Dzisiaj jest 12 lis 2024, 17:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 sie 2012, 23:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2011, 12:57
Posty: 186
Lokalizacja: Polska stolica HH
Pojazd:
Hej

Mam do was pytanie, kto się orientuję jaka jest największa pojemność silnika p/g, mam pg tph i 50 to już za mało, przydało by się jakies 125 lub 150, zdaję sobie sprawę że trzeba rame wymienić pod większy silnik czy takie coś jest opłacalne? stare rzeczy poszły by sell zostawił bym tylko optykę.
JAKI NAJWIĘKSZY SILNIK DA SIĘ WSADZIĆ POD P/G NRG/TPH Z góry dzięki za pomoc.
EDIT: i dało by się zmienić na 4t skoro mam 2t w tej chwili? ale w tedy to chyba wszystko by poszło sell praktycznie new skuter ;D




_________________

PIAGGIO NRG GUSTAW
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=236922


Ostatnio zmieniony 22 sie 2012, 14:10 przez gustaw, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2012, 23:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 15:34
Posty: 203
Pojazd:
Gilera Runner 180 nie wiem czy to jest na p/g




_________________

Malina [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2012, 0:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2011, 12:57
Posty: 186
Lokalizacja: Polska stolica HH
Pojazd:
Właśnie nie wiem jak tam z ramą, tak więc proszę o odpowiedź jaki silnik będzie najlepszy do tego żeby jakoś delikatnie przerobić rame??




_________________

PIAGGIO NRG GUSTAW
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=236922




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2012, 1:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 16:05
Posty: 361
Lokalizacja: Żory
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
180 z Runnera ma trochę inne mocowanie, przed chwilą wyczytałem z forum o Gilerach. Czy dało by radę z 2T na 4T? Pewnie, kup po prostu silnik z jakiegoś Piaggio (chyba liberty) 125 4T + pobaw się elektryką. Najlepszym rozwiązaniem jest kupno ROZBITEGO bądź czegoś z p/g bez papierów za niską cenę i przełożenie elektryki, silnika.




_________________

Romet Ogar 205 "Simromaha"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2012, 23:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2011, 12:57
Posty: 186
Lokalizacja: Polska stolica HH
Pojazd:
Okey może inaczej sformuuje pytanie, proszę napiszcie co mi się najbardziej opłaci, chce mieć szybki zrywny skuter, czy wsadzić 125 od typhoona przerabiając delikatnie ramę, później
sportowe części czy wsadzić coś jeszcze większego np 180 od runnera tu rama przejdzie drastyczne zmiany oczywiście później też sportowe części na takim zestawie. Oczywiście silniki 4T bo w takiej pojemności lepsze.
Piszcie co Wy byście zrobili. peace yo




_________________

PIAGGIO NRG GUSTAW
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=236922


Ostatnio zmieniony 19 sie 2012, 23:38 przez gustaw, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2012, 2:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2011, 19:25
Posty: 54
Lokalizacja: Zabiele
Pojazd:
ja robilem swapa na 2t, ale Tobie przy tej poj polecam na 4t, moc jest, spalanie super, a zabawy nie masz za duzo, tylko elektryka, bo od 125 ramy nie musisz przerabiać.
Polecam od Liberty, Vespa .




_________________

SIMO / Baccari swap NRG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2012, 9:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Była limitowana seria Runnera 210.
Tylko nie wiem czy 2T czy 4T.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2012, 14:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2011, 12:57
Posty: 186
Lokalizacja: Polska stolica HH
Pojazd:
Chciałem zrobić sobie swapa na 125 lub większą, ale roboty trochę by było elektryka i te sprawy dodatkowo kasy na silnik dużo jednak NIE, tuninguje po prostu moją 50, teraz znowu proszę o pomoc jaki setup wybrać, kasy na razie nie mam bo chce to robić w zimę i jaki cylinder 70cc lub większy sportowy bd dobry? dodatkowo wario jakie sprzęgło o ile warto wymieniać, jaki wydech pod taki cylinder. Piszcie :D




_________________

PIAGGIO NRG GUSTAW
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=236922




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2012, 18:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
s6: streetrace, pro replica, sport pro -> ładnie się wyreguluje to będzie nieźle :D

A co do sprzęgła to rozbierz i zobacz, czy masz w dobrym stanie, bo jak tak to się nie opłaca.




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html


Ostatnio zmieniony 22 sie 2012, 18:55 przez Przemek051195, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2012, 21:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2011, 12:57
Posty: 186
Lokalizacja: Polska stolica HH
Pojazd:
A do takiego zestawu jaki stożek oraz gaźnik ??




_________________

PIAGGIO NRG GUSTAW
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=236922




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2012, 8:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2010, 21:14
Posty: 676
Lokalizacja: brać kasę?
Pojazd:
Stożek ważne,żeby był gąbkowy i najlepiej z osłonką. (Polini AirBox,Malossi E5 itp.)


Ja w zimę zaczynam project ze swapem właśnie na 125 lub 180 z Runnera. Ja na twoim miejscu też bym się nad tym zastanowił. 125 czy 180 nie będzie tak wysilone jak 70cc. Tam sobie lecisz 90-100 lekko bez oporów cały czas.




_________________

Lewy pas to nie kółko różańcowe!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2012, 9:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2011, 12:57
Posty: 186
Lokalizacja: Polska stolica HH
Pojazd:
Heh ja na swoim cisne oporowo tzn prawdopodobnie nie mam serii wiem że mam wydech sportowy ale na tym się pewnie nie kończy ale nigdy nie zaglądałem do wnętrza mojego skutera i przyśpieszenie ma lepsze niż seria oraz rozpędzał się jak go kupiłem do 100 ;p z góry bo z góry ale leciałem nim 103km/h może oszukiwać ale i tak sporo. Przejechałem się kumpla full sport to się zakochałem ;D chciałem wsadzić 125 lub 180 kasy na silnik dużo dodatkowo zabawa z elektryką i przeróbka ramy a części sportowych nie ma do takiej pojemności ;/ to też mnie odciąga od tego. Rozpisałem się trochę :D Siema




_________________

PIAGGIO NRG GUSTAW
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=236922




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2012, 17:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Co do stożka, to tak jak kolega wyżej, a gaźnik 19mm wystarczy, dellorto mikuni lub arreche, ewentualnie tec, ale rózne opninie o nim są ;)




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html


Ostatnio zmieniony 23 sie 2012, 17:15 przez Przemek051195, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2012, 20:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2011, 12:57
Posty: 186
Lokalizacja: Polska stolica HH
Pojazd:
Prawdopodobnie kupuje wydech malossi mhr teamII w dość przystępnej cenie więc doradźcie jaki cylinder będzie dobry pod taki wydech ;)




_________________

PIAGGIO NRG GUSTAW
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=236922




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy