Dzisiaj jest 03 mar 2025, 21:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: s6r ported
Post: 29 lip 2012, 19:49 
*

Rejestracja: 21 cze 2012, 8:36
Posty: 39
Pojazd:
Witam, mam stage 6 racing full ported...
i pytanie jest oto takie. jak dotrzec taki cylek po portingu?
jak trzeba dac full manete zeby jechal cos wql...
dac mu jakies ciezsze rolki i slabsza centralke?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2012, 19:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Normalnie go dotrzeć :roll:
Jak źle zrobiony porting to tak.



Pokaż fotki tego S6 niby full ported.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2012, 19:51 
*

Rejestracja: 21 cze 2012, 8:36
Posty: 39
Pojazd:
źle zrobiony porting? evo ani mocny racing nie wkreci ci sie z 3/4 manety... zaras dam fotki


Ostatnio zmieniony 30 lip 2012, 8:11 przez roxxx666, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2012, 19:56 
*

Rejestracja: 21 cze 2012, 8:36
Posty: 39
Pojazd:
mial ktoś podobny cylek albo wie jak sie to dociera?


Ostatnio zmieniony 30 lip 2012, 8:11 przez roxxx666, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2012, 20:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
To nie jest full porting.
Naostrzona przedziałka i wygładzony kanał.

Zły porting to jest taki że kąt otwarcia kanału wydechowego wynosi więcej niż 200* a kanałów płuczących więcej niż 140*.

Dociera się to jak normalny cylinder.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2012, 20:02 
*

Rejestracja: 21 cze 2012, 8:36
Posty: 39
Pojazd:
kanal wydechowy 195stopni. pluczace 128stopni....

ale o to chodzi ze to jak sie nie da pelnego gazu to sie nie wkreci... albo pyta albo nic... i jak to dotrzec?

dac mu pyte odpuscic i tak caly czas?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2012, 20:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Tak jak piszesz.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2012, 20:05 
*

Rejestracja: 21 cze 2012, 8:36
Posty: 39
Pojazd:
aha dziekie wielkie:)...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2012, 14:22 
*

Rejestracja: 05 sie 2011, 20:31
Posty: 139
Pojazd:
Ja wytłumaczę.
Wiedział co robi i jak to dobrze zestroić , a nie tylko bezsensownie zrobić k.w powyżej 200* jak to już wielu próbowało...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2012, 14:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Marcin194, tylko to się przekładało na żywotność oraz obroty silnika.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy