Dzisiaj jest 01 mar 2025, 15:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 paź 2012, 17:46 
*

Rejestracja: 15 paź 2012, 16:10
Posty: 10
Lokalizacja: Pabianice
Pojazd:
Witam
tak jak w temacie z jakiego tworzywa cylinder jest najlepszy??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 17:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 mar 2012, 19:12
Posty: 289
Lokalizacja: Puławy
Pojazd: Honda DIO ZX ,MBX i civic :3
Z jakiego tworzywa lepiej by brzmiało materiału a tak do rzeczy to najlepszy moim zdaniem to żeliwo bo amelinium chyba nie można robić szlifu.




_________________

Honda DIO ZX power force 70cc LC po portingu
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=301127
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 17:52 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Zależy czego oczekujesz.Żeliwo jest dobre bo możesz zrobić szlif.Aluminium natomiast lepiej odprowadza ciepło,lecz na nicasilu szlifu nie zrobisz.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 18:04 
*

Rejestracja: 22 wrz 2012, 14:25
Posty: 32
Lokalizacja: Z dupy
Pojazd:
Zeliwo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 19:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Jak ma to być cylinder max poziomu sport 50 czy tam 70 to tylko i wyłacznie żeliwo .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 17:48 
*

Rejestracja: 20 wrz 2012, 15:26
Posty: 19
Pojazd:
No co wy gadacie przecież można tulejować aluminium !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 18:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2009, 23:43
Posty: 227
Lokalizacja: Lwówek Ślaski
Pojazd: Apka Sr/Zip SP
Cylindry aluminiowe są nie zniszczalne tylko jest jedno ale
maja złą opinie dlatego że szlifu się nie zrobi a dlaczego łepki chciały by robić szlif ?
- ponieważ zakładają mocne alu cylindy ale nie zmieniają łożysk wałów i potem mamy zarznięte cylki a to łożysko igiełkowe się rozsypało bo żałowali 40zl a to dolne łożysko korby także się rozsypało "bo korba ma mieć luz " a to łożyska na wale zmieniali 10 razy a ścigając tłok nie założyli nowych zabezpieczeń sworznia - zabezpieczanie wyleciało i poharatawszy wszystko - to cieknąca pompa wody się rozsypała i poprzez brak czujnika przegrzali

morał taki jak chcesz tuningować nie możesz żałować kasy na podstawy ponieważ obróci się to przeciwko tobie i będziesz 2x bardziej stratny

PS: napisałem z własnego doświadczenia tylko jedna rzecz mnie nadal denerwuje jak user mający 2 posty może krzyczeć bezsensowna rzecz




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 17 paź 2012, 18:40 przez BALU, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 18:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2012, 20:23
Posty: 312
Lokalizacja: Zwoleń
Pojazd:
SiwyZX pisze:
No co wy gadacie przecież można tulejować aluminium !

Tylko powiedz wszystkim ile to kosztuje .

BALU, x2
Cyle aluminiowe są dobre , może nawet lepsze jak dobrze się je użytkuje , powymienia wszystkie łożyska itp. , leje dobre oleje , dobrze dotrze itp. ale jak się zapomni nalać np oleju do baku , lub zatnie się dozownik(nigdy nie wiemy czy to się stanie , czy nie ) cyl jest do wyrzucenia . Zaś żeliwo jak wszyscy wiedzą można zrobić szlif , nowy tłoczek i jazda dalej ;D




_________________

Boberko pisze:
Chodzi o to jak wymawiamy nazwy poszczegolnych firm

KoKaSt^nt pisze:
Yamaha-dżamajha




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 18:38 
*

Rejestracja: 13 paź 2012, 18:24
Posty: 55
Lokalizacja: Łask
Pojazd:
aluminiowe najlepsze szybko się dociera , lepiej odprowadzają ciepło , są bardzo wytrzymałe .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 18:39 
*

Rejestracja: 20 wrz 2012, 15:26
Posty: 19
Pojazd:
Ale co cie to obchodzi ile kosztuje !!! Wszyscy piszą że żeliwo lepsze bo jest szlif , to napisałem że aluminum też można ratować i jest tu też lepsze że w cylindze aluminiowym nie zmieniamy średnicy tłoka a w cylindze żeliwnym teorytycznie mówi się że są 4 szlify a póżniej cylinder do śmieci idzie ... To że mam 2 posty to nie znaczy że mam mniejszą wiedze , Człowieku ty jesteś nie poważny !!! Ty masz 194 postów i co ?! Ja też mogę mieć 500 postów , wchodząć codziennie i pisać "Cześć chłopaki" ... Paj*c !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 19:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2012, 20:23
Posty: 312
Lokalizacja: Zwoleń
Pojazd:
SiwyZX, Po co się człowieku unosisz ?!Czy ja mówie że masz małą wiedzę?!
SiwyZX pisze:
Wszyscy piszą że żeliwo lepsze bo jest szlif

No bo pod względem szlifów żeliwo jest lepsze , i nikt temu nie zaprzeczy .
Ty się rzucasz i piszesz że aluminiowy cyl jest równie dobry bo można go ztulejować(szkoda tylko że w cenie nowego cyla)




_________________

Boberko pisze:
Chodzi o to jak wymawiamy nazwy poszczegolnych firm

KoKaSt^nt pisze:
Yamaha-dżamajha




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 19:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2009, 23:43
Posty: 227
Lokalizacja: Lwówek Ślaski
Pojazd: Apka Sr/Zip SP
obchodzi go ile kosztuje bo kosztuje

jak masz wiedzę to okaż to jakoś pisz na temat i rozlegle a nie w paru słowach
odpowiadaj racjonalnie a nie proponujesz coś co kosztuje tyle co 2 cyl bez tłoka
mówisz o jakimś wyrzucaniu cylków tylko kiedy to nastąpi
chociaż dalej sądzę że masz wiedzę teoretyczna z internetu

w alu zmieniamy tłoki zobacz sobie co to takiego selekcje tłoków
( pewnie tego nie doczytałeś )
nie chce się wdawać w dyskusje bo to bezsensu ale dlaczego mnie obrażasz

SiwyZX pisze:
Ja też mogę mieć 500 postów , wchodząć codziennie i pisać "Cześć chłopaki" ... Paj*c !

czym powyższy tekst rożni się od poniższego
SiwyZX pisze:
No co wy gadacie przecież można tulejować aluminium !

moim zdaniem jedno i to samo oraz widać iż stanowczo dążysz do tych 500postów

nie najeżdżam na ciebie tylko na to gdzie się udzielasz z jaka wiedza i zaangażowaniem
nie chodziło mi tylko o posty ale o datę rejestracji częste wykrzykniki

ja mam te parę postów od 2009 i nie ma w nich nic bezsensownego z kim był sprzeczny no poza paroma którzy nie mogli znieść tego że jakiś użytkownik zarzucił ze to co przeczytali w necie jest nieprawda :lol:
zazwyczaj swoje posty umieszczam tylko jeśli coś wnoszą często odpowiadam tylko na takie którymi mogę odpowiedzieć opartymi na doświadczeniach argumentami
pozdrawiam :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 19:29 
*

Rejestracja: 20 wrz 2012, 15:26
Posty: 19
Pojazd:
Również pozdrawiam :) Niestety nie dąże do tych 500 postów .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 20:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2011, 18:30
Posty: 170
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd:
BALU dobrze pisze.

Z własnego doświadczenia wiem że cylindry aluminiowe są wytrzymalsze od żeliwnych,99% zatarć cylindra aluminiowego jest przez niewłaściwe użytkowanie.

Osobiście polecam cylindry aluminiowe klasy midrace i wyższe , sporciki natomiast żeliwo wystarcza(nawet chyba nie ma aluminiowych).




_________________

YAMAHA AEROX RACING/REVOLUTION 70ccm


Ostatnio zmieniony 17 paź 2012, 20:38 przez kamil410, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2012, 13:42 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
i aluminiowe sa praktycznie troszke mocniejsze :)




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2012, 13:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Pyle pisze:
aluminiowe sa praktycznie troszke mocniejsze

To raczej wynika z ich konstrukcji niż z materiału.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2012, 14:49 
*

Rejestracja: 20 wrz 2012, 15:26
Posty: 19
Pojazd:
Dobra ok , to forum nie jest po to żeby kłócić się , przemyślałem sprawę ... w ogóle nie oto mi chodziło wypowiadając się w tym temacie :) .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy