Dzisiaj jest 22 lut 2025, 0:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: 4t na kolo
Post: 17 lis 2012, 19:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2012, 19:50
Posty: 239
Lokalizacja: Piotrkow trybunalski
Pojazd:
witam mam chinski skiuter 4t a w nim wario top recing ale bedzie polini speed control i sprzeglo tec evo racing i ma wakacje zmieniam cylek na airsala czy bedzie mozliwosc zeby szedl na kolo nie chce miec bardzo lekkich rolek bo wtedy bym na v-max duzo stracil


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2012, 20:02 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Yy więc tak jak już to te "recing" na "racing" po drugie to 4t nie będzie Ci z gazu na koło szedł jak go nie poderwiesz dobrze wgl 4t do stuntu sie nie nadaje ale są tacy co latają co dalej jak chcesz zajeździć airsala to jeździj na kole ;p i rolki to kwestia regulacji nie ma tak że cięższe są na prędkość a lżejsze na pszyśpieszenie jak wczesniej mówiłem kwestia setup'a i skutera więc plany masz zacne i nie zmarnuj tych części na stunt bo w 4t to nie ma sensu kup boostera za 500zł i lataj bardziej sie nada.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2012, 20:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2012, 19:50
Posty: 239
Lokalizacja: Piotrkow trybunalski
Pojazd:
znaczy nie chodzilo mi o stunt ale fajnie by bylo jakby rwal taki niby chinczyk a idzie na jedno;|D a chociarz przykreci na asfalcie\\?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2012, 20:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 13:34
Posty: 426
Pojazd: Rieju RS3 50 '10
spinox, próbuj próbuj ale szybko zatrzesz jeżdżąc na jednym kole




_________________

Robię Virtual Tuning




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 0:07 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Wiesz przypalić lacza to i zajeżdżoną 50ccm3 dasz rade ;) na tym powinno być ciut lepiej ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 0:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2011, 16:48
Posty: 655
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd: Vapor MKII P/G Kawasaki GPZ500
Moim zdaniem co kupisz tego Airsala za 300 zł to dozbieraj 100 i będziesz miał silnik P/G




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 8:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2012, 7:54
Posty: 115
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd:
Dominik_CRACER, powiedz mi niby czemu ma zatrzeć cylek nakole w 4 t ?
wyjaśnij mi

Siwy0232 pisze:
Moim zdaniem co kupisz tego Airsala za 300 zł to dozbieraj 100 i będziesz miał silnik P/G

dobrze gada . Nie opłaca się w 4 t ładować kasy w silnik lepiej zrobić swapa a będzie tak latać jak silnik 4t w którego już ktoś z 2ys włożył




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 8:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
seryjny coliber na koło idzie i nie trzeba żadnych setupów...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 10:16 
**

Rejestracja: 27 gru 2009, 15:28
Posty: 465
Lokalizacja: nowy tomysl
Pojazd:
Właśnie, że lepiej lata się na 4t na kole niż 2t. Wsadź tylko 90ccm z alegro i będzie szatan ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 10:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2012, 7:54
Posty: 115
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd:
kalus96 pisze:
e lepiej lata się na 4t na kole niż 2t


to żeś teraz pojechał :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 10:33 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Cytuj:
Właśnie, że lepiej lata się na 4t na kole niż 2t. Wsadź tylko 90ccm z alegro i będzie szatan ;)

Ahahahahha dobre...

Dlaczego można zajeździć 4t jak sie jeździ na kole ? bo silnik 4t stawiając do pionu olej spływa na sam dół silnika wtedy pompka olejowa nie podaje oleju do cylindra a skutki mogą być tragiczne w sumie ja zajeździłem 80ccm w taki sposób zrobił sie próg w cylindrze i sie przytar ;p a w swapa no nie wiem niby sie opłaca ale żeby to jeździło jakoś konkretnie to właśnie trzeba ze 2k wsadzić bardziej sie opłaci w 2t kase ładować ale 4t i tak ma fajniejszy dzwięk :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 10:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2012, 19:50
Posty: 239
Lokalizacja: Piotrkow trybunalski
Pojazd:
Nie chce swapa bo chce zostac przy 4t tylko chodzi mi oto czy odczuje wzrost v-maxu i mocy jak zaloze ten cylinder..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 11:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2012, 7:54
Posty: 115
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd:
Maksiu,
Maksiu pisze:
Dlaczego można zajeździć 4t jak sie jeździ na kole ? bo silnik 4t stawiając do pionu olej spływa na sam dół silnika wtedy pompka olejowa nie podaje oleju do cylindra a skutki mogą być tragiczne w sumie ja zajeździłem 80ccm w taki sposób zrobił sie próg w cylindrze i sie przytar


nie zgodzę się z twoją wypowiedzią bo wlewa się oleju ponad normę i normalnie latasz na kole




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 11:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 16:05
Posty: 361
Lokalizacja: Żory
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Zawsze można dolać oleju do benzyny i śmigać bez obaw...




_________________

Romet Ogar 205 "Simromaha"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 11:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2012, 7:54
Posty: 115
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd:
DiVi, nie bo to idzie wtedy wszystko na zawory




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 13:20 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Tak dolewać opór olej a potem uszczelniacze wału siadają a dolewając oleju do benzyny siadają pierścionki i własnie jak koleżanka wyżej mówi idzie w zawory.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 14:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2012, 19:50
Posty: 239
Lokalizacja: Piotrkow trybunalski
Pojazd:
ale nie chce robic swapu chce miec 4t ale tak zeby ciekal z 80 realne da rade?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2012, 16:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2012, 17:28
Posty: 46
Pojazd: Rieju SMX 50 08r
Wiesz co Ci powiem.. Lepiej kup 80ccm ale nie jakiś super markowy tylko taki "bezmarkowy" czyli te Made In China.. Założyłem to do mojego 4t (250zł z olejem 600ml) no teraz leci dosyć ładnie, na prostej bez wiatru licznik zamyka (ok. 92-95, licznik nie szwankuje), przynajmniej jak zatrzesz to nie będzie Ci tak szkoda jak Airsala 2x droższego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2012, 17:04 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Lacoste343 pisze:
Wiesz co Ci powiem.. Lepiej kup 80ccm ale nie jakiś super markowy tylko taki "bezmarkowy" czyli te Made In China.. Założyłem to do mojego 4t (250zł z olejem 600ml) no teraz leci dosyć ładnie, na prostej bez wiatru licznik zamyka (ok. 92-95, licznik nie szwankuje), przynajmniej jak zatrzesz to nie będzie Ci tak szkoda jak Airsala 2x droższego.


Czyżbyś kupił Teca ? bo na alledrogo po 250zł chodzą :P własnie kupiłem takiego :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2012, 17:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2012, 17:28
Posty: 46
Pojazd: Rieju SMX 50 08r
Niee, ja go kupiłem od znajomego, on jest jakiś bezmarkowy, na pudle nic nie pisze prócz Made In China ;D


Ostatnio zmieniony 20 lis 2012, 17:24 przez Lacoste343, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy