Dzisiaj jest 08 lut 2025, 0:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 mar 2013, 17:23 
*

Rejestracja: 29 lip 2012, 15:16
Posty: 6
Pojazd:
U kolegi w skuterze, miał wymieniany ostatnio cylinder 50cc. Nie wie czy żeliwo czy alu.

Jak rozpoznać czy to jest cylek żeliwny czy aluminiowy ? Chodzi mi po wyglądzie zewnętrzym.
Bo nie ma zamiaru odkręcać go, wyciągać i sprawdzać czy ciężki czy lekki :]

pozdro :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2013, 17:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Po kolorze srebrny to alu czarny bądź miedziany żeliwo :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2013, 17:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2012, 11:34
Posty: 182
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Zobacz czy cylek ma jakies slady rdzy aluminium nierdzewieje ,lub podłóż magnez zeliwo przyciaga a aluminium nie :mrgreen:




_________________

Zobacz---->Aerox Sport[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2013, 19:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
RaFF19, Cylinder moze być na zewnątrz żeliwny a w srodku nicasil.


Najlepiej powiedz jaki to cylinder i wszystko bedzie wiadome. Zazwyczaj zamienniki oryginalnych są wykonane z żeliwa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy