Dzisiaj jest 19 lut 2025, 18:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 sty 2013, 19:48 
*

Rejestracja: 24 lut 2012, 11:20
Posty: 95
Pojazd:
No więc witam
Długo mnie nie było i trochę się zmieniło, sprzedałem skutera i kupiłem Derbi GPR no i mam łamigłówkę :P
No więc kumpel ma w sendzie airsala sport 70 a ja mam serie + wydech conti CHR
I chodzi mi o to że mam dylemat
-czy robic tuning (klasy racing) tzn.
*polini race żeliwo 80
*tarcze sprzęgła
*wał Top Racing evolution ng
*gazior itd.
Albo jest jeszcze jedna opcja, śledziłem temat jednego gostka który zrobił w sendzie swapa na silnik z nsr 125, nie skończył ale silnik wsadził i po rozmowie z nim stwierdzam że duży problem to nie jest.
Problem jest z wydechem i elektryką
Podsumowując tuning na 80 ciągnie ze 2k zł a swap max 1000zł ale dużo roboty i znak zapytania czy się uda, pomijając fakt że mułowate wkręcanie sie nsr jest dobijające.
Jest jeszcze kwestia przeglądu...
Pomóżcie mi z tą łamigłówką podając swój wybór i jakiś tam argument.
Jeśli zły dział to sory.
Czekam na inteligentne odpowiedzi xD




_________________

Projekt jeszcze nie skończony... Stare foty :mrgreen:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2013, 20:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Wg mnie wszystko jest nie opłalne bo wrzucisz kasę a jej nie odzyskasz i wgl. Jak chcesz wieksza moc to kup 125 i tyle. A jeżeli już trzeba wybierać chyba wolał bym swapa bo np kupić silniczek do remontu zrobić go na igiełke wsadzic i można latać a tak to te 80cc wyzyłowane moze cos padać w nim itd. Ale i tak wg mnie takie zabawy nie mają sensu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2013, 9:06 
*

Rejestracja: 24 lut 2012, 11:20
Posty: 95
Pojazd:
Postaram się odpowiedzieć :)
Problem w tym że w GPR już poszło od uja kasy na remont optyki i zawieszenia, pozatym nie mam możliwości sprzedania go, bo skutera sprzedałem to starsi mieli problem że co rok zmieniam moto i teraz obiecałem że pojeżdze do tej 18 :) Na samochód sobie zarobie bo bardzo chce aby GPR zostało u mnie w rodzinie itd. wiesz o co chodzi :P
Wg. mnie zabawa w tuning też nie ma sensu, bo na moje wszystkie części za dużo kosztują.
Np: rozumiem dać za cylka te 500-600 jak za airsala ale nie 1000zł jak za malossi czy poliniaka. Po stronie swapa stoi znowu ingerencja w krztałt ramy, co za tym idzie potrzebna pomoc taty a on nie pójdzie na to żebym miał 125, 80 to jeszcze :) Zmiany w ramie są nieodwracalne co skutkuje np: tym że do przeglądu nie wsadze 50, a przy tuningu tak się da.
Byłem wczoraj luknąć na ramę itd. no i i tak się okazuje że silnik z nsr tam nie wejdzie, dlaczego ?
W tamtej sendzie ze silnikiem nsr była jeszcze stara prosta rama, która ma o wiele większą kołyskę na silnik a i tak był problem z włożeniem silnika (info od gostka) a ja mam taką jak...yyy nie pamiętam jak to się zwie ale taką idącą po obydwu stronach, jakąś tam z motoGP czy coś :P i i tak jest za mało miejsca :/ przegrodę mam tuż nad gaźnikiem co w nsr będzie tuż na drodze gaźnika, a nie moge tego wyciąć no bo rama osłabnie.
Myślę że najlepszym wyjściem będzie seria i remoncik silnika ew. sport, który tak dużo nie kosztuje. Ja zawsze tak miałem, musze być najlepszy w mieście i tyle a w tej chwili mam troche daleko do dogonienia syndy :angry:
klarok, wielkie dzięki za odpowiedź :mrgreen:
Czyli co teraz ?
Tuning sport, racing, czy seria bo swap wyeliminujemy




_________________

Projekt jeszcze nie skończony... Stare foty :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2013, 9:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2011, 20:19
Posty: 805
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd: Varadero 07, Sr 02, Fabia
wsadz sporta, chyba że jesteś przy kasie i będziesz latał na racingu :D




_________________

>>Obejrzyj moją Apke <<
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=326386




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2013, 9:58 
**

Rejestracja: 21 kwie 2012, 15:04
Posty: 224
Lokalizacja: wziąsc na wahe ?
Pojazd:
No jak wiadomo racing i dużo kosztuje samo zrobienie mam na myśli nowe częsci nie wiem na jakich bd składał no i trzeba tu dodać, że jest dużo mniejsza żywotność niż sport no i łyknąć sobie lubi :) A sporcik to i polatasz dość szybko części nie są aż tak drogie wiadomo więcej spali od seri ale żywotność jest bardzo duża :) Noo ale jak chcesz go wyprzedzać i na sporcie nie dasz rady no to zostaje racing :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2013, 10:33 
*

Rejestracja: 24 lut 2012, 11:20
Posty: 95
Pojazd:
Senda to setup
*airsal sport 70
*KONIEC :P
*gaźnik seria 14 i seria wydech ahhah xD
No a ja mam
*conti CHR
*gazior 17,5 gdzieś leży i czeka
No i bym dał tego airsala sport 70 i jakby nie patrząc nie ma go, zmiote go z powierzchi :D
Sport wyjdzie mnie bardzo tanio no bo wału nie bd musiał zmieniać
Zmienię też zębatki na przyśpieche co dam mu popalić tak do realnych 90km/h a potem zwolnię a on niech katuje sobie do tych 110km/h i tak realnie przegrał :D
Wiem, że wielka rywalizacja itd. ale ja już tak mam :)
I tak w sumie mam najszybszy MOTOROWER w mieście bo on ma 70 xD i się nie liczy heh

Jeśli chodzi o kasę to nie jestem wcale przy kasie :P to tylko takie założenia na następną zimę :D Racing liczyłem to na moje wychodzi tak 2,5k zł bo wydech już mam więc dużo, a sport pewnie z 600zł o zostanie mi 1900zł na coś lepszego do stuntu :D




_________________

Projekt jeszcze nie skończony... Stare foty :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 21 sty 2013, 10:35 przez emil134679, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2013, 10:42 
**

Rejestracja: 21 kwie 2012, 15:04
Posty: 224
Lokalizacja: wziąsc na wahe ?
Pojazd:
No to ładuj sporta i bd miał "najszybszy motur " haha




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2013, 10:50 
*

Rejestracja: 24 lut 2012, 11:20
Posty: 95
Pojazd:
Hehe :)
Ale nie ogarniam tego filmiku
http://www.youtube.com/watch?v=NIIFrqCbv1w
Co jest grane że tzr tak słabo wyszła ? powinna być pół godziny przed sendą :D
Zobacze wgl jak sie pościgam z sendą czy wgl jest sens ładować kase w silnik
Jeśli będzie duża różnica to tak, a jeśli taka jak na filmie to dam se spokój :lol:




_________________

Projekt jeszcze nie skończony... Stare foty :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy