Dzisiaj jest 21 lip 2025, 1:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lis 2012, 22:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2012, 19:50
Posty: 239
Lokalizacja: Piotrkow trybunalski
Pojazd:
Witam chce wyregulowac zawory i 1 pytanie ten u gory ile ma niec i ten u dolu a drugie pytanie jezeli juz ustawie kolo zamachowe czy jakos tak w pozycji T wtedy odkrecam i ustawiam zawory tak|?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 22:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 16:05
Posty: 361
Lokalizacja: Żory
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Ssący około 0,05 wydechowy minimalnie więcej - jakieś 0,06. Koło zamachowe w punkcie T - sprawdzasz czy na zębatce wałka rozrządu dwa małe otwory pokrywają się z krawędzią głowicy i największy otwór jest u góry - o tak: Obrazek

Później już zostaje Ci odkręcenie śrubki kontrującej na dźwigience zaworowej i wio.




_________________

Romet Ogar 205 "Simromaha"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 22:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2012, 19:50
Posty: 239
Lokalizacja: Piotrkow trybunalski
Pojazd:
oke pomogles wielkie dzieki a wydechowy to ten nizej tak a i czy takie same szczeliny stosuje sie w 4t jak i w 2t???


Ostatnio zmieniony 18 lis 2012, 22:54 przez spinox, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 23:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 16:05
Posty: 361
Lokalizacja: Żory
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No na logikę - tam gdzie jest wydech tam będzie wydechowy, czyli ten na dole.
Cytuj:
czy takie same szczeliny stosuje sie w 4t jak i w 2t???


Ty chcesz regulować zawory w 2T?




_________________

Romet Ogar 205 "Simromaha"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 23:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2012, 19:50
Posty: 239
Lokalizacja: Piotrkow trybunalski
Pojazd:
haha nie w 4t soory cos mi sie pomylilo dzieki za pomoc;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 23:34 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2011, 7:31
Posty: 233
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
dowaliłeś zawory w 2t :lol: :lol: :lol: :lol: :)




_________________

Coliber Swap Mina LINK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2012, 12:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
jaworek165, jest zawór w 2t tylko wydechowy:) ale to całkiem inna bajka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2012, 13:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2012, 19:50
Posty: 239
Lokalizacja: Piotrkow trybunalski
Pojazd:
wiem wiem sam nie wiem cemu tak napisalem temat do zamkniecia:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy