Dzisiaj jest 16 lis 2025, 4:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 maja 2012, 15:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2011, 13:07
Posty: 254
Lokalizacja: Kuślin [Wlkp]
Pojazd:
Witam. Zastanawiam się czy warto kupować zatarty cylek? Przykładowo Stage6 streetrace.
Trzeba wykonać oczywiście szlif i kupić tłok, ile to może kosztować? Czy opłaca się kupić tak zatarty czy jednak po szlifie i kupnie tłoka wyjdzie to samo? Czy moc będzie taka sama jak na nowym?




_________________

Aprilia SR 50 by Gandi *klik*

Audi A3 8L 1.9 TDI by Gandi *klik*


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2012, 15:47 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 19:27
Posty: 514
Pojazd:
warto jak najbardziej
robisz szlifa i masz jak nowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2012, 15:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Gandi, zależy jaka cena za zatarty cylinder.
Jakiej głębokości są rysy.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2012, 16:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2011, 13:07
Posty: 254
Lokalizacja: Kuślin [Wlkp]
Pojazd:
Cena ok. 100 zł Możecie napisać ile kosztuje szlif i tłok?




_________________

Aprilia SR 50 by Gandi *klik*

Audi A3 8L 1.9 TDI by Gandi *klik*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2012, 16:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Gandi, 100 za zatarty to dużo.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2012, 16:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2011, 13:07
Posty: 254
Lokalizacja: Kuślin [Wlkp]
Pojazd:
Hmm.. teraz jeszcze znalazłem za 130zł z przebiegiem 1000km. Mówisz że sie nie opłaca?
Dorzucam fotki: http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... ff64b02aab




_________________

Aprilia SR 50 by Gandi *klik*

Audi A3 8L 1.9 TDI by Gandi *klik*


Ostatnio zmieniony 29 maja 2012, 16:52 przez Gandi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2012, 16:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2012, 18:42
Posty: 49
Lokalizacja: Busko Zdrój
Pojazd:
Stary ja mam okazje kupic ten własnie cylek lekko przytarty za 50 zł. Kolega dorzuca mi uszczelki, łozyska, tlok i głowice. Wiec za 100 nie opłaca sie ;) Szlif ok 50 zł, a tłok ok 100.


Ostatnio zmieniony 29 maja 2012, 16:56 przez eXplosiVe77, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2012, 16:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2011, 13:07
Posty: 254
Lokalizacja: Kuślin [Wlkp]
Pojazd:
Z tego co widzę masz skuter w AC ;p A ja LC więc nie wiem czy to już nie robi różnicy. No ale może masz racje troche dużo wg. mnie jak za taki cylek. Co sądzicie o tym wyżej nada sie na szlif?




_________________

Aprilia SR 50 by Gandi *klik*

Audi A3 8L 1.9 TDI by Gandi *klik*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2012, 17:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
Gandi, nada się, cylindry LC są droższe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2012, 17:36 
*

Rejestracja: 13 sty 2011, 19:57
Posty: 176
Pojazd:
wg cena spora,ale jak zrobisz to polatasz :D




_________________

Peugeot Speedake,zipp Otis 4t,zipp triad 2t,Malaguti f12,Aprilia Amica,Aprilia Rally,Romet Pony, i DERBI GPR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2012, 18:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2011, 13:07
Posty: 254
Lokalizacja: Kuślin [Wlkp]
Pojazd:
Czyli warto pomiędzy nowym, a po szlifie? Może uda się cenę znegocjować :)




_________________

Aprilia SR 50 by Gandi *klik*

Audi A3 8L 1.9 TDI by Gandi *klik*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2012, 18:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2011, 14:44
Posty: 547
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Aerox ;)
No negocjuj. Zrobisz szlifa, dasz dobry tłok i masz cyl jak nowy;)




_________________

Kingway corvette->Aprilia scarabeo->suzuki ts 80->Yamaha Aerox->Cagiva Mito 50

Wpadnij do Roxa :)
aerox-projek-2013-14r-jest-blackline-t366150-40.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2012, 18:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2011, 13:07
Posty: 254
Lokalizacja: Kuślin [Wlkp]
Pojazd:
A czy ten cylek, którego dałem zdjęcia nada sie na szlif? Ta rysa wg. zdjęć nie jest za spora?




_________________

Aprilia SR 50 by Gandi *klik*

Audi A3 8L 1.9 TDI by Gandi *klik*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2012, 18:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2010, 21:14
Posty: 676
Lokalizacja: brać kasę?
Pojazd:
Czym droższy nowy cylek tym bardziej się opłaca:) O ile ktoś nie żąda za zatarty 170 zł.
Ceny szlifu wahają się w zależności od zakładu 50-100 zł (przy szlifie ja bym nie zważał na cenę tylko na jakość) cena tłoka zależy od wymiaru i dostępności ale średnia cena tłoka to ~125 zł.




_________________

Lewy pas to nie kółko różańcowe!


Ostatnio zmieniony 29 maja 2012, 18:57 przez bmw-96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2012, 18:57 
Zbanowany

Rejestracja: 10 gru 2010, 22:17
Posty: 1058
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
Wg mnie da się dać go do szlifu ponieważ jest na tyle płytka że można to zrobić.




_________________

LwG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2012, 21:27 
*

Rejestracja: 13 sty 2011, 19:57
Posty: 176
Pojazd:
Da sie Da,zalezy cena szlifu od miasta,i od jakosci u mnie wykonują po 40zł fuszerke ale jest typ co bierze 60/70zł ale robi naprawde dobrze.tłok dobry to tak ok 150zł :D + uszczelki 20/30zł i latasz




_________________

Peugeot Speedake,zipp Otis 4t,zipp triad 2t,Malaguti f12,Aprilia Amica,Aprilia Rally,Romet Pony, i DERBI GPR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2012, 21:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
Obrazek
Obrazek
A to da radę zebrać?




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2012, 17:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2012, 13:05
Posty: 283
Lokalizacja: St-Ce
Pojazd:
SPokojnie ;)




_________________

Obrazek

Mój Buxy ;*
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273110




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2012, 18:39 
Zbanowany

Rejestracja: 03 maja 2012, 16:16
Posty: 196
Pojazd:
Zwol4, Da ale to już chyba na 2 szlif.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2012, 20:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
Bajsce, Doni, dzięki wielkie.
A ja tu myślałem, że tłok minimum 48 :)
Myślę, że 47,50 byłby ok, ale 47,6 czy też 47,75 nie bylby zły :mrgreen:




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy