Dzisiaj jest 07 sie 2025, 14:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 maja 2012, 20:57 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
Witam mam taki problem , gdy odpalam skuter rano wyjadę nim skuter jest szybki przez około 300 m a potem spadają obroty i strasznie słabnie . Potem odstawiam go dosłownie na 2 3 min jadę znów super 300 m i znów słabnie . Skuter był na regulacji gaźnika napęd spr sprzęgła sprężyny i rolki . Jak zakładam lżejsze rolki to to samo 300 m jedzie na dobrych obrotach a potem znów słabnie . Czy t o może być przez to z e mam spawany wydech ? Jaka może być przyczyna ?


Ostatnio zmieniony 16 maja 2012, 20:18 przez mate96usz, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 23:39 
**

Rejestracja: 14 maja 2011, 20:02
Posty: 344
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: BYŁ keeway JEST aerox VR :)
jeżeli jeździsz i ci słabnie to sprawdź cylinder bo wydaje mi sie że to może być wina tłoka (puchnie)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 23:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
dolej oleju do benzyny i zobacz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 17:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
sprawdź świece: kolor, przerwa, zanieczyszczenia ;)

@BEpower nie wydaje mi się, żeby na tak krótkim dystansie tłok zdążył spuchnąć. Poza tym mi akurat jak spuchnie to cały silnik wyłącza.




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html


Ostatnio zmieniony 12 maja 2012, 17:38 przez Przemek051195, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 21:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2012, 16:59
Posty: 67
Pojazd:
Przemek051195, w każdym skucie będziesz miał inaczej... Najprawdopodobniej puchnie tłok, prawie na 100%...
Proponuje wymianę cylindra......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 22:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Skoro tłok puchnie to lepiej chyba wymienić tłok niż cylinder...




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html


Ostatnio zmieniony 12 maja 2012, 22:06 przez Przemek051195, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 22:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
Zmierz na początek kompresję :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 23:01 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
pewnie wystawiam skuter zimny jadę i co 30sekund i puchnie ... no weź pomyśl poza tym tłok firmowy a cylek sprawny ostatnio sprawdzałem pierścienie to tylko jeden ale to prawie nie widzialny przedmuch na tłoku .

A może to być wina np z planowanej głowicy delikatnie ? Dałem o wiele grubszą uszczelkę i wyszło tak jak by nie była splanowana więc raczej nie ... Zastanawia mnie czy to może być od tego wydechu bo wcześniej tak nie bo po ty wydechu tak mniej więcej się stało i na 70 też tak miałem


Ostatnio zmieniony 12 maja 2012, 23:04 przez mate96usz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 23:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Masz elektryczne ssanie?
Czyściłeś gaźnik?

Jeśli masz elektryczne ssanie to ja to widzę tak - masz przytkaną/zatkaną dyszę główną i skuter na ssaniu ciśnie dobrze a jak sie wyłączy to słabnie.

Jeśli masz ręczne to możliwe że zawiesza się pływak odcinając dopływ paliwa przy niskim stanie w komorze pływakowej i przy daniu mu w palnik wypala całe paliwo znajdujące się w gaźniku i zaczyna mulić (przy elektrycznym ssaniu też tak może być).

Poza tym jeszcze można sie zastanowić nad kranikiem czy może on nie jest przybrudzony / zepsuty i nie podaje paliwa do gaźnika.

Ogólnie ja bym się zajął układem paliwowym.

PS. Napisz coś więcej o skuterze, jakiś set, czy coś robiłeś itp.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2012, 12:38 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
Więc tak w skuterze były spr. inny gaźnik był czyszczony u mechanika ja czyściłem mechanik regulował . Odłączałem ssanie i wtedy to go już zalewa ja już nie wiem co to ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2012, 10:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2011, 23:33
Posty: 385
Pojazd:
Miałem to samo w skuterze CPI 2T . Pierwsze 500 m gdy był zimny to błyskawica, później muł ledwo 40 km/h brak mocy . Gaźnik czyszczony bez rezultatu, robiłem wszystko co dało rady. Okazało się że przegrzany cylinder - dziewczyna jeździła z uszkodzonym dozownikiem i dostawał za mało oleju .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2012, 14:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
mate96usz, no może puchnąć po 30 sekundach nawet jeżeli jest już trochę rozgrzany, na samym początku sprawdź kompresje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2012, 21:29 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
Wave01, no obawiałem się właśnie tego że masz racje . Bo już spr wszystko co się dało i nie ma już nic innego oprócz cylka . Ale od czego to się mogło stać ? Dozownik działa nawet za dużo dostaje oleju , a nigdy nie przegrzałem wody w chłodnicy więc od czego ? Tłok vertex i na początku śmigał dobrze i się teraz nie grzeje jak nim jeżdżę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2012, 21:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
mogłeś dostać piasek do cylka, bo masz np dziurawy filtr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 15:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2012, 16:59
Posty: 67
Pojazd:
A ja się będę upierał, że puchnie ci tłok...
Gość kupił Bartona czy coś takiego... I przejechał nim jakieś 3000km, po tym czasie zaczął się zachowywać dokładnie jak twój... Spadek mocy i 15/20 km/h... Oddawał do serwisu nie wiedzieli co mu jest nie chcieli się tykać... Ktoś podsunął mu pomysł, aby wymienić tłok i cylinder... Pomogło...
Jak dasz mniejszy tłok to nie będzie dobrej kompresji... Dlatego trzeba kupić i tłok i cylek, najlepiej zestaw...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 15:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
lub szlif i tłok




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 18:35 
*

Rejestracja: 15 maja 2012, 17:41
Posty: 13
Pojazd:
puchnie ci tłok mój kumpel tak miał jak zmienił tłok i cylek na nowy od razu mu odkręcił do końca po 400m już ledwo co jechał pewnie ci się przegrzał a ile km masz już zrobionych ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 19:40 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
mam 4000 tysiące . Ok więc tak ją teraz 50 kupić bo to c omam to i tak nie oryginał tylko dziadostwo . http://motoallegro.pl/cylinder-tlok-50- ... 69914.html myślałem takie coś ? Dobre to ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 19:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2012, 13:38
Posty: 856
Lokalizacja: Mysłowice / Katowice
Pojazd: Aprilia SR
http://motoallegro.pl/cylinder-kit-tec-hq-50cc-morini-suzuki-lc-i2295102816.html

Ja bym wolał dopłacic i coś takiego kupic.




_________________



Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 20:08 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
Jak bym brał to eco bo niczym się nie różni a on i tak u mnie długo nie zostanie ten skuterek .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy