Dzisiaj jest 05 sie 2025, 13:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: łożska
Post: 25 lip 2012, 21:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2012, 10:23
Posty: 135
Lokalizacja: Sokołów Młp/Rzeszów
Pojazd:
czym róznia sie łozyska C3 od C4?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 21:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Inny jest luz.
C4 daje się do Racinga wzwyż.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 21:26 
*

Rejestracja: 04 maja 2012, 21:48
Posty: 11
Pojazd:
trzezwy_inaczej, C3 mają mniejszy luz od C4, co za tym idzie inną wytrzymałość.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 21:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2012, 10:23
Posty: 135
Lokalizacja: Sokołów Młp/Rzeszów
Pojazd:
top Perfomances Due Plus 70cc
Stage 6 r/t
Stage6 sprzęgło MK1
gaźnik 21mm Tec-a
Wał stage6
Lampy STR8 z kierunkami,
przedłużka 4cm
Lampy neon ring evo
Nóżka boczna IGM czarna
Ssanie polini.
wydech LeoVince ZX


z tym setem C4?:)




_________________

zapraszamm

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... c&start=60




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 21:32 
*

Rejestracja: 04 maja 2012, 21:48
Posty: 11
Pojazd:
trzezwy_inaczej, Tak, przy takim secie raczej C4 lepiej włożyć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 21:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2012, 10:23
Posty: 135
Lokalizacja: Sokołów Młp/Rzeszów
Pojazd:
Okej dziękuję:)




_________________

zapraszamm

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... c&start=60




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 13:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Maciek1997 pisze:
Inny jest luz.
C4 daje się do Racinga wzwyż.
w serii sa juz c4 fabrycznie, to juz nie simson ktory kreci max 7 tysiecy !

Wiec opcjonalnie c4.


Ostatnio zmieniony 06 sie 2012, 13:14 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 13:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
maciek805 pisze:
w serii sa juz c4 fabrycznie, to juz nie simson ktory kreci max 7 tysiecy !

Wiec opcjonalnie c4.


c3 są do 16 000 obrotów na minute. wątpie że kosiarka na serii tyle wykręci




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 12:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
maciek805, na biegu jałowym wykręci nawet 10tyś. Sugerujesz się jedynie tym że C4 jest droższe i niby więcej wytrzymują obr/min, a gówno prawda.

Ja bym kupował C3 i tak później zrobią się z nich C4 :wink:
16 tyś to nawet Evo nie wykręci.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy