Dzisiaj jest 05 gru 2024, 1:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 wrz 2009, 9:50 
*

Rejestracja: 14 lip 2009, 18:36
Posty: 62
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Witam,

Niedawno kupiłem tłumik LeoVince ZX w Chromie.

Martwi mnie zabarwianie na ciemne kolory kolanka i trochę nad kolankiem. Niby chrom nie powinien się barwić i się raczej nie zabarwi, ale te zabarwienie odchodzące od cylindra z jazdy na jazdę jest coraz wyżej ;SS

Czy to jest normalne? Ew. Czy jest jakiś środek, farba odporna na wysokie temperatury do tłumików z chromem? Czy poprostu go zostawić i nić się nie stanie??

Ponadto Czy tłumiki chromowane trzeba jakoś specjalnie zabezpieczać przed korozją/rdzą ?

Dzięki :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2009, 11:50 
*

Rejestracja: 30 lip 2009, 11:16
Posty: 66
Pojazd:
noo przebarwia się od temperatury to racze powinno minac :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2009, 11:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 10:49
Posty: 400
Lokalizacja: W-wa
Pojazd:
tlumik sie musi "wypalic" imho lepiej to wyglada wiesz ...te niebieskie i zolte przebarwienia jak w wyczynowym ... gladka srebrna powierzchnia slabo wyglada ;)




_________________

Metrakit SP Series II ,Stage6 HPC ,Dell'orto 21mm , Reverse X-Treme ,Polini Air Box ,Stage6 VForce3 ,Malossi Multivar ,Stage6 Racing Torque Control ,Stage6 WingCooler Team , CDI Malossi ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2009, 21:46 
*

Rejestracja: 14 lip 2009, 18:36
Posty: 62
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
No tak, ale w sumie nie po to dopłacałem 150 zł za chrom, aby mi się zabawił na niebiesko i żółto...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2009, 13:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
No właśnie dlatego połowicznie jest sens kupowania tłumika w chromie jeśli chcesz mieć nieskazitelny połysk. On zawszę się przebarwi i nic na to nie poradzisz, normalne zjawisko. Dbaj tylko o to aby tłumik zawsze przecierać przed jazdą lub długo po(ma byś zimy) jakąś pastą do przepolerowania lub preparatem przywracającym blask chromowanym powierzchniom. Daje to taką minimalną warstewkę specyfikuj które odpowiednio chronią tłumik. Oczywiście wypalą się szybko dlatego albo przed każdą jazdą to robisz albo po. Wtedy woda będzie mniej siadać na wydech a to najgorsze co może być. Możesz jeździć jak jest woda ale wycieraj go później dokładnie suchą szmatką.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2009, 20:56 
*

Rejestracja: 14 lip 2009, 18:36
Posty: 62
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Noo, ToX wielkie dzięki za pomoc :):)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy