Dzisiaj jest 31 lip 2025, 10:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 sie 2012, 12:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 12:46
Posty: 399
Lokalizacja: Kraków.
Pojazd:
j/w

Bo podobno nawet cisnienie w kołach wpływa na spalanie i coś tam z łożyskami ?

Nie chce słyszec o jakieś iglicy i wgl.

Czekam na odpowiedz i z góry dziękuje :)


Ostatnio zmieniony 06 sie 2012, 12:41 przez Wariat492, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 12:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 12:46
Posty: 399
Lokalizacja: Kraków.
Pojazd:
Refresh.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 12:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2012, 18:23
Posty: 380
Lokalizacja: kościerzyna
Pojazd:
Wariat492, jak masz dużo powietrza w kołach to jest mniejszy opór(nw czy dobrze napisałem) i powinien mniej palić w teorii . w praktyce pewnie też :P




_________________

ZROBIĘ PORTING KARTERU + FLOW, PORTING CYLINDRA
GG;33709390

_____________________________________
FILMY ZA FREE>>> KINOMANIAK.TV <<< WEJDŹ|
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 12:57 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 18:45
Posty: 82
Lokalizacja: NS,Chełmiec
Pojazd:
aż tyle Ci pali ,że będziesz sie ratować zmianą ciśnienia w oponach?... co pewnie nic nie da..
przyczyny ;d
gaźnik wyregulowany,nieszczelny lol
dysze w gaźniku masz za dużą..
do gazia leci za duzo paliwa i wylatuje kruć. spustowym..

aha tu nie chodzi o problem ze spalaniem :mrgreen:




_________________

Obrazek
Obrazek http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=292755


Ostatnio zmieniony 06 sie 2012, 12:58 przez kacperlebdowic, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 21:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2012, 6:53
Posty: 119
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
adi888881, Hehe :P ciekawy sposób, muszę wypróbować. A tak dodatkowo to mniejszy opór=większe przyśpieszenie i v-max ^^ :mrgreen:




_________________

astek23 pisze:
jak skrócić błotnik w aprili sr, jakie nażędzia będą mi potrzevne

manieqqq pisze:
klucz 69 koniecznie oczkowy piła spalinowa i oczywiście młotek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 22:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2012, 18:23
Posty: 380
Lokalizacja: kościerzyna
Pojazd:
xNoName92, zależy jak kto manetą operuje ...
ale silnik na pewno mniej się męczy na napompowanych oponach niż na flakach ...




_________________

ZROBIĘ PORTING KARTERU + FLOW, PORTING CYLINDRA
GG;33709390

_____________________________________
FILMY ZA FREE>>> KINOMANIAK.TV <<< WEJDŹ|
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy