Dzisiaj jest 02 cze 2025, 13:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 cze 2012, 14:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2012, 13:38
Posty: 856
Lokalizacja: Mysłowice / Katowice
Pojazd: Aprilia SR
Witam.
Mam 2 pytanka .
1 . Moja apka jest jeszcze na blachach od poprzedniego wlasciciela i ma przeglad bezterminowy.
Czy dostane miekki dowod zanim zrobie normalny przeglad ? czy pierw udac sie na stacje w celu podbicia przegladu ?
2. Moja apka ;p zaczęła się pocić paliwkiem z filtra.
Filtr jest minimalnie nie szczelny , lecz nie powinna do niego wplywac bezyna.
(skuter stał prosto) czego to może być wina ? (gaźnik - plywak etc.)
Pozdrawiam.




_________________



Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 14:52 
**

Rejestracja: 15 maja 2011, 14:43
Posty: 200
Pojazd:
1.Musisz mieć przegląd,bo weszło,że trzeba robić co 2 lata. Nie wydadzą Ci miękkiego bez tego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 14:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
2. kranik podciśnieniowy na 90%, jeśli masz DiTecha przerobionego na gaźnik to raczej w 100% kranik, bo te chińskie co się wkłada przy przeróbce są nic nie warte.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 16:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2012, 13:38
Posty: 856
Lokalizacja: Mysłowice / Katowice
Pojazd: Aprilia SR
Obrazek
Z tego otworu po prawej mi napierdziela cały czas (tak mi się wydaje) czyli mówicie, że kranik ? . macie link z allegro jakichś DOBRYCH ? ;p




_________________



Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 16:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
sprawdź kranik najpierw, wypnij od gaźnika wężyk paliwowy i zobacz czy będzie lecieć paliwo, jeśli tak - kranik do wymiany, jeśli nie to coś przy gaźniku, pewnie pływak.

kranik najlepiej oryginalny, od siebie polecam kranik od piaggio nrg, idealnie pasuje w wąż wychodzący z baku ditecha, wystarczy go ścisnąć opaską metalową i działa wyśmienicie. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 16:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2012, 13:38
Posty: 856
Lokalizacja: Mysłowice / Katowice
Pojazd: Aprilia SR
przedmuchalem ten kranik porzadnie i tak jakby juz nie cieknie , paliwo normalnie dochodzi .. zobaczymy czy bedzie lalo dalej.

jeszcze mam pytanie , nie umiem ustawic wolnych , wkrecam srubke , wykrecam i nic , na lince tez nic nie daje , jakies propozycje czy tylko te 2 opcje ?




_________________



Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 18:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
może masz za bogatą mieszankę skoro nie reaguje na regulację śrubą od obrotów? jaki kolor świecy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 18:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
Tych kraników się nie przedmuchuje bo można zepsuć ... prawdopodobnie to zrobiłeś ^^




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 18:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
pęka membrana w środku. :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 12:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2012, 13:38
Posty: 856
Lokalizacja: Mysłowice / Katowice
Pojazd: Aprilia SR
Ale ciekło paliwo z niego , póki co jeździ normalnie , nic nie cieknie tylko tych obrotów nie trzyma ..




_________________



Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 13:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
jak obrotów nie trzyma to może lewe powietrze zasysa ( nieszczelny filtr powietrza albo coś) :)




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 15:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2012, 13:38
Posty: 856
Lokalizacja: Mysłowice / Katowice
Pojazd: Aprilia SR
Dobra, mieliście rację, kranik do kosza .
Czyli polecacie od nrg tak ?

@ edit . http://allegro.pl/kranik-paliwa-rms-aerox-f-12-15-nitro-nrg-liberty-i2417185698.html takie coś nowe znalazłem ale wam chodzi o używkę / seryjny tak ?




_________________



Obrazek


Ostatnio zmieniony 22 cze 2012, 15:06 przez NieCiik, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...