty jest kupna? Czy ta guma nie zapada się czy nie wypada z króćca?
Z Góry dziękuję za odpowiedź


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy