Dzisiaj jest 05 lip 2025, 22:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 mar 2013, 22:09 
*

Rejestracja: 20 cze 2012, 12:59
Posty: 59
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd: Roxana <3
Siema

Mam pytanie czy cylinder z piaggio będzie pasował do minarelli horizontal (dokładniej aerox)? Ponieważ mialem Piaggio Quartz i kupiłem nowy cylinder Stage6 streetrace, zrobiłem ok 350 km i sprzedałem skuter na seryjnych częściach. Teraz chciałbym kupić roxa i mam dalej ten cylinder prawie nowy czy dało by rady jakkolwiek go zamontować i czy warto się w to bawići ewentualnie co trzeba by przerobić. Gdzieś czytałem że powinien pasować chyba nawet na tym forum, lecz chce usłyszeć wasze opinie ;)

Dzięki za wszystkie sensowne odpowiedzi ^^


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2013, 22:40 
*

Rejestracja: 26 mar 2013, 20:36
Posty: 72
Lokalizacja: EPI
Pojazd:
To sa 2 wgl inne silniki nie bd pasowac..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2013, 22:42 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
z tego co mi wiadomo to nie ma szans żeby to podeszło




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2013, 22:57 
*

Rejestracja: 20 cze 2012, 12:59
Posty: 59
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd: Roxana <3
posprawdzałem na necie i szpilki w piaggio mają rozstaw 48mm a w minarelli 50mm czyli może dało by sie je wcisnąć albo rozwiercić w cylindrze, a skok wału wychodzi na to że jest taki sam więc może by jednak coś z tego było.

Znalazłem kogoś komu sie to podobno udało z tego forum :
http://www.forum.mieloch.pl/printview.p ... 7d70efb0bb
Tylko było to dość dawno i myśle czy do niego napisać i pytać sie jak wyszło ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2013, 23:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2011, 21:42
Posty: 247
Lokalizacja: Węgrów
Pojazd:
Takie przeróbki są nie opłacalne , lepiej po prostu kup wtedy nowy cylek lub używany




_________________

:-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2013, 16:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
szxb, rozstaw szpilek jest inny, ale trzeba wziąć pod uwagę że w Minarelli są większe otwory na szpilki a w P/G mniejsze. Czyli wyrównuje się ;)
Skok różni się o 0,1mm czyli malutko :D
Jedynie kanał wydechowy inaczej idzie.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2013, 17:40 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
a skok korbowodu to juz sie nie liczy? Nie mam juz slow na te wasze przerobki jak jednego nie stac na orygialna glowice do minarelli to drugi chce cylinder wkladac od piaggio do miny a 3 gaznik z śrubami nie po tej stronie i nie od tego skuterka. Jezeli jest nowy sprzedaj go i kup dedykowany pod ten model.Jeszcze jedna opcja nawet gdyby ci to podeszlo choc szanse sa znikome predzej czy pozniej ten cylinder ci padnie i co potem? kupisz oryginalny i znowu bd musial przerabiac wydech i cala reszte czy znowu zapakujesz od piaggio cylinder.Z tego co mi wiadomo piaggio ma mniejszy skok korby niz minarelli to co dorobisz podkladke pod cylinder?


Ostatnio zmieniony 29 mar 2013, 17:44 przez naziol, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2013, 19:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
naziol, nie mam słów na takie komentarze, koledze został cylek to niech spróbuje, to jego skuterek a nie twój...
Jestem jak najbardziej za za takimi przeróbkami, ale myślę że wydech będziesz musiał przerobić i sprawdzić, czy tłok dochodzi na równo z końcem cylka w GMP. Nie wiem czy wejdzie dobrze do karterów, ale myślę że co się uda :)




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2013, 19:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
A ja jestem za naziol, ma rację nie lepiej sprzedać ten cylinder i kupić oryginalny??
Tak samo przecież trzeba będzie przespawać kolanko w wydechu jak masz jakiś dobry wydech to jest to opłacalne ??
Sprzedaj ten cylinder i kup do miny bo jak jeszcze coś będziesz przerabiał to uszkodzisz a raczej szkoda zniszczyć.
Kolejna sprawa do czego masz ten cylinder AC czy LC bo jak wiadomo Aerox 50cc jest w LC
Cyl od Roxa w LC ma pompę wody na zewnątrz a cyl P/G ma pompę wody w karterach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2013, 19:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
szxb, jeszcze będziesz musiał popracować nad chłodzeniem, bo w Minarelli jest kolanko od cylindra i od głowicy a w P/G tylko od głowicy.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2013, 23:52 
*

Rejestracja: 20 cze 2012, 12:59
Posty: 59
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd: Roxana <3
Dzięki za odpowiedzi ;) domyślam sie że nawet jeśli by sie udało to ciężko było by to osiągnąć, ale chciałem dopytać bardziej doświadczonych. Nie chce nic robić na siłe, jak sie nie da to sie nie da :) Szkoda mi jest tego cylindra bo dałem za niego ok 500zł i ciężko jest go sprzedać bo większość (jak nie wszyscy woleli by nowy ;) ), a skoro go już mam to może by podeszedł i wiem że mam nowy cylek :D Myślałem nad rozwiązaniem cieczy w cylindrze i wymyśliłem że można by zaspawać lub jakoś zaślepić otwory przejścia cieczy do karteru, a wywiercić i dospawać końcówke od węża(mam jaką z starej głowicy) gdzieś z boku cylindra aby nie zawadzał. Poprawcie mnie jak coś śle wymyśliłem ;p tłumik można by zrobić jakąś przejściówke z rurki lub czegoś podobnego lecz nie wiem jak z tym skokiem ;/ . Jak mógł by ktoś podać mi wymiary wału w minarelli to mógłbym porównać z wałem do piaggio który mam i było by wszystko jasne :D Trochę sie rozpisałem, ale myślę że nie namieszałem ;p Liczę na waszą pomoc :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2013, 1:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
O ile dobrze pamiętam to te silniki różnią się długością korby i tutaj będzie dość duży problem.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2013, 11:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2013, 13:41
Posty: 470
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd: Sr na mid-race
Nie baw się w takie przeróbki lepiej sprzedaj tego cylka i kup nowy i do tego silnika.Jeszcze jak bys od morini pakował to rozumiem ale od p/g tam jest całkiem inny układ chłodzenia.Piszesz ze tu pospawasz itp. ale po co jak może ci sie dobrze nie pospawac i bedzie ci ciecz ciekła i co wtedy juz nikt ci tego cyla nie kupi.




_________________

Moja sr na mid-race aprilia-sr-70-stage-6-mk-i-custrom-by-sr-ka-filmik-t369853.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...