Dzisiaj jest 10 lut 2025, 15:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Okna w tłoku
Post: 17 cze 2012, 21:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Witam, kolega ma pewien problem bo zajechał cylinder S6 streetrace, wiadomo szlifa i tłoka trzeba. Problem polega na tym że tam gdzie się szlify robi powiedzieli mu że to nie bezie jeździło.

Org. tłok jest taki

Obrazek

a on kupił taki

Obrazek

ma ktoś taką kombinację ? będzie to jeździć ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 21:45 
*

Rejestracja: 04 cze 2012, 13:20
Posty: 11
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Oczywiscie ze Nie..;P




_________________

Orginal 50cc
Polini 9
Leo vince TT
sprezynki sprzegła +15
Centralka + 15




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 21:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Pytanie dlaczego.. Ja miałem kedyś malossi sporta i tłoka dałem z innymi oknami jeździło to :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 21:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 13:29
Posty: 246
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
Ja miałem identycznego vertexa, musi tam mieć 1 okno przynajmniej od strony ssącego.




_________________

Metrakit HM 70ccm
Yasuni C16
Malossi Multivar + 6gr
Dellorto 21mm [72]
S6 torque control [s6 red + docisk malossi white]
S6 WingCooler
Wał top Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 13:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Tukan12, Biorąc pod uwagę, że przy napełnianiu do skrzyni korbowej nie występuje coś takiego jak okno ssące to masz 100% racji :lol:
To okno daje tylko tyle, że podczas sprężania komora korbowa napełnia się też przez boost port, więc jeśli inne wymiary tłoka się zgadzają to nie powinno być nawet znaczącej różnicy.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 20:18 
*

Rejestracja: 16 cze 2012, 19:25
Posty: 3
Pojazd:
Da radę,będzie śmigać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 21:17 
**

Rejestracja: 12 maja 2010, 18:39
Posty: 264
Lokalizacja: Stopnica
Pojazd:
Kolega miał w seryjnej 50 tloka vertexa bez tych okien i jeździlo to dobrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 23:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 13:29
Posty: 246
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
Booyaka pisze:
Tukan12, Biorąc pod uwagę, że przy napełnianiu do skrzyni korbowej nie występuje coś takiego jak okno ssące to masz 100% racji :lol:
To okno daje tylko tyle, że podczas sprężania komora korbowa napełnia się też przez boost port, więc jeśli inne wymiary tłoka się zgadzają to nie powinno być nawet znaczącej różnicy.


Nie chodzilo mi o okno ssące :P tylko o to, że od strony ssącego ;)

Wybacz jeśli źle dobralem slowa ;]




_________________

Metrakit HM 70ccm
Yasuni C16
Malossi Multivar + 6gr
Dellorto 21mm [72]
S6 torque control [s6 red + docisk malossi white]
S6 WingCooler
Wał top Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy