Na liście przewozowym (inaczej: ta nalepka co wypełniasz do wysyłki) masz okienko dotyczące "pobrania". Zafajkuj je i wypełnij po prostu wszystkie potrzebne pola tak jak tam wymagają.
Jeżeli chcesz, aby kwota pobrana od odbiorcy trafiła na Twoje konto bankowe wpisujesz tam w krateczki numer konta, tytuł przelewu (byle co) i tam za fajkuj, że na rachunek bankowy. Dodatkowo musisz wypełnić potwierdzenie wpłaty/przelewu (pracownik poczty Ci da). Tam jako nazwa odbiorcy wpisujesz siebie (imie, nazwisko, adres, kod pocztowy, miasto - nie wiem czy Twoje dane czy dane właściciela konta bankowego, jeżeli chcesz skożystać np. z konta mamy), numer rachunku odbiorcy: Twój numer konta bankowego, niżej jest coś tam i ukośnik "w przypadku wpłaty gotówkowej kwota słownie" to wpisujesz słownie kwotę wpłaty, czyli tyle ile tam wynosi pobranie, wyżej jeszcze kwota cyfrowo i tytuł na samym dole też jakiś tam byle jaki, najlepiej, żeby pokrywał się z tym tytułem co jest na nalepce adresowej, ale czasami robią przelewy na jakieś tam inne tytuły, to nie jest ważne. Pola z drugą osobą zobowiązaną ja nigdy nie wypełniam, bo nie wiem czy to ma być jako poczta czy jako ten adresat. Ten druczek wypełniasz drukowanymi literami zapełniając jedną kratkę jednym znakiem.
Jak chcesz, żeby kasa przyszła Ci do domu fizycznie to już tego drugiego papierka nie wypełniasz tylko bodajże przekaz pocztowy albo nawet nic.
|