Dzisiaj jest 15 lut 2025, 23:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 kwie 2013, 20:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2012, 20:58
Posty: 274
Pojazd: YamahaDT125/YamahaNeos
Siema
Szukałem ale niemogłem znaleść odpowiedniego tematu.
Jeżeli zły dział to przepraszam.

Więć tak;

1.Miał ktoś ten cylek powiedzcie mi coś onim czy jest wytrzymały itp.
2.Czy lepiej do AC wziąść Alu czy Zeliwo.
3.Jaki gaźnik 21 starczy?
4.Lepiej robić samemu mieszanke jeśli tak to jak odłączyć dozownik oleju?
5.Który wał lepszy i mocniejszy? http://www.shop.mieloch.pl/wal-korbowy- ... 5363.bhtml czy może ten? http://www.shop.mieloch.pl/wal-korbowy- ... 1478.bhtml
6.Jakie łożyska wału stage6 teflon będą dore czy lepiej wziąść stage6 metal?
7.Jakieś własne propozycje do jakiś cylków?
8.Podobno tłoki są wadliwe?




_________________

Zajrzyj do Mojej DT125
yamaha-dt-125-by-wiadro-t360660.html

http://neos.jud.pl/viewtopic.php?p=27271#27271


Ostatnio zmieniony 04 kwie 2013, 20:16 przez Wiadro, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2013, 20:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2012, 8:44
Posty: 168
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: aerox
4. ja bym proponował robic samemu mieszankę gdyż dozownik moze podawać za mało oleju
co do odłączenia
zdejmij osłone wentylatora zdejmij magneto odkręć prądnice zdejmij papierową uszczelkę, ściągnij segera i wyciągnij taki trybik który zazębia sie z drugim trybikiem i złóż do poprzedniego stanu
nie polecam odłączać węży bo może tam nalecieć sporo syfu




_________________

SPRZEDAM NOWE ŚRUBKI DO POKRYWY PRZEKŁADNI TANIO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2013, 21:42 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
mialem i nie polecam go drze nicasil od strony okna wydechowego ;) po za tym bez portingu to lipa nie moc nie wiem skad producent nabral tych koni co do walu hq styknie oraz gaznik 21mm jaknajbardziej moze byc china poradzi go bez problemu ;) Ogolnie wola bym kupic cos innego np hebo manston replica ten cylinder bez porownania do t6 jest super wykonany jest zywotny i ma nalezyta moc




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2013, 21:44 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
wał zdecydowanie high tech, gaznik 21 starczy lepiej lozyska metal




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2013, 21:58 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
nie wiem czy jest sens pakowanie takiego walu w taki slaby cylinder?




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2013, 22:07 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
zobacz na cenę, różnica paru złotych między tymi dwoma, a ten wał będzie się kręcił i kręcił :) Póżniej będzie mógł wsadzić mocniejszy cylek byz wymiany wału :)


Ostatnio zmieniony 04 kwie 2013, 22:08 przez ThisIsSparta, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2013, 19:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2012, 20:58
Posty: 274
Pojazd: YamahaDT125/YamahaNeos
czy ten cylek różni się czymś od tego cylka http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 75752f2eb5 tu jest tłok malhe podobno on jest dobry a w tym zwikłym T6 jaki jest tłok?I co lepsze do AC cylek alu czy żeliwo?




_________________

Zajrzyj do Mojej DT125
yamaha-dt-125-by-wiadro-t360660.html

http://neos.jud.pl/viewtopic.php?p=27271#27271


Ostatnio zmieniony 05 kwie 2013, 19:11 przez Wiadro, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2013, 19:23 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
w t6 massz tlok ktory produkuje airsal ;) jak umiesz szanowac to alu i zeliwo dobre tyle ze zeliwo tanie w regeneracji jest ja kupil bym cylinder najmocniejszy na jaki mnie stac ;)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2013, 20:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2012, 20:58
Posty: 274
Pojazd: YamahaDT125/YamahaNeos
naziol, co z tego że kupisz cylek na jaki cie stać i bedzie najmocniejszy ale ci wał jebie albo ten cylek sie zatrze bo niebedziesz miał kasy na te części




_________________

Zajrzyj do Mojej DT125
yamaha-dt-125-by-wiadro-t360660.html

http://neos.jud.pl/viewtopic.php?p=27271#27271




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2013, 0:12 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Wiadro, Albo masz kase na wszystko albo na nic ;) gdybym ja kupil cylinder ktory generuje najwieksza moc za dana kase to na pewno potem zaraz kupil cala reszte potrzebna ;) a jak ty masz zamiar kupic przyzwoity cylinder i wlozysz 17,5mm to daj sobie spokój. Takie jedno pytanie do ciebie mam jak moze byc wal mocniejszy? i od kiedy wal generuje moc?




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2013, 10:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2012, 20:58
Posty: 274
Pojazd: YamahaDT125/YamahaNeos
naziol, dobra ale bez wału ci zaraz wszytko padnie więc o to mi chodziło a ja właśnie mam kase na to żeby kupić ten cyl gaźnik 21 i wał i jeszcze jakieś sprzęgło i dzwon




_________________

Zajrzyj do Mojej DT125
yamaha-dt-125-by-wiadro-t360660.html

http://neos.jud.pl/viewtopic.php?p=27271#27271




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2013, 12:16 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Ja mialem kilka sportow na seri wale i tego t6. Zastanawiam sobie dlaczego wy tak panikujecie o te waly i lozyska ze zarazm wam sie pourywaja i pozacieraja :twisted:




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2013, 19:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2012, 20:58
Posty: 274
Pojazd: YamahaDT125/YamahaNeos
naziol, to jak miałeś tego T6 to wypowiedz się na jego temat przy czym on chodzi z jakim setem jakie saplanie żywotność i jaka moc:D




_________________

Zajrzyj do Mojej DT125
yamaha-dt-125-by-wiadro-t360660.html

http://neos.jud.pl/viewtopic.php?p=27271#27271




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2013, 22:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
T6 z R1200, hebo i gaźnikiem 21mm chodzi fajnie. Należy pilnować wymiany tłoków i lać dobry olej to cylinder starczy na tysiące km.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 14:01 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
yasi c16 gaznik 21mm z ukladem dolotowym mvt i reszta pierdol spalanie 7l po miescie przy ciezkiej rece i to bardzo ;) osiagi bez rewelacji jezeli mam go porownac do np hebo manston replicy czy do innych cylindrow tej samej klasy ;) Zywotnosc dobra ale w pewnym momencie zaczelo mi zdzierac nicasil od strony wydechu.Ogolnie nie zbyt fajnie wspominam ten cylinder bo nie okazal sie tak mocny jak go opisywali ludzie




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy