Dzisiaj jest 03 gru 2024, 13:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 gru 2012, 18:39 
**

Rejestracja: 12 gru 2011, 9:51
Posty: 371
Pojazd:
Witam czy może ktoś mi podać jaki rozmiar pierścieni trzeba zamówić do tłoka w cylindrze Hebo Manston Replica 70cc w Piaggio AC




_________________

Piaggio Zip II:

Polini For Race 70cc & Hebo Manston 70cc
Yasuni C20
Mikuni TM 24mm
Top Racing EVO NG
Polini For Race 3G
Stage6 Wingcooler R/T
Stage6 NBR
Malossi Multivar
Stage6 Double Layer


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2012, 18:40 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 22:22
Posty: 376
Lokalizacja: Skuterkowo
Pojazd:
to jest tłok jedno pierścieniowy 47,6mm a grubość 1,2mm




_________________

Malaga f10 projekt MHR <3

Malaguti f10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2012, 18:47 
**

Rejestracja: 12 gru 2011, 9:51
Posty: 371
Pojazd:
Nigdzie nie moge znaleźć




_________________

Piaggio Zip II:

Polini For Race 70cc & Hebo Manston 70cc
Yasuni C20
Mikuni TM 24mm
Top Racing EVO NG
Polini For Race 3G
Stage6 Wingcooler R/T
Stage6 NBR
Malossi Multivar
Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2012, 19:51 
**

Rejestracja: 12 gru 2011, 9:51
Posty: 371
Pojazd:
I jakiej grubości musi być uszczelka pod cylinder??




_________________

Piaggio Zip II:

Polini For Race 70cc & Hebo Manston 70cc
Yasuni C20
Mikuni TM 24mm
Top Racing EVO NG
Polini For Race 3G
Stage6 Wingcooler R/T
Stage6 NBR
Malossi Multivar
Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2012, 21:15 
**

Rejestracja: 12 gru 2011, 9:51
Posty: 371
Pojazd:
Potrzebowałbym jeszcze numer gg do smugglera




_________________

Piaggio Zip II:

Polini For Race 70cc & Hebo Manston 70cc
Yasuni C20
Mikuni TM 24mm
Top Racing EVO NG
Polini For Race 3G
Stage6 Wingcooler R/T
Stage6 NBR
Malossi Multivar
Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2012, 22:31 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 22:22
Posty: 376
Lokalizacja: Skuterkowo
Pojazd:
pierścień http://allegro.pl/pierscien-cylindra-st ... 34944.html i jak się okazął ma 1mm ale pasować będzie




_________________

Malaga f10 projekt MHR <3

Malaguti f10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2012, 23:02 
**

Rejestracja: 12 gru 2011, 9:51
Posty: 371
Pojazd:
kuuurde coś tańszego xd




_________________

Piaggio Zip II:

Polini For Race 70cc & Hebo Manston 70cc
Yasuni C20
Mikuni TM 24mm
Top Racing EVO NG
Polini For Race 3G
Stage6 Wingcooler R/T
Stage6 NBR
Malossi Multivar
Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2012, 23:05 
**

Rejestracja: 12 gru 2011, 9:51
Posty: 371
Pojazd:
Albo jakiś tłok chiński. Też nie moge na allegro dostać ;/




_________________

Piaggio Zip II:

Polini For Race 70cc & Hebo Manston 70cc
Yasuni C20
Mikuni TM 24mm
Top Racing EVO NG
Polini For Race 3G
Stage6 Wingcooler R/T
Stage6 NBR
Malossi Multivar
Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2012, 23:19 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 22:22
Posty: 376
Lokalizacja: Skuterkowo
Pojazd:
nie ma nic tańszego niestety bo rozmiar jest nietypowy bo taki rozmiar występuje tylko w cylindrach alu :) najtańszy łok 47.6mm kosztuje chyba 140zł na jeden pierścień chyba że włożył byś na dwa to kupisz za 129zł ;p oczywiście meteora :) Ja osobiście za tłok wydałem sporo więcej




_________________

Malaga f10 projekt MHR <3

Malaguti f10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2012, 0:53 
**

Rejestracja: 12 gru 2011, 9:51
Posty: 371
Pojazd:
Kuurde ja potrzebuję tylko żeby sprawdzić czy działa xd




_________________

Piaggio Zip II:

Polini For Race 70cc & Hebo Manston 70cc
Yasuni C20
Mikuni TM 24mm
Top Racing EVO NG
Polini For Race 3G
Stage6 Wingcooler R/T
Stage6 NBR
Malossi Multivar
Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2012, 11:39 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
boluśf10 pisze:
nie ma nic tańszego niestety bo rozmiar jest nietypowy bo taki rozmiar występuje tylko w cylindrach alu :) najtańszy łok 47.6mm kosztuje chyba 140zł na jeden pierścień chyba że włożył byś na dwa to kupisz za 129zł ;p oczywiście meteora :) Ja osobiście za tłok wydałem sporo więcej


Jest tłok do żeliwniaka 47,6 na jeden pierscień ;P Tp due plus p/g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2012, 11:55 
**

Rejestracja: 12 gru 2011, 9:51
Posty: 371
Pojazd:
A może być od żeliwniaka do Alu??




_________________

Piaggio Zip II:

Polini For Race 70cc & Hebo Manston 70cc
Yasuni C20
Mikuni TM 24mm
Top Racing EVO NG
Polini For Race 3G
Stage6 Wingcooler R/T
Stage6 NBR
Malossi Multivar
Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2012, 15:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2010, 14:43
Posty: 154
Lokalizacja: Leżajsk(podkarpackie
Pojazd:
nie,za twardy... zniszczysz szybko nicasil :wink:




_________________

Projekt DRAGSTER "SpeedY"
mini bike z silnikiem Speedfight'a
"!!" Filmik z jazdy->https://www.youtube.com/watch?v=9SXmFARVUo8




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2012, 15:36 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
pablo176,
Hmm
A ja zawsze myślałem że w żeliwniakach są mniej twarde pierścienie bo żeliwo łatwiej sie ściera od nicasilu
Daje się do nicasilu twarde, cienkie i chromowane żeby było jak najmniejsze tarcie miedzy gładzią a pierścieniem

Ok ok już wiem że chodziło o tłok :lol:


Ostatnio zmieniony 24 gru 2012, 16:13 przez dawid54, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2012, 15:58 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
dawid54 pisze:
pablo176,
Hmm
A ja zawsze myślałem że w żeliwniakach są mniej twarde pierścienie bo żeliwo łatwiej sie ściera od nicasilu
Daje się do nicasilu twarde, cienkie i chromowane żeby było jak najmniejsze tarcie miedzy gładzią a pierścieniem


Zauważ że my mówim o tłoku :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy