Dzisiaj jest 25 maja 2024, 4:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Szlif i porting
Post: 12 lut 2013, 9:13 
**

Rejestracja: 08 sty 2012, 19:14
Posty: 236
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
Siemka panowie
Mam pytanie zakupiłem seryjny cylinder piaggio 50cc
i chciał bym w nim zrobić szlif i porting
cylinder nie jest zatarty ale nie wiem jaki ma przebieg a i tak muszę kupić nowy tłok z pierścieniami bo tego mi brak;p wiec juz wole wydać te 30,40zł i mięć pewność ze tak łatwo ten cylinder się nie posypie
i co najpierw zrobić szlif czy porting? porting będzie mi robić Maciek1997, Co o nim sadzicie dobrze robi porting?
teraz tłok powinien być 40,00 wiec do szlifu jaki mam wybrać vertex 40,40 czy większy ??




_________________

Ogar 200 swap ^.^ grubo !!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 12 lut 2013, 9:20 przez dyziol97, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2013, 9:24 
Zbanowany

Rejestracja: 16 cze 2012, 8:46
Posty: 417
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
redus podobno dobrze robi porting, 40.40 powinien być dobry ;))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2013, 9:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Pierwsze porting potem szlif, bo jak przypadkiem trochę gładz na ruszy to się nie musi niczym przejmować .

Tłok zależny od gładzi, jeśli są duże rysy to większy jeśli małe to nie trzeba tak dużego. Najlepiej zapytaj w szlifierni jaki najlepiej




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2013, 10:05 
**

Rejestracja: 08 sty 2012, 19:14
Posty: 236
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
Michalak, właśnie rysek to wgl on nie ma.. jak chcesz mogę zrobić zdj to ocenisz czy to wgl jest sens robienia tego szlifu




_________________

Ogar 200 swap ^.^ grubo !!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2013, 14:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2012, 19:11
Posty: 132
Pojazd: Katana LC 03
dyziol97, jak nie ma napewno potrzeby szlifu to po co? Michalak, mówił ci że lepiej jak robić to po porcie bo jak by dlatego co robi ci porta nie chcący coś naruszyło gładź to i tak szlif w zanadrzu by był ;)




_________________

Najważniejsze to jest się dobrze bawić!
Najważniejsze to jest się dobrze wyluzować!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2013, 15:57 
*

Rejestracja: 08 paź 2012, 14:10
Posty: 65
Lokalizacja: Celestynów
Pojazd:
To że nie widać to nie znaczy że jest ok, mogą być mikro ryski nie widoczne, wiem co gadam bo tak miałem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2013, 2:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
To nie lepiej tylko honowanie zrobić?




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy