Czy oryginalny króciec może być przyczyną niskich osiągów w na poziomie evo?
Mam gaźnik 21mm (nie pwk) I dyszę bodajże 95. Aerox leci mi 105. Napęd jest wyregulowany, ciągnie od początku, stawia na koło, żadnych dziur w przyśpieszeniu ale 105 to max. Mimo że wszystko inne mam wymienione.
Podam może setup :
Malossi mhr (nie replica)
stage6 hpc
c21
napęd oversize r/t
S6 BE 21mm
Malossi e13
S6 TC
Dodam że pasek jest w stanie odpowiednim, po przelocie bagatela 400km, także się ułożył.
Czy wszystkie tunigowe króćce mają średnicę większą niż seria? Czy to tylko kolejny sposób pozyskania pieniędzy?
Poza tym mam jeszcze jedno pytanie? Czy króciec motoforce racing (ten odwracany) warty jest kupna? Czy ta guma nie zapada się czy nie wypada z króćca?
Z Góry dziękuję za odpowiedź
|