Dzisiaj jest 04 gru 2024, 17:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 wrz 2009, 18:09 
*

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:54
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Mam pytanie jeżeli kupuje motocykl/motorower na co mam zwrócić uwagę??




_________________

Pozdro Kujda


Ostatnio zmieniony 07 wrz 2009, 18:09 przez Kujda, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2009, 18:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
Na przebieg.




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2009, 18:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2009, 14:09
Posty: 30
Lokalizacja: Podlaskie
Pojazd:
Przejedz się nim i puść na chwile kierownice,zobacz czy nie ściąga w któraś stronę.
Zobacz czy odpala na zimno za pierwszym razem i jak odpala jesli pojezdzisz nim z 10 minut zgasisz i odrazu znow odpalisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2009, 18:16 
*

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:54
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
oki ale też wyglądem mam się sugerowac??




_________________

Pozdro Kujda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2009, 18:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 20:50
Posty: 593
Lokalizacja: B-STOK
Pojazd:
No pewnie, jasna sprawa, skuter musi jakoś wyglądać, popatrz na rysy na obudowie, sprawdź czy nie ma wgnieceń na wydechu, głównie na kolanku. Sprawdź stan opon.




_________________

YAMAHA NEOS 50S LC
-Metrakit MKseries 50ccm
-Top Racing HQ
-Yasuni Z
-Dellorto 17.5
-Metrakit
-Polini Speed Controll
CUSTOM
NeoSpeed <--Sprawdź to




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2009, 21:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Stan wizualny , stan techniczny, jak pracuje silnik, przebieg, i to chyba wszystko co najwazniejsze :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2009, 21:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
czywiście najważniejsze są dokumenty. Sprawdź odgłos silnika, czyli czy coś nie dzwoni, spróbuj odpalić "kopniakiem", tak samo elektrycznym (nigdy nie wierz w "bajki", że starter nie działa bo nie wystarcza prądu - starter musi działać, i już) nie powinno być problemów z zapalaniem, sprawdź stan plastików, stan ogumienia, stan hamulców, czy rama jest prosta [patrzysz od tyłu gdy ktoś na skuterze jedzie na wprost] czy koło przednie i tylne się pokrywają...
KONIECZNIE sprawdź jak pracuje przednie zawieszenie, zobacz czy nie cieknie o ile już nie wyciekł cały olej(jesli niebedzi eoleju zawieszenie bedzie bardzo miekie. Będziesz miał jakieś podstawy do targowania się




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2009, 13:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Zwróć uwagę na jakiekolwiek ślady spawów, wydechu, ramy itd. Popatrz też na układ śrub, czy z dwóch stron jest to samo czy nie, porównaj przebieg z możliwymi eksploatacyjnymi śladami, np. stan opon(ich rok jest ważny), stan tarcz hamulcowych(jeśli wyczuwasz mocny próg na tarczy to przebieg ok. 10-15 tyś czy nawet 20 tyś. jest bardzo możliwy). Podejrzany rocznik z podejrzanie niskim przebiegiem, np. 1998 z przebiegiem 3 tyś. km. To praktycznie nie możliwe. Jak masz opcję podjedź do jakiegoś warsztatu aby zmierzyć kompresję w cylindrze.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2009, 14:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2009, 12:00
Posty: 136
Lokalizacja: z kątowni xD
Pojazd:
DR_Evolutio pisze:
nigdy nie wierz w "bajki", że starter nie działa bo nie wystarcza prądu - starter musi działać, i już
mi starter nie działa tylko ze względu na to, że mam coś z elektryką i nie wciskaj że starter musi działać i już "!!"




_________________

"Jeździj SZYBKO tam gdzie WOLNO!!!" ( :) )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2009, 15:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 18:35
Posty: 905
Lokalizacja: Walce WLC IST!!!
Pojazd:
DR_Evolutio, starter może nie działać z powodu braku prądu w aku :p Bo np. aku słabo trzyma :P wtedy poprostu prosi sie żeby podłączył skuta do innego aku i patrzysz czy działa... Bo Napewno bez aku na starter nie odpalisz skuta :p Wiec mowa musi działać i już nie jest prawdziwa...

Mógł by ktoś podać jakąś tabele czy coś w czym było by opisane w jakim stanie jest cylinder patrząc na kompresje? Ja mam ponad 8 atmoswer :P Czy jakoś tak :P




_________________

TGB tUnInG xD
MOJA PSZCZÓŁKA xD >KLIKNIJ<

Kiedyś Foley TGB 303 rs

SILNIK NSR! SPRZEDAM!
http://allegro.pl/show_item.php?item=1320916468


Ostatnio zmieniony 08 wrz 2009, 15:27 przez Foley, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy