Dzisiaj jest 10 lip 2025, 2:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 lis 2012, 10:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2012, 8:09
Posty: 53
Pojazd:
Witam. Mój cylinder już raczej podchodzi pod szlif. I teraz pytanie do was, co lepiej zrobić.
Opcja 1: Szlif seryjnego cylindra, Suzuki Katana 50 LC, nwm czy jest aluminiowy czy żeliwny.
Opcja 2: Kupno tego cylka http://allegro.pl/cylinder-kit-tec-eco- ... 49441.html Tylko czy moc się nie zmniejszy po jego wsadzeniu?

Z góry dzięki ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2012, 11:54 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2011, 18:42
Posty: 230
Lokalizacja: Oleszyce
Pojazd:
1: żyliwny
2: jest to zamiennik seri o w miare dobrej jakości, moc nie powinna sie zmniejszyc ale na twoim miejscu bym zrobił szlif oryginalnego cylka + jakiś dobry tłok vertexa lub metoer




_________________

Sr-Ka
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 22 lis 2012, 11:54 przez deemasteer, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2012, 14:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2012, 8:09
Posty: 53
Pojazd:
napewno ten seryjny jest żeliwny?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2012, 17:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
na 100%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2012, 19:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lis 2012, 17:57
Posty: 73
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Kup sobie 70cc i sobie głowy nie zawracaj ;)
A co do tematu to ja bym kupił nowy chyba że nie chcesz go docierać.
I jest żeliwny




_________________

Lewy pas, gaz i płynę
-----------------------------------------------------------
Kupie tłumik do am6 np Leo v6 i cylinder 70-80cc do silnika am6 z tłokiem uszczelkami i zabezpieczeniami.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2012, 20:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2012, 8:09
Posty: 53
Pojazd:
Jak jest żeliwny to wezmę do szlifu i wrzucę tłok prawdopobnie vertex, chyba że kaski nie będzie to wrzucę meteora (własnie, jak z nimi?).
No chyba że mi powiecie ze lepiej kupić Tec'a.

P.S. MalagutiXsm50, 70cc na razie nie chcę, może na następny sezon jak nie zmienię pojazdu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2012, 20:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lis 2012, 17:57
Posty: 73
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Spoko ja tylko podpowiadam ;)




_________________

Lewy pas, gaz i płynę
-----------------------------------------------------------
Kupie tłumik do am6 np Leo v6 i cylinder 70-80cc do silnika am6 z tłokiem uszczelkami i zabezpieczeniami.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2012, 21:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2012, 13:38
Posty: 856
Lokalizacja: Mysłowice / Katowice
Pojazd: Aprilia SR
jak tec to tylko HQ , nie ryzykowałbym z tymi Eco ..




_________________



Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2012, 21:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
HQ jest spoko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2012, 21:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2011, 18:42
Posty: 230
Lokalizacja: Oleszyce
Pojazd:
NieCiik pisze:
jak tec to tylko HQ , nie ryzykowałbym z tymi Eco ..

no jak tec to tylko HQ ale ja bym zrobił szlif orginalnego cylka i tłok jakiś dobry + porting i wyjdzie Ci tyle samo co za nowego teca HQ LC do morini a bedzie duzo większa moc!




_________________

Sr-Ka
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2012, 12:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2012, 8:09
Posty: 53
Pojazd:
Nie mam za bardzo kasy więc wolał bym kupić meteora, ale nie wiem jak by to z nim było. Wszystko mam seryjne, wiem przeciążenia silnika wielkiego bardzo nie ma.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2012, 14:33 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
najpierw zobacz czy na 100% masz oryginał seryjnego cylka czy może siedzi tam jakaś china, jak 100% oryginał to szlif+dobry tłoczek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2012, 14:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
meteor też powinien pochodzić. tylko musisz go docierać i nie przegrzać od razu na początku ... :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2012, 18:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2012, 8:09
Posty: 53
Pojazd:
A jak docierać tłok? Tzn. jak i ile jeździć na nowym tłoku?

P.S. Jaką dysza powinna być/poleacacie do seryjnego silnika (Morini)? Jeszcze nie sprawdzałem jaką mam, ale nwm nawet jaka być powinna. Nie długo sprawdzę, ale jak za duża to wymienię bo coś mi się tak zdaje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2012, 18:25 
*

Rejestracja: 23 maja 2012, 19:21
Posty: 152
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
Co do tłoka polecam RMS do seryjnej 50 stanowczo starczy :P
75 +/- dysza


Ostatnio zmieniony 25 lis 2012, 18:36 przez Michal87, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2012, 18:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2012, 8:09
Posty: 53
Pojazd:
A nie puchnie? Masz go u siebie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2012, 18:40 
*

Rejestracja: 23 maja 2012, 19:21
Posty: 152
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
zrób szlif i tłok rms docieraj nowym sposobem pierwsze minuty na wolnych potem jazda w rozsądnych zmiennych obrotach do 6k i i jeździj tak aby nie przegrzać. Teraz jak są małe temp rano możesz przejechać z 5km dać mu odpocząć i znów.
Nie mam go u siebie ale ma dobrą opinie u dużej ilości osób (mówi o rms do 50cmm) do 70 już nie jest polecany bo nie wytrzymuje dużych obrotów
żeliwo min 300km docieraj tym sposobem jazdy po tych 300km jeździj na 3/4 manetki i nie dawaj mu w ....


Ostatnio zmieniony 25 lis 2012, 18:41 przez Michal87, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2012, 18:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2012, 8:09
Posty: 53
Pojazd:
na serio ten tłok trzeba docierać prawie tak długo jak cylek? Teraz to już sam nwm, meteor kosztuje 100zł i niektórzy mówią że lepiej nie brać tutaj patrzę RMS ~70zł (wiem, wiem, cena nie jest wyznacznikiem jakości, ale...). I tak sam już nwm :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2012, 19:01 
*

Rejestracja: 23 maja 2012, 19:21
Posty: 152
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
pogubiłem się?
Co ty chcesz zrobić?
Szlif + tłok ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2012, 19:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2012, 8:09
Posty: 53
Pojazd:
tak, szlif + tłok :)

P.S. Napisałem mail'a do osoby z okolicy która wykonuje szlify cylindra, aby spytać się o cenę. Potem zapytałem się czy dobierają od razu wielkość tłoka po szlifie. Dostałem od niego odpwiedź:

Cytuj:
> Witam,
widzę,że Pan nie wie o czym Pan pisze.Szlif cylindra polega właśnie na
dopasowniu cylindra do tłoka nadwymiarwego ,dlatego też należy zwymiarować
cylinder,dokupić tłok ,a następnie zrobić szlif tegoż cylindra.Jesli jest
Pan zainteresowany tą usługą zapraszam do naszej firmy.Pozdrawiam


Ma rację? Myślałem że typo robi szlifa i ja potem dobieram tłok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...