Dzisiaj jest 03 lut 2025, 22:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 sie 2012, 18:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
Co możecie mi powiedzieć o tych gaźnikach ? tylko nie pisać że przy maksymalnych obrotach dodaje dodatkową dawkę paliwa
Tylko czy reguluje się je jak normalne itp :P




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 18:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2012, 18:23
Posty: 380
Lokalizacja: kościerzyna
Pojazd:
dobry i trudny w regulacji poprzez dodatkową dyszę :P
kolega nie może wyregulować ale gaźniki zajebiste xD




_________________

ZROBIĘ PORTING KARTERU + FLOW, PORTING CYLINDRA
GG;33709390

_____________________________________
FILMY ZA FREE>>> KINOMANIAK.TV <<< WEJDŹ|
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 18:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
adi888881, Wiesz coś za coś :P Poczekam jeszcze na komentarze innych




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 19:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 16:25
Posty: 125
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: MB C180 '02
Traczu, trudniej się je reguluje ale dla chcącego nic trudnego . Gaźniki PWK nie mają podciśnienia.




_________________

Ś.P Runner [*] :'(
gilera-runner-sp-2010-marco-simoncelli-replica-d-t384578.html
https://www.facebook.com/ParodyBoyzMogilno




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 23:07 
*

Rejestracja: 15 mar 2012, 21:09
Posty: 118
Lokalizacja: Zalewo
Pojazd: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI 184KM
gorzki852 pisze:
Dellorto lepszy :D

Post nie wnosi nic do tematu.
/Ficu


PWK to nie firma geniuszu tylko typ gaźnika który posiada dodatkową dysze która otwiera się w górnym zakresie obrotów dając większą dawke paliwa.

Co do tematu, zależy jeszcze jakiej firmy ma być ten gaźnik, TEC czy Motoforce to ponoć loteria i może ci się trafić egzemplarz który wyregulujesz raz dwa bądź taki który będziesz regulować tygodniami bądź wcale, jeżeli zainwestujesz w jakiś gaźnik PWK od Dellorto to problemów być nie powinno. No i powiedz do jakiego cylka ty chcesz dać jeszcze gaźnik PWK bo może po prostu nie warto gdyż cylek nie wykorzysta tego dodatku a ty stracisz pieniądze bo tanie to one nie są.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy