Dzisiaj jest 28 lip 2025, 0:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Wybór cylindra
Post: 30 lis 2012, 23:53 
*

Rejestracja: 28 maja 2012, 20:24
Posty: 22
Lokalizacja: Nasielsk
Pojazd: Keeway Hurricane 2008
witam mam keewaya hurricane i planuję ulepszyć trochę swój sqt.
Postanowiłem na początek zmienić cylinder ale nie wiem na jaki
Wymagania:
1. 50cc ewentualnie 60cc
2. do 350zł

Proszę o pomoc
Pozdro


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2012, 0:00 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
co powiesz na 70cc?
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-mot ... 8173.bhtml
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-tec ... 6114.bhtml




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2012, 0:15 
*

Rejestracja: 28 maja 2012, 20:24
Posty: 22
Lokalizacja: Nasielsk
Pojazd: Keeway Hurricane 2008
powiem tak nie chcę zakładać 70cc bo by mnie matka chyba zabiła




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2012, 0:19 
*

Rejestracja: 15 mar 2012, 21:09
Posty: 118
Lokalizacja: Zalewo
Pojazd: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI 184KM
Czy włożysz 60cc czy 70cc i tak łamiesz już prawo. A wątpię że twoja mama zorientuje się że to 70cc :roll:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2012, 0:24 
*

Rejestracja: 28 maja 2012, 20:24
Posty: 22
Lokalizacja: Nasielsk
Pojazd: Keeway Hurricane 2008
ale i tak jakoś powiem wam że 70cc mnie nie przekonuje
a mama mnie by zbiła bo miesiąc temu mandat przyszedł bo skutrem jechałem 70 przy policji a akurat się nie ugięci trafili




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2012, 0:29 
*

Rejestracja: 15 mar 2012, 21:09
Posty: 118
Lokalizacja: Zalewo
Pojazd: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI 184KM
Bicie własnych dzieci to rzecz karalna.
Jak ja nie lubie jak ktoś pyta się o jakiś wybór między np. dwiema rzeczami, ludzie mówią mu żeby brał to bo jest lepsze itd. a ten ktoś pieprzy że on jednak chyba wolo tamto bo coś mu się tam inaczej widzi. Po ki uj zakładać takie tematy z takimi pytaniami. To sobie kup tą 60cc i nie zaśmiecaj forum.

Masz 15 lat, policja jak cie złapie nie może ci dać mandatu tylko zabrać dowód i wysłać na badanie techniczne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2012, 0:36 
*

Rejestracja: 28 maja 2012, 20:24
Posty: 22
Lokalizacja: Nasielsk
Pojazd: Keeway Hurricane 2008
a byś się zdziwił :)
i się tak nie rozkręcaj (spokojnie) forum jest właśnie od pytania ludzi co lepiej wybrać a co nie.
A z tym biciem to tak się mówi jak się mama na kogoś mocno w.......
I mam jedno pytanie dlaczego wszyscy polecają 70cc jak można kupić 50 która ma więcej koni i wyjdzie na to samo ale właśnie nie wiem jaki cylek kupić więc się pytam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2012, 0:39 
*

Rejestracja: 15 mar 2012, 21:09
Posty: 118
Lokalizacja: Zalewo
Pojazd: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI 184KM
Bo jak kupisz 50cc która jest mocniejsza od 70cc to ma ona o wiele mniejszą żywotność. Im więcej mocy z małej pojemności tym większe zużycie cylindra jak i innych podzespołów gdyż cylinder musi wykręcić wyższe obroty żeby osiągnąć moc sportowej 70cc która jest mniej wyżyłowana, kręci niższe obroty i ma tę samą moc.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2012, 0:43 
*

Rejestracja: 28 maja 2012, 20:24
Posty: 22
Lokalizacja: Nasielsk
Pojazd: Keeway Hurricane 2008
czyli tu chodzi o to że jak mam np 10 konny cylek 50 a 70 np 7 koni to 70 będzie robiła mniejsze obroty a będzie taka sama prędkość??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2012, 8:04 
*

Rejestracja: 31 mar 2012, 7:20
Posty: 66
Pojazd:
jezeli mamusia sie bedzie czepiac kup stretrace ale on jest drozszy a na nim pisze 49cmm :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2012, 13:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2012, 13:38
Posty: 856
Lokalizacja: Mysłowice / Katowice
Pojazd: Aprilia SR
Po co ci tuningować ten skuterek jak już mandaty za prędkość płacisz ..




_________________



Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2012, 13:46 
*

Rejestracja: 28 maja 2012, 20:24
Posty: 22
Lokalizacja: Nasielsk
Pojazd: Keeway Hurricane 2008
to przypadkowo mnie złapali a dlatego chcę zmienić bo mam ten troszkę przytarty bo mi olej nie dochodził więc tłok puchł i zatrzymywał a jak już zmieniać to zmieniać na lepsze :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2012, 14:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Kup streetrace ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2012, 15:12 
*

Rejestracja: 28 maja 2012, 20:24
Posty: 22
Lokalizacja: Nasielsk
Pojazd: Keeway Hurricane 2008
a mogę wiedzieć czym różni się streetrace od tego co podał lukas971997,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2012, 15:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2012, 18:05
Posty: 202
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco ZX

Ostrzeżenia: 1
człowieku, myślisz, że jak włożysz chińskiego 60ccm będzie lepiej? Nie. Te chińskie to kupa gówna, spodziewaj się na puchnięcie tłoka, niezbyt dobre osiągi itp. Seryjny cylek już jest lepszy, chodź to też podchodzi pod china :P Wszyscy mówią kupuj streetrace, 70ccm i inne pierdoły. A dodał ktoś, że wał może tego nie wytrzymać? Jeżeli przebieg masz poniżej 10tyś, to wał wytrzyma tego 70ccm, ale łożysko igiełkowe na sworzniu wypadałoby zmienić, bo jeżeli ono piźnie w czasie jazdy, to nie dośc, że cylinder do szlifu, zależy jakich rys narobi jak pęknie, bo może zrobić takie, że prosto na złom, jeżeli nie masz kasy na fundusze itp to zostań przy seryjnym cylku, zrób szlif cylindra którego masz obecnie, do tego dobry tłok vertex olej na dotarcie castrol racing 2t, i docieraj powoli, i dobrze.
Cenowo wyjdzie podobnie, ale to lepsze rozwiązanie niż chińczyki, jak dotrzesz wysyłasz cylek do redusa, on Ci powiększa okno wydechowe, porting, ew. flow itp. I będzie dobrze. A w ogóle co ty masz za mamę, że ona tak się zna? Kupujesz cylek pokazujesz jej i mówisz, że to 50ccm, toż malutkie i nie widać za bardzo różnicy, a średnica i tak jest w okolicach ~50ccm,, rozumiem żebyś jej dał cylinder od jakiejś MZ, jawy czy coś. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2012, 16:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
kup sobie s6 streetrace i będziesz zadowolony :) nie warto chińskich :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2012, 16:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2012, 18:05
Posty: 202
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco ZX

Ostrzeżenia: 1
Cytuj:
kup sobie s6 streetrace i będziesz zadowolony :) nie warto chińskich :D


Kolejny napisał co wiedział. Jak widać jest młody i za bardzo się nie zna, obserwując po jego postach,
ale skoro namawiacie go do tego street race'a, to zapomnieliście powiedzieć o łożyskach i wale?
Mam takie przeczucie, że co druga osoba chce tylko posta nabić.

grzesiek40197, Street Race różni się od tamtych lepszym wykonaniem, osiągami itp, ale te nowe wypusty street'a są słabe, puchną tłoki itp. Jeżeli decydujesz się na street race to masz większe koszta.
Jeżeli chcesz jego to lepszy tłok, napewno i dobry olej na docierke.

Cennik :


Cylinder Stage6 Streetrace 70cc 443,63zł

Wał korbowy Tec Evolution
Cytuj:
319,10zł


Łożyska wału i simmeringi Stage6 - HQ Teflon
Cytuj:
161,89zł


Tłok Vertex, Meteor
Cytuj:
213.29zł


Olej Castrol Power1 Racing 2T
Cytuj:
41,80zł



Do tego dolicz sobie wysyłke 20zł.

Za wszystko musiałbyś zapłacić 1199,71zł[/b]


Ostatnio zmieniony 01 gru 2012, 16:52 przez protomcik, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2012, 17:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2011, 16:50
Posty: 292
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
protomcik, dolicz jeszcze wiekszy gaźnik bo na tym 12 mm to się ugotuje cylinder.

grzesiek40197, gra nie warta świeczki .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2012, 17:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
protomcik pisze:
Łożyska wału i simmeringi Stage6 - HQ Teflon
Cytat:
161,89zł

Po co S6 jak można kupić zwykłe w sklepie SKF za 70 zł.
protomcik pisze:
ale te nowe wypusty street'a są słabe, puchną tłoki itp.

Skąd masz te informacje, miałeś z tym styczność że puchną ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2012, 17:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
a po co do s6 zmieniać wał ? seryjny wystarczy. łożyska 70zł plus ok 100zł gaźnik używany , 150-200 nowy ... ale chociaż będzie jeździło przyzwoicie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy