Dzisiaj jest 22 lip 2025, 23:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 cze 2012, 9:27 
*

Rejestracja: 13 cze 2012, 9:14
Posty: 10
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Witajcie !
To mój pierwszy post na tym forum, ale na pewno nie ostatni ;-)
Ale do rzeczy:
Kilka miesięcy temu kuliłem nową Yamahę Neo's 50 2T
Oczywiście osiągi były kiepskie, ale i tak na serii szedł 52 km/h
Samo sciągnięcie blokady wariatora dało efekt w postaci 65 km/h v-max'a na prostej i 72 z górki.
Za poradą sklepu MIELOCH (bo nie mogłem dopasować wydechu)
zakupiłem zestaw:
LeoVince ZX z kompletem sprężynek sprzęgła (żółte) oraz kompletem rolek 15x12 - 4.3g.
Zamontowałem wydech i test - muł jak cholera (gorzej się chyba nie dało)
Wymieniłem rolki - żadnej różnicy (osiągi gorzej niż seria)
Na sam koniec wymieniłem sprężynki sprzęgła, bo czekałem na blokadę dzwonu domówioną z Mielocha. Wczoraj wszystko poskładałem do przysłowiowej kupy i test.....
Minimalnie lepiej, ale wciąż gorzej niż seria.
O co chodzi ?
Bo na razie jestem zawiedziony :?

Dzisiaj po pracy spróbuje wrócić do seryjnych rolek.
Chyba że macie inne sugestie.

Czekam na jakieś rady.

Pozdrawiam,
Michał


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 9:30 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 20:25
Posty: 454
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Predewszystkim wsadź sprężynę centralną twardszą, Malossi żółtą lub hebo +50/60, jak dobrze pamiętam miałem strasznie lekkie rolki przy LeoVince, chyba z 3,5g i chodził rewelacyjnie.




_________________

Był - FullSport Aerox 97 [*] ->
Był - Mid-Race NrgPower 05 [*] ->
Jest - FullRacing Aerox 00 <33333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 10:01 
*

Rejestracja: 13 cze 2012, 9:14
Posty: 10
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Dziękuję za odpowiedź.
Zamówiełme spręzynę żółtą Malossi tak jak radziłeś.
Domówiłem tez lżejsze rolki 3,5g.
Nie pozostanie nic jak kombinowanie.
Powiedź mi proszę o ile się orientujesz, jaki rozmiar klucza potrzebny jest do rozkręcenia sprzęgła przy wymianie sprężyny.
do odkręcenia dzwonu rozmiar 24, a do sprzęgła nie mam pojęcia, bo największy dostępny klucz jaki miałem to 32 i był za mały. Dlatego mocno się nameczyłem wymieniając spręzynki bez rozkręcania sprzęgła.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 10:38 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Do rozkręcenia sprzęgła najlepsze jest imadło lub klucz francuzki :D :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 11:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 15:45
Posty: 192
Lokalizacja: Brzeziny/Łódź
Pojazd:
Klucz 42 ;)




_________________

Daelim S-five: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=236909

-Malosssi Sport 70ccm
-Malossi Multivar
-Hebo N
-Odblokowany moduł
-Rolki 5.5g
-Srężyna Czerwona Hebo
-Sprężynki niebieskie HEBO
-Filtr HEBO
-Tecnigas Next-R
-Polini Speed-Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 12:16 
*

Rejestracja: 13 cze 2012, 9:14
Posty: 10
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Dzięki Panowie za informację.
Dokupie nasadkę 42 na grzechotkę i bedę walczył.
Nie mam imadła, a nie będę kupował, bo jak patrzyłem w Castoramie, to najtańsze kosztowało 250 zł :shock: a francuz 80 zł.
Jak się nie uda samym kluczem i "nogami" :lol: to odwiedzę jakiegoś znajomego z imadłem :P. Wolę tę kasę przeznaczyć na nowe wario :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 15:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 21:20
Posty: 494
Lokalizacja: Pszczyna/Mizerów
Pojazd:
klucz to 36 nie 42, chyba ze mam jakies inne sprzegło...




_________________

Derbi Senda DRD Evo
Zapraszam :D

http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=33&t=13056




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 15:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2009, 18:23
Posty: 351
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
Nasuwa mi się jedno pytanie: zdjąłeś blokadę z tego wydechu?




_________________

FIRST RUN Aerox MHR :D :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 15:46 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Tom_Q jest jeszcze malossi żółta, stage6 medium,więc jeszcze jest wybór :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 15:58 
*

Rejestracja: 13 cze 2012, 9:14
Posty: 10
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
kozielski555 pisze:
Nasuwa mi się jedno pytanie: zdjąłeś blokadę z tego wydechu?


a jest w nim jakas ? Gdzie jej ewentualnie szukać ?
Sądziłem że skoro "sportowy" dedykowany i w ogóle super truper, to już nie będzie nić blokowane.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 16:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
MichaliK, w kolanku tzw. zwężka. zamocowana na 2 słabe spawy. :)




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 16:07 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2012, 16:59
Posty: 119
Lokalizacja: Siedlec Bochnia Krk
Pojazd:
38 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 16:12 
*

Rejestracja: 13 cze 2012, 9:14
Posty: 10
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Stivfler pisze:
38 :)


chyba w takim razie muszę suwmiarką zmierzyć, czy to 36, 38 czy 42 ;-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 16:15 
*

Rejestracja: 13 cze 2012, 9:14
Posty: 10
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Jak już jesteśmy przy wydechu, to zapytam, bo może czegoś mi brakuje, a mianowicie uszczelki na wyjściu z cylindra.
W komplecie z tłumikiem była metalowa podkładka, którą widać po skręceniu tłumika (tak że elementy cylindra i tłumika nie stykają się ze sobą. Styk jest poprzez wspomnianą podkładkę i skręcone na sztywno ze sobą. Nie zaobserwowałem żadnego przedmuchu, więc wydaje się że połączenie jest szczelne, ale...no właśnie. Powinno być coś jeszcze ?

Pozdrawiam wszystkich
Michał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 16:34 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
MichaliK, Nie :P

A co do blokady to zejmuj na szybciochu i wtedy zobaczysz efekty ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 16:47 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 20:25
Posty: 454
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
MichaliK, Masz przy mocowaniu do cylindra zwężkę taką przyspawana doma spawami, wybij ją, trochę się pobawisz ale warto bo dużo to daje
druga może być około slicera albo w albo w kolanku przy slicerze albo wogole.




_________________

Był - FullSport Aerox 97 [*] ->
Był - Mid-Race NrgPower 05 [*] ->
Jest - FullRacing Aerox 00 <33333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 16:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2012, 13:38
Posty: 856
Lokalizacja: Mysłowice / Katowice
Pojazd: Aprilia SR
I tak na 100% jest to wina centralki w takim secie , miałem identyczna sytuacje ..
Centralka dała kopa jakbyś 70 cc wsadził ; d




_________________



Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 17:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 14:16
Posty: 161
Lokalizacja: Strubno/Braniewo
Pojazd:
Obrazek

takie coś tam siedzi.




_________________

--->>>>Gołe baby :D <<<<---




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 18:33 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
NieCiik, Niekoniecznie ale regulacja to regulacjia. Otóż uważam że zastosowanie trochę bardziej twardej sprężyny jest wskazane ale nie uważam że powinno się tam wkłądac śednio twardą lub twardą bo aż takich obrotów to w przekłądni nie będzie żeby się pasek ślizgał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 0:01 
*

Rejestracja: 13 cze 2012, 9:14
Posty: 10
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
matt667 pisze:
Obrazek

takie coś tam siedzi.


Zwycięstwo...ponad godzinę mordowałem się żeby to ustrojstwo usunąć. Wyłamać się tego nie dało, mimo że siedziało na jednym spawie. Na moje szczęście kiedy już miałem się poddać, znalazłem kamień ścierny zakładany do wiertarki o kształcie walca i minimalnie mniejszej średnicy niż średnica wydechu i udało się zeszlifować spaw. Po wszystkim zwężka sama wypadła. :twisted:

Przy okazji jeszcze raz sciągnąłem dekiel przekładni, dzwon i zmierzyłem średnicę nakrętki sprzęgła. Stivfler miał rację....38 :)

Pozdrawiam,
Michał


Ostatnio zmieniony 14 cze 2012, 0:04 przez MichaliK, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy