Dzisiaj jest 05 mar 2025, 2:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 sie 2012, 15:36 
Zbanowany

Rejestracja: 28 sie 2011, 15:07
Posty: 223
Lokalizacja: Wadowice/okolice
Pojazd:
Hej, mam do was pytanie ktory z tych "cylindrów" jest lepszy?
Mialby on byc w keewayu w ktorym mam juz wydech Laser X pro ?

Pozdrawiam;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 17:28 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2011, 16:50
Posty: 292
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
Snajper246, Są to cylindry tak samo zbudowane ,tylko sport pro ma o 0.5km więcej i jest ,aluminiowy ,a street żeliwny . Są podzielone zdania jak zatrzesz alu to nie możesz zrobić już szlifa ,ale za to odprowadza lepiej ciepło. A żeliwo gorzej odprowadza ciepło ,ale można robić szlify wiele razy .Decyzja należy do ciebie.


Ostatnio zmieniony 13 sie 2012, 17:29 przez Papa_ZiZi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 17:45 
Zbanowany

Rejestracja: 28 sie 2011, 15:07
Posty: 223
Lokalizacja: Wadowice/okolice
Pojazd:
Papa_ZiZi, dzieki za odpowiedz;)
Wlasnie wiem o tym, i tak mysle zwazajac na to ze moj keeway jest chlodzony powietrzem.. nie lepszy bylby cylinder ten sport pro ?

Pozdro




_________________

______________
Keeway hurricane
-Stage sport pro 70ccm
-Arrache 19mm
-Polini AirBox
-Laser x-pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 17:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2012, 10:11
Posty: 157
Pojazd:
Papa_ZiZi, aluminium szybciej sie nagrzewa szybciej sie zchładza ,a żeliwo wolniej sie nagrzewa ale wolniej się zchładza :D
ja bym obstawiał streeta :P ale wybór należy do Cb


Ostatnio zmieniony 13 sie 2012, 17:53 przez Stunter5671234, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 18:05 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2012, 19:50
Posty: 615
Lokalizacja: Szemud
Pojazd:
Ja bym polecił stage6 sport pro 70ccm cylki aluminiowe mają długą żywotność co 15tyś wymiana tłoka na selakcje b c i chyba d razem 60tyś kilometrów tylko trzeba uważać aby nie zatrzeć




_________________

[/b][glow=red]Aprilia Rs 50/70 full sport by rafalk54[/glow][/b]

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 44#1961944[ /url ]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 18:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2012, 10:11
Posty: 157
Pojazd:
niby też prawda no ale wał trzeba zmieniać bo nie wytrzyma wał z keewaya pod tym wiem bo miałem keewaya to wiem jakie tam sa wały :roll:
ale jak masz pieniądze na jakiś wał to bierz stage6 sport pro tak jak mówi rafalk54,
ja osobiście nie miał bym kasy na wał więc dlatego napisałem żebyś brał streeta :?




_________________

Aerox <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=309700




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 18:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
rafalk54, nie ma szans zrobić 60k km...

stawiałbym na praktyczność żeliwnego streetrace ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 18:13 
Zbanowany

Rejestracja: 28 sie 2011, 15:07
Posty: 223
Lokalizacja: Wadowice/okolice
Pojazd:
No wlasnie mi chodzi oto zeby sie tak nie przegrzewal..;/
Bo bedzie trzeba jechac gdzies kawalek dalej jak jest jakies +25 st.C i co.. ;/

Jest na sprzedaz sport pro (400 przebiegu za 250zl)
I Streatrace za 190zl/

I kurde nie wiem.. ;/
Stunter5671234 pisze:
ale jak masz pieniądze na jakiś wał to bierz stage6 sport pro


No wlasnie nie mam kasy:P na cylinder ledwo moze cos wycisne...;/




_________________

______________
Keeway hurricane
-Stage sport pro 70ccm
-Arrache 19mm
-Polini AirBox
-Laser x-pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 18:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2012, 10:11
Posty: 157
Pojazd:
Snajper246, no to tak jak mówie bierz streetrace zobacz ile ludzi ma go i nie nażeka poczytaj sobie opinie o nim na forum jest ich sporo tylko poszukaj a nie zkładaj nowego tematu :roll:

bierz tego streeta bo możesz zrobić szlif jak by był przy katowany a tego sport pro to wiesz mógł go ktoś katować a Ty kupisz i zatrzesz i koniec :/


Ostatnio zmieniony 13 sie 2012, 18:16 przez Stunter5671234, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 18:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
Snajper246, a podstawowe pytanie, jaki masz setup?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 18:18 
Zbanowany

Rejestracja: 28 sie 2011, 15:07
Posty: 223
Lokalizacja: Wadowice/okolice
Pojazd:
Bihon pisze:
a podstawowe pytanie, jaki masz setup?

Heh setup.. ^^
Tyle co mam to odblokowany full jest, i mam ten wydech Laser a x pro
Noi dysze wieksza gazniku, i modul odblokowany co nic nie dal :)




_________________

______________
Keeway hurricane
-Stage sport pro 70ccm
-Arrache 19mm
-Polini AirBox
-Laser x-pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 18:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
To Ty lepiej kup najpierw dellorto 17,5 albo wariator, a cylinder sobie jak narazie odpuść bo potem będziesz płakał, że zatarty :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 18:32 
Zbanowany

Rejestracja: 28 sie 2011, 15:07
Posty: 223
Lokalizacja: Wadowice/okolice
Pojazd:
Bihon pisze:
To Ty lepiej kup najpierw dellorto 17,5 albo wariator, a cylinder sobie jak narazie odpuść bo potem będziesz płakał, że zatarty :)


Tak a do tej pory bede jezdzil chyba na koniu ;]
Musze kupic cylinder-a nie chce juz noname;]


Ostatnio zmieniony 13 sie 2012, 18:34 przez Snajper246, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 18:39 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2012, 19:50
Posty: 615
Lokalizacja: Szemud
Pojazd:
Kup cylek




_________________

[/b][glow=red]Aprilia Rs 50/70 full sport by rafalk54[/glow][/b]

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 44#1961944[ /url ]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 18:47 
Zbanowany

Rejestracja: 28 sie 2011, 15:07
Posty: 223
Lokalizacja: Wadowice/okolice
Pojazd:
rafalk54, No to ze musze to ja dobrze wiem;p
Chyba pojde na ten zeliwny.. ;/

Ale odpowiadajcie jeszcze bo nie chce jakiegos bledu popelnic:P




_________________

______________
Keeway hurricane
-Stage sport pro 70ccm
-Arrache 19mm
-Polini AirBox
-Laser x-pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 19:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
Snajper246, 190zł streetrace? to ten egzemplarz co ma zarysowanie na tłoku i kompresje rzekomo 10bar?




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 20:59 
Zbanowany

Rejestracja: 28 sie 2011, 15:07
Posty: 223
Lokalizacja: Wadowice/okolice
Pojazd:
Tom_Q pisze:
Snajper246, 190zł streetrace? to ten egzemplarz co ma zarysowanie na tłoku i kompresje rzekomo 10bar?


dokladnie..co sadzisz?




_________________

______________
Keeway hurricane
-Stage sport pro 70ccm
-Arrache 19mm
-Polini AirBox
-Laser x-pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 6:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
Snajper246, rozmawiałem ze sprzedającym, najpierw pisał, że pierścienie lepiej wymienić - a teraz że kompresja 10bar. Jedno z drugim w parze przecież nie idzie. ( pierścienie - ok. 50zł, uszczelki bo ich nie ma około 30zł w sumie już 80zł) ) Jakbyś z negocjował cenę do np. 160zł i kupił od razu pierścienie i uszczelki to pewnie by jeszcze sporo pojeździł. :wink:




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK


Ostatnio zmieniony 14 sie 2012, 6:16 przez Tom_Q, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 13:20 
Zbanowany

Rejestracja: 28 sie 2011, 15:07
Posty: 223
Lokalizacja: Wadowice/okolice
Pojazd:
Tom_Q pisze:
Snajper246, rozmawiałem ze sprzedającym, najpierw pisał, że pierścienie lepiej wymienić - a teraz że kompresja 10bar. Jedno z drugim w parze przecież nie idzie. ( pierścienie - ok. 50zł, uszczelki bo ich nie ma około 30zł w sumie już 80zł) ) Jakbyś z negocjował cenę do np. 160zł i kupił od razu pierścienie i uszczelki to pewnie by jeszcze sporo pojeździł. :wink:


o dzieki za pomoc:) Napewno sie przyda:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 21:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2011, 13:08
Posty: 121
Pojazd:
Na seryjnym gaźniku to dużo nie najeździsz. AC ma skłonności do przegrzewania się zwłaszcza przy większych pojemnościach nie wspominając już, że będziesz miał seryjny gaźnik.. 'Amelinium' na tym gaźniku szybko wykończysz.


Ostatnio zmieniony 14 sie 2012, 21:28 przez Czechuś, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy