Dzisiaj jest 12 sie 2025, 14:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 kwie 2013, 17:36 
*

Rejestracja: 24 kwie 2013, 16:53
Posty: 2
Pojazd:
Witam wszystkich.
Jestem posiadaczem Keewaya Matrixa 2007, mam w planach objechac cala polske, od wojewodztwa do wojewodztwa, w ramach obietnicy, i spelnienia marzenia kolegi. Ktory zachorowal, i zawsze chcial tym skuterem odbyc taka wyprawe. Z reszta dlugo by opowiadac.
Moje pytania do was:
1. Chcialbym go podrasowac troche ale nie wiem co wymieniac.
2. Czy jest wgl mozliwosc pokonania takiego dystansu na tym skuterze.
3. Na jakie awarie najczesciej moge napotkac.
4. Czy udaloby mi sie go wyszykowac na poczatek czerwca.
Narazie to tyle, prosilbym o sredni i bardzo dobry koszt tuningu.
Z gory dziekuje...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2013, 19:06 
*

Rejestracja: 18 lis 2012, 20:35
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice
Pojazd: Suzuki GS500E / Keeway RY8
Jasne ze przelatasz, poprawić chłodzenie, wymienić wario lub wydech i postoje co 150-200km (ja takie trasy robilem bez przerwy - 150/200km ): )




_________________

Punto Mk1 <3

KeeWay RY8 70cc <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2013, 19:09 
***

Rejestracja: 15 kwie 2013, 14:59
Posty: 805
Pojazd: swap P/G
A wiec tak rolki pasek daj nowe sprawdz cylek najlepiej tez daj nowy..a propo to moze bys na lc przerobil wtedy mozesz dlugie trasy bez postojow tak czestych robic..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2013, 21:16 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
zobacz na ytb gościu ogarem z silnikiem jawki przejechał pół polski a o gościu na jawie mustank i gościu na keeway nie wspomnę ;) Przed wyjazdem zrobić kapitalny przegląd silnika najlepiej założyć sportowy napęd większy gaźnik by poprawić chłodzenie sportowego wydechu nie ma co bo przez tyle km uszy ci z kasku wyleca od hałasu ;)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2013, 21:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Wydech jak najbardziej, od siebie polecam LeoVince ZX, cichy, mocny i w ogóle ładny z wyglądu. Wariator też możesz zmienić, poprawi to przenoszenie mocy z wału na koło, gaźnik przeczyść dokładnie, wyreguluj jak jest potrzeba, zobacz opony i lagi w jakim stanie, sprawdź łożyska czy nie ma luzów, stukania itp. Co do awarii, to najczęściej się coś dzieje z gaźnikiem, albo się zapcha, rozreguluje itd, potem żarówki, mogą się poprzepalać na takim dystansie. Zrób też coś, aby polepszyć chłodzenie.
Co do kosztów tego małego tuningu to tak: wydech (używany w bdb stanie) - ok 300 zł, wariator ok 150, możesz też zainwestować w gaźnik 17,5 mm (bo o ile się nie mylę, matrix ma 12mm) koszt ok 100 zł, a masz dużo lepsze chłodzenie wewnętrzne cylindra. w sumie jak ci się uda to w max 500 zł się zmieścisz. Co do regulacji, to na tym setupie co ci podałem; rolki ok 5g, sprężyna np malossi żółta, sprężynki średnie (aby nie miał muła na starcie), dysza w gaźniku będzie coś ok 57-60.
Jeśli chcesz lepszy cylinder, to kup sobie Polini Sport 70 - mało pali i żywotny cylinder, nie wysilony. Ładnie się zgra z tym co podałem wcześniej, a jego koszt, używka w bdb stanie to ok 250 zł, + regulacja. Co powinieneś wziąć: zestaw kluczy (8,10,13,14,17) śrubokręty (płaski i krzyżak), jakiś zestaw do regeneracji opony (jakbyś miał przygode :) ), sylikon też się przyda, możesz też jakieś uszczelki zapasowe wziąć, np pod glowicę, tłumik, no i troche gotówki w razie czego, ładowarke samochodową możesz zamontować do skutera :)
Jakbyś podczas wyprawy miał jakieś problemy to pisz, pomożemy :D




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2013, 8:39 
*

Rejestracja: 24 kwie 2013, 16:53
Posty: 2
Pojazd:
Wielkie dzieki wszystkim za dobre rady, silnik rozebrany lozyska walu do wymiany. Polecacie zrobic cos jeszcze na tym etapie? Silnik na stole w czesciach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy