Dzisiaj jest 01 sie 2025, 9:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 cze 2012, 22:11 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Siema

Dzisiaj zlozylem skuter z tym walem i wszystko poszlo okej, wal kreci sie bez oporow, odpalil tez i jezdzi normalnie ale wal kreci sie dosc opornie, w porownaniu do seryjnego czuc odpor np samym korbowodem nie dalo sie zakrecic walem. To samo przy odpalaniu kopka miala wiekszy opor ale jezdzi niby okej. Ulozy sie to czy tak ma byc ? Bo niby wal jest wiekszy wiec moze przez wieksza komopresje troche ciezej sie kreci ?

2) Mam problem z przykreceniem wydechu.. Przy cylindrze jak doloze na luzno to jest prawie idealnie a jak dokrecam srubka to wydech sie przesuwa i nie jest rowno z oknem wydechowym... Macie jakis patent na to ?




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2012, 22:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2011, 14:37
Posty: 791
Lokalizacja: Oświęcim .
Pojazd:
Co do 2 pytania, może jakąś podkładke strzel?




_________________

Wydech: Laser x-pro
Sprzęgło: Hebo
Sprężynki sprzęgła: Niebieskie Hebo
Rolki :4,5g
Sprężyna dociskowa sprzęgła : Hebo +60 Niebieska.

SPRZEDAM:

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22036080




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2012, 22:38 
**

Rejestracja: 16 lip 2009, 8:14
Posty: 288
Lokalizacja: kozy city
Pojazd:
A co do 1 ,gdyby kompresja była większa (jest) to by lepsze obroty wywijał i lepiej się na nie wkręcał.Jednak wał ma niewielkie znaczenie na kompresję - decydujące czynniki to spasowanie pierścieni + tłoka do kratera i najmniejsza i największa odległość wierzchniej części tłoka względem głowicy .




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2012, 22:40 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 20:25
Posty: 454
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Wał top racing evo ng to pełny wal HPC, - High Primary Compression - większa kompresja, będzie kopka ciężej chodziła i kręcił się ciężej wał.




_________________

Był - FullSport Aerox 97 [*] ->
Był - Mid-Race NrgPower 05 [*] ->
Jest - FullRacing Aerox 00 <33333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2012, 22:46 
**

Rejestracja: 16 lip 2009, 8:14
Posty: 288
Lokalizacja: kozy city
Pojazd:
Czego to ludzie nie wymyślą ,żeby się towaru pozbyć :roll:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 11:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Szychan, co masz na mysli?




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 14:31 
**

Rejestracja: 16 lip 2009, 8:14
Posty: 288
Lokalizacja: kozy city
Pojazd:
Mam na myśli to ,że z czysto logicznego puntu widzenia wał może zwiększyć kompresję poprzez zmniejszenie odległości między tłokiem a głowicą .Jeżeli chodzi o ten przypadek to wątpię aby tak było.Tłok jest po prostu bardziej lity od oryginalnego i jest nieco cięższy.
A ciężej kopka chodzi bo pierścienie się jeszcze nie dopracowały.Polecam również ją przesmarować. :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 14:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Szychan, ale to nie o to chodzi przeciez cylinder, tlok i pierscienie mam stare. A wal jest lekko wiekszy od seryjnego na szerokosc w skrzyni korbowej i tam zwieksza kompresje bo bardziej ja wypelnia.. Ale nie wiem czy przez to ma sie tak lekko ciezej obracac.




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 15:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Sopel38 pisze:
w porownaniu do seryjnego czuc odpor np samym korbowodem nie dalo sie zakrecic walem.

PrzemekSSP pisze:
Wał top racing evo ng to pełny wal HPC, - High Primary Compression - większa kompresja, będzie kopka ciężej chodziła i kręcił się ciężej wał.


Yhym :) Zwiększa kompresję bez cylindra nawet :) Nie wiedziałem...

Sopel38, jeśli odprężyłeś łożyska to się nie martw, ułozy się wszytko




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 15:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Furian50, kilka razy ostukalem gniazda lozysk z jednej i drugiej strony wiec powinno byc chyba okej ;)




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 15:54 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Mam ten wał i co mnie zaskoczyło to na pewno waga ,poprostu jest cięższy od seryjnego i w ręce się to czuje,więc będzie na początku chodził ciężej aż się nie ułoży :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 16:36 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Szychan, Polecam poczytac o szkoldliwej pojemności komory wału. Tam będziesz miał pięknie wyjaśnione po co stosuje się technologię HPC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 19:27 
**

Rejestracja: 16 lip 2009, 8:14
Posty: 288
Lokalizacja: kozy city
Pojazd:
Kolejny spec się znalazł.
Czy wy na prawdę w to wszystko wierzycie ?
Jeszcze może mi powiedz ,że jak na filtr powietrza nakleję nalepkę mocy to będzie lepiej chodził.Szkodliwa pojemność komory wału prosze cie jaki byś tam wał nie dał te różnice są tak nie znaczne przy tej pojemności ,że mrówka by nie poczuła .

Są pewne zasady i tak po prostu jest .
Wał jak już mówiłem jest na pewno cięższy pewnie był wymieniany razem z łożyskami i tulejkami które muszą się dopracować ,z czasem się rozchodzą. Z resztą Furian50, powiedział już wszystko.

A temat jest do zamknięcia. :evil:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 19:35 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2011, 16:50
Posty: 292
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
Szychan, Nie wypowiadaj się ... a po 2 o zamknięciu tematu zadecyduje autor ... :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 19:35 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Szychan nie ty zakładałeś ten temat i nie ty go będziesz zamykał ,weź wyluzuj bo ci żyłka pęknie :) :)Nie potrzebnie się spinasz :D :D


Ostatnio zmieniony 13 cze 2012, 19:37 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 19:36 
**

Rejestracja: 16 lip 2009, 8:14
Posty: 288
Lokalizacja: kozy city
Pojazd:
Co do zamknięcia mówiłem temat do zamknięcie=tyle na ten temat.
A więc co powiedziałem źle hmm ?




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 13 cze 2012, 19:37 przez Szychan, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 20:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Szychan, wał wypełniany dużo daje.
Porównaj MZ a motor na tor.
Mz ma ilość szkodliwej pojemności skrzyni korbowej równej około 6-7
Wyczynówka ma niecałe 2.

Tak samo z tłokiem były kiedyś eksperymenty, aby zrobić tłok pełny.
Zrobiono tak, aby zmniejszyć ilość szkodliwej pojemności skrzyni korbowej, ale nie wzięto pod uwagę wagi tłoka.

Tak samo korbowód musi być polerowany a nie szorstki.

Szychan, jak masz MZ albo inny stary motor to zrób wypełniacz z blachy na wał albo z korka i zobaczysz że osiągi będą inne.


Sopel38 nie martw się że kopka ciężej chodzi.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD


Ostatnio zmieniony 13 cze 2012, 20:09 przez Maciek1997, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 21:14 
**

Rejestracja: 16 lip 2009, 8:14
Posty: 288
Lokalizacja: kozy city
Pojazd:
Miałem na myśli nowy skuter a nie "sprzed wojny".
Maciek1997, wiem co i jak w tych tematach.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 21:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Szychan, MZ to skuter i sprzed wojny ?? :roll:
Jeśli masz wypełniany wał to benzyna dostaję się pod większym ciśnieniem oraz teoretycznie powinien szybciej odpalać.
Właśnie widzę jak wiesz skoro nie wiesz po co wał ma wypełniacze.
Wsadź wał do skutera od np. komarka to zobaczysz że kompresją będzie mniejsza i o wiele będą gorsze osiągi.

Następny znalazł się co wszystko wie. :lol:




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 6:39 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
mam jeszcze jedno pytanie. Czy wal wplywa na tyle ze bedzie konieczna regulacja? Po odpaleniu ma male obroty i trzeba trzymac gaz. A gaznik jest ustawiony tak jak przed wymiana a wtedy bylo idealnie ;)




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy