Dzisiaj jest 08 lut 2025, 0:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 lip 2012, 11:24 
**

Rejestracja: 12 kwie 2012, 20:48
Posty: 235
Pojazd:
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 999498013f

Co sądzicie o tym cylku?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2012, 11:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
ranger3120, dobry cylinder, ale skoro za 3zł więcej masz 70cc Naraku to po co brać 50cc?




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2012, 11:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2011, 16:33
Posty: 185
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
Tom_Q, bo do 50ccm nie musi nic zmieniac, przy 70ccm wydech gaźnik itp




_________________

Hubertuss napisał/a:
Jak zrobić glębę przy TGB/Pegasus?
Venom9STI napisał/a:
Rozpędź się, wejdź w zakręt i przedni hebel na fulla




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2012, 11:54 
**

Rejestracja: 12 kwie 2012, 20:48
Posty: 235
Pojazd:
Dokładnie, chciałbym mieć wytrzymały cylinder dobrej firmy, i jakbym go dobrze dotarł, wyregulował napęd. :)

A jeszcze pytanie, jaki to jest cylinder? Żeliwny czy aluminiowy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2012, 12:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
the daro F1, cytat z innego sklepu:
"Może być montowany nawet z fabrycznymi wydechami oraz gaźnikami. Nie ma potrzeby wymiany wału!

Cała gama część zamiennych dostępna poniżej."

ranger3120, żeliwo.




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2012, 14:07 
**

Rejestracja: 12 kwie 2012, 20:48
Posty: 235
Pojazd:
Dobra, coraz bardziej się przymierzam do zakupu cylindra dlatego mam zapytanie narazie na temat tego cyla:
1. Dużo więcej będzie palił?
2. Konieczna zmiana wału, gaźnika, dyszy itp?
3. Czy wytrzymałość tego cylindra jest duża?
4. Czy doda coś do osiągów?
5. Czy jest dobry stosunek cena/jakość?
6. Czy sama firma "NARAKU" jest dobra, robi dobre części?

Z góry dzięki za odp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy