Dzisiaj jest 19 maja 2025, 18:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: awaria pneumata
Post: 27 kwie 2013, 17:42 
**

Rejestracja: 09 paź 2010, 19:07
Posty: 305
Pojazd:
siemano , mam problem z kluczem pneumatycznym mam z firmy metabo , problem polega na tym ze gdy chce przykrecic lub odkrecic nasadka się nie rusza tylko ucieka powietrze z dwóch otworów nieznanego pochodzenia . Spotkał się ktoś z takim czymś?




_________________

Jazda


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2013, 17:58 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
wirnik pneumata jest trochę podobny do wirnika np wiertarki elektrycznej tylko zamiast uzwojeń ma wycięte rowki w których są umieszczone bakielitowe łopatki trochę przypominające kształtem klin pod magneto , ruch powietrza doprowadzanego małymi kanalikami powoduje wysuwanie się tych łopatek i ruch obrotowy wirnika,jeśli zaniedbasz smarowanie pneumata olejem do sprężarek to te łopatki się zetrą i powietrze ucieka gdzie chce dlatego na wężach zasilających szlifierki, klucze ,wiertarki pneumatyczne stosuje się naolejacze,małe zbiorniczki z olejem który z powietrzem dostaje się do narzędzia i je smarują.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2013, 18:06 
**

Rejestracja: 09 paź 2010, 19:07
Posty: 305
Pojazd:
rozumiem, jest możliwość ze uwzględnią gwarancję?




_________________

Jazda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2013, 18:15 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jeśli będą ślady tkzw przytarc coś podobnego jak w cylku tylko że na tych bakielitowych łopatkach to za naprawę będziesz chyba musiał zapłacic, może jeszcze w środku puściło jakieś uszczelnienie i powietrze ucieka, nie wiem jakie są warunki gwarancji bo płytki wirnika przy dbaniu i smarowaniu wymienia się w zależności jak często jest używane narzędzie od 2-5lat




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2013, 18:18 
**

Rejestracja: 09 paź 2010, 19:07
Posty: 305
Pojazd:
przyznam szczerze , smarowałem tak dlugo az wystarczyło oliwy , potem juz nie ponieważ zapomniałęm , wiesz ile moze kosztowac naprawa jeśli to wina przytartych łopatek?




_________________

Jazda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2013, 18:32 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Nic się nie martw ,oddawaj na naprawę gwarancyjną ,a jak nie uznają gwarancji to i tak oni będą to musieli naprawic to cenę powiedzą , zawsze możesz z płatnej naprawy zrezygnowac ,o wszystkich kosztach naprawy powinieneś wiedziec przed nią i się na płatną naprawę zgodzic, a ceny takiej naprawy nie znam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2013, 18:49 
**

Rejestracja: 09 paź 2010, 19:07
Posty: 305
Pojazd:
Ok dzięki za pomoc :) , muszę teraz szybko oddać pneumata na gwarancje oraz naoliwic dremel :P




_________________

Jazda


Ostatnio zmieniony 27 kwie 2013, 18:49 przez sebastian18vega, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2013, 21:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2012, 15:28
Posty: 247
Lokalizacja: Strzelin
Pojazd:
wpuść do niego oliwy z powietrzem i odczekaj troszkę niech dojdzie wszędzie obejrzyj go dokładnie i poszukaj instrukcji w moim pneumacie wlewałem także olej do środka odkręcając śrubkę w korpusie oczywiście nie mam metabo więc nie wiem jak jest u ciebie
a tak przy okazji kup sobie naolejacz i odwadniacz jako moduł zespolony są sprzedawane często z zaworem
woda w układzie też może narobić bałaganu




_________________

Nie ma rzeczy nie możliwych do zrobienia
Jednak zdarzają się czasami drobne trudności
które trzeba rozwiązać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2013, 7:40 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
jobi pisze:
woda w układzie też może narobić bałaganu
i brak smarowania, tam praktycznie nie ma się co zepsuc jeśli dbasz o odwodnienie zbiornika i smarowanie narzędzia przed każdym kolejnym użyciem,używasz 5dni w tygodniu codziennie to codziennie odwadniasz i zapewniasz smarowanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2013, 10:16 
**

Rejestracja: 09 paź 2010, 19:07
Posty: 305
Pojazd:
Ok :) Dziekuje za pomoc i porady , spuszczę wodę z zbiornika jak skończe robić roxa ponieważ pożyczyłem pneumata od kumpla , czyli po każdym użyciu np pneumata, lub zwykłej dmuchawki żeby coś odmuchać to muszę zawsze odkręcic korek od spodu kompresora poczekac chwile zeby ta woda wykapała i zakrecić i tak co użycie ?




_________________

Jazda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2013, 10:44 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
sebastian18vega pisze:
czyli po każdym użyciu np pneumata, lub zwykłej dmuchawki żeby coś odmuchać to muszę zawsze odkręcic korek od spodu kompresora poczekac chwile zeby ta woda wykapała i zakrecić i tak co użycie ?
Dokładnie tak ale przed użyciem kompresora jak i na koniec nie zaszkodzi spuścic wodę,proste jak drzwi do lasu ,nie zapominaj o naolejaczu i ciesz się długoletnim użytkowaniem.


Ostatnio zmieniony 28 kwie 2013, 10:46 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2013, 10:45 
**

Rejestracja: 09 paź 2010, 19:07
Posty: 305
Pojazd:
Ok Dzieki :)




_________________

Jazda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy