Dzisiaj jest 21 lip 2025, 15:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 maja 2013, 14:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2011, 11:37
Posty: 253
Pojazd:
Witam planuje kupić cylinder klasy midrace - racing. Iteraz pytanie jaki cyl będzie najlepszy ? jakiego polecacie ?Chce żeby był mocny i wytrzymały i żeby się zgrywał z setem ten co niżej.Myślałem nad
Malossim MHR replicą co o nim sadzicie ? Opłaca sie czy sa inne lepsze i mocniejsze ?




_________________

Cylek Motoforce Racing
Wał Top Racing Race Hq
Wario Stage6 R/T
Gaźnik Dellorto 21mm
Wydech Yasuni C16
Pasek Malossi
Zawór Stage6
Sprzegło Motoforce Evo
Dzwon Stage6 WingCooler


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2013, 15:04 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Hebo manston replica




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2013, 15:12 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
Stage6 Racing MKII
Malossi MHR Replica
Hebo Manston Replica




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2013, 18:17 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2013, 12:57
Posty: 62
Lokalizacja: Jarocin
Pojazd:
polecam mhr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2013, 21:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2013, 13:41
Posty: 470
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd: Sr na mid-race
JA jestem za stage 6 mk2 recing/ sport pro




_________________

Moja sr na mid-race aprilia-sr-70-stage-6-mk-i-custrom-by-sr-ka-filmik-t369853.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2013, 23:13 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
stage6 słabe wykonanie ma odkąd zaczyna osobiście je produkować plus do tego podane moce wyjęte z kosmosu które nie są możliwe du uzyskania ;) to już w 100% wolał bym mhr replice niż s6




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2013, 23:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2013, 13:41
Posty: 470
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd: Sr na mid-race
ale te starsze stage 6 maja moc :roll:


Ostatnio zmieniony 13 maja 2013, 23:29 przez Sr-ka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2013, 23:33 
*

Rejestracja: 15 mar 2012, 21:09
Posty: 118
Lokalizacja: Zalewo
Pojazd: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI 184KM
naziol, na jakiej podstawie ty stwierdzasz że stage6 ma słabą jakość wykonania ? Podejrzewam że nie miałeś ani jednego cylindra z serii MK2 w rękach ale oczywiście jak każdy musisz wpieprzyć swoje 5 groszy o powiedzieć że to lipa mimo że sam nie miałeś do czynienia z tym cylindrem. Mam Racinga MK2, wykonanie było bardzo dobre a po portingu u redusa który sam ocenił że ma bardzo dobre wykonanie jest perełka. Gdybać można nad tłokiem bo to nie jest rzeczy którą sprawdzisz okiem, ale jakoś nie widziałem chyba w Polsce przypadku zatarcia czy to sport pro czy racinga MK2 gdyż te cylindry jest nawet ciężko zagotować bo świetnie odprowadzają ciepło więc zatrzeć go można chyba tylko przez własny idiotyzm.

I jak stary racing może mieć więcej mocy skoro MK2 ma:
Większe okna
Wyższy stopień sprężania
Zamiast 5 kanałów jest 6
Kąty są nieco większe
Okno wylotowe ma większą średnice


Taki wniosek prosty, nie mieliście nawet w rękach to proszę was, nie wypowiadajcie się na temat wykonania czy mocy bo siejecie mongolskie teorie nie mając bladego pojęcia o produkcie.


Ostatnio zmieniony 13 maja 2013, 23:41 przez eMdoKa, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2013, 23:53 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
eMdoKa, Miałem nie jeden cylinder s6 i to są przereklamowane cylindry które są ładnie opisane i gdyby ludzie byli naprawdę totalnymi idiotami i gdyby mogli napisać to pewnie żeby się dobrze sprzedawał sport pro zyskiwał by z 18 konia a streetrace z 12 przecież to takie bydlaki i te ostre kąty otwarcia kanałów. Gdy jeszcze produkowała je athena to nie miałem nic do firmy ale jak produkuje to osobiście upośledzone s6 jakość spadła w porównaniu do tego jaką otrzymywało się od atheny. Po za tym odkąd cylindry są produkowane przez s6 dają cieńszą warstwę nicasilu co wpływa na jego żywotność. Jest jeszcze kilka aspektów ale przecież się nie znam :cry: :cry:

Spor pro mk2 17 koni gdzie mhr team ma o wiele wyżej strojone kanały i może uzyskać tylko 20. Pewnie dwa boost porty i powiększone nieco kanały wzmocniły cylinder o 5 konia a i sprężanie pewnie w granicach 15 barów pewnie ma. Tak samo jak kupił byś pierwszy lepszy cylinder załóżmy że airsal t6 dzielony wydech i boost port 2x i po portingu uzyskał by 17-18 koni




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)


Ostatnio zmieniony 14 maja 2013, 0:01 przez naziol, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 0:08 
*

Rejestracja: 15 mar 2012, 21:09
Posty: 118
Lokalizacja: Zalewo
Pojazd: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI 184KM
To jak miałeś to zapewne i mierzyłeś kąty, możesz mi je podać i ile mm w cylinder wpuszczona jest głowica ? :) Grubość nicasilu mierzyłeś palcem czy językiem ? Z mocą w opisie bajki pisze każdy producent bo dla barana liczą się tylko cyferki, nie wpieprzaj już tych 17KM Sport Pro bo to jest oczywiste że tyle nie wyciągnie i to czysty marketing. Racing MK2 może osiągnąć bardzo dobre wyniki bez modów ale oczywiście po dobraniu odpowiedniej reszty podzespołów a nie gaźnik 21mm i wydech pro replica jak to gdzie nie gdzie widziałem.

Wybacz ale oficjalnie mówię że będę Cię cisnąć bo dla mnie jesteś pseudo znawcą i internetowym napinaczem bo już bana dostałeś na chyba kilku kontach, ostatnio na jakimś bolusf10 czy jakoś tak więc nie wiem co tu jeszcze robisz :)

Aby nie robić offtopu. Jeżeli zależy ci na dobrych osiągach, przyzwoitym spalaniu i trwałości to polecam MHR Replice, kolega ma w roxanie, miałem okazje nią śmignąć na secie C16, Dellorto 21mm Wario Sport Pro i jest malina :)


Ostatnio zmieniony 14 maja 2013, 0:11 przez eMdoKa, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 0:49 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Gdzieś na forum są tutaj podrzucone mapki z których można bez problemu odczytać kąty. Osobiście jeszcze policzyłem zwoje w gwincie przy wydechu. Jutro jak wrócisz ze szkoły to zamiast walić kacapa w hełm poświęc chwile czasu i poczytaj na zagranicznych forach o wałkach tej firmy na klientach. Gdyby głowica była wpuszczona w cylinder tłok by cały czas w nią klepał pomimo tego że tłok ma płaskie denko. Jeżeli chodzi o nicasil w produkcji atheny wynosił 0,23mm a w stage6 0,14mm co za tym idzie po przejechaniu większej ilości kilometrów zaczyna ścierać nam nicasil nad wydechem oraz na jego dzieleniu bo cienka warstwa nie wytrzymuje temperatury wewnętrznej podczas detonacji. Dobre zestawienie części to podstawa jeżeli chcemy wycisnąć 100% możliwości z cylindra. Nie chce nic więcej pisać bo będziesz jeszcze zbyt mądry. Czekam tylko jak wyskoczysz z wyzwiskami pokaż jaki jesteś dojrzały w wieku 17 lat. Z mojej strony koniec tematu bo jak dalej bd się sprzeczał z tobą to bd musiał na leżąco pisać by być na twoim poziomie




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 14:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
eMdoKa, widać że nie ogarniasz tematu.
Według moich obliczeń MKII ma 16-17km i to maks.

eMdoKa pisze:
I jak stary racing może mieć więcej mocy skoro MK2 ma:
Większe okna
Wyższy stopień sprężania
Zamiast 5 kanałów jest 6
Kąty są nieco większe
Okno wylotowe ma większą średnice



Co mają kanały do mocy ??
Kąty są większe więc jest wyżej strojony ale co z tego ?
Kanał wydechowy i tak powinien mieć prawie 30mm a nie w 3/4 racingów 24mm.
Większe okna też nie mają do mocy wspólnego.

Podaj mi ile ma pojemności głowica. A nie piszesz że ma większy stopień sprężania.

Do mocy liczą się obroty i jeszcze jedna ważna rzecz która nie została wymieniona.


Przykład:
TP Trophy ma tą magiczną jednostkę równą 12 przez co może uzyskać więcej mocy.



eMdoKa pisze:
sprężanie pewnie w granicach 15 barów pewnie ma


Stopień sprężania jak coś.
15 bar to już maksimum przy benzynie 98 oktanowej.


I guzik jeszcze wiesz o portingach, bo spokojnie z serii można uzyskać 15km a nawet więcej. A z chińskiej 70 ponad 20.





Zgadzam się z naziol dopóki Athena robiła cylindry to były bardzo dobre.

Ogólnie mam wielki szacunek do Atheny bo w końcu jako pierwsza firma zrobiła zawór wydechowy do AM6.

Stage6 i inne lecą sobie w kulki, bo spokojnie z zwykłej 50 uzyskali by 30km. Tylko im się za przeproszeniem dupy nie chcę się ruszyć do projektowania cylindrów.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 15:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2013, 13:41
Posty: 470
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd: Sr na mid-race
Maciek1997, No już nie przesadzaj ze 30 km z 50 bo scigacze by robili które maja po 300km z pojemnosci 600.

eMdoKa, mi nie chodziło o werscje racingów tylko ze ogółnie cylindry stage 6 są teraz gorszej jakosci niż kiedys.A to że napisałem że mają moc to chodzi mi ze się dobrze spisują przy b.dobrych osiągach.




_________________

Moja sr na mid-race aprilia-sr-70-stage-6-mk-i-custrom-by-sr-ka-filmik-t369853.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 15:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Sr-ka, uwierz że stare Kreidlery, Minarelli, Garelli miały około 30km.

Nie wspomnę już o dragach na 4 wydechach które miały ponad 30km z momentem obrotowym równym 12N/m




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 15:24 
*

Rejestracja: 15 mar 2012, 21:09
Posty: 118
Lokalizacja: Zalewo
Pojazd: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI 184KM
Maciek1997 pisze:
eMdoKa pisze:
sprężanie pewnie w granicach 15 barów pewnie ma


Stopień sprężania jak coś.
15 bar to już maksimum przy benzynie 98 oktanowej.


Niestety nie ja to pisałem, czytaj uważnie.

Maciek1997 pisze:
Co mają kanały do mocy ??
Kąty są większe więc jest wyżej strojony ale co z tego ?
Kanał wydechowy i tak powinien mieć prawie 30mm a nie w 3/4 racingów 24mm.
Większe okna też nie mają do mocy wspólnego.


Stworzyłeś pewien paradoks bo przecież to jakie cylinder ma kanały przekłada się na obroty i moc więc to tylko kwestia kolejności. Chyba że dalej jestem "sto lat za murzynami" i nic nie czaje.

Maciek1997 pisze:
I guzik jeszcze wiesz o portingach, bo spokojnie z serii można uzyskać 15km a nawet więcej. A z chińskiej 70 ponad 20.

Czy wypowiadałem się gdzieś na temat portingów ? nie sądze

Maciek1997 pisze:
Stage6 i inne lecą sobie w kulki, bo spokojnie z zwykłej 50 uzyskali by 30km. Tylko im się za przeproszeniem dupy nie chcę się ruszyć do projektowania cylindrów.


Usiądź i ochłoń. 2T odchodzi do lamusa, jedynym ratunkiem dla nich są wtryski do których zbytnio nie kwapi się żadna porządna firma, widziałem że athena coś tam robiła ale to i tak jednak jest wierzchołek góry lodowej. Powiedz kto by kupił taką 30 konną 50cc ? Przemyślałeś jakią miało by to żywotność i spalanie ? Trzeba było być idiotą żeby nawet jakiś tuner z grubym hajsem chciał się bawić w 50cc gdzie co chwile może coś jebnąć ze względu na wysilenie jednostki.

Były i przypadki że i Racingi MKI się zacierały i tylko i wyłącznie przez głupotę ich posiadaczy. To że pare osób zatarło szitrejsa na tym forum nie musi świadczyć o ich jakości wykonania tylko o inteligencji posiadacza. Możesz mi powiedzieć pod jakimi aspektami obniżyła się jakość S6? Gdzie są te nie dorobienia, jakieś fachowe informacje o gorszych materiałach stosowanych przy produkcji itp. ?

naziol pisze:
Jeżeli chodzi o nicasil w produkcji atheny wynosił 0,23mm a w stage6 0,14mm
Możesz poprzeć to jakimiś konkretnymi pomiarami, artykułem czy cytatem etc.? Tu akurat przyznam ze sam nie mam wiedzy na temat grubości nicasilu na cylindrach S6 a Atheny ale z miłą chęcią chciał bym zobaczyć jakieś rzetelne informacje z dobrego źródła :>




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160


Ostatnio zmieniony 14 maja 2013, 15:26 przez eMdoKa, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 15:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
eMdoKa,
O portingach się wypowiadałeś ;)

Według cb wychodzi na to że:
1. Im więcej kanałów to większa moc
2. Im większe kanały tym większa moc.


I tu się niestety mylisz.


Bo liczą się:
1. Kąty otwarcia
2. Obroty
3. Magiczna jednostka ;)


Wielkość kanałów zależy od strojenia cylindra a nie moc zależy od wielkości kanałów.


Wiem że 2T upada.


Uwierz mi że są pasjonaci którzy posiadają 30km jednostki ;)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 15:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2013, 12:57
Posty: 62
Lokalizacja: Jarocin
Pojazd:
np ja




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 17:20 
*

Rejestracja: 15 mar 2012, 21:09
Posty: 118
Lokalizacja: Zalewo
Pojazd: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI 184KM
Maciek1997 pisze:
eMdoKa,
Bo liczą się:
1. Kąty otwarcia
2. Obroty
3. Magiczna jednostka ;)


Czyli rozumiem że mógł bym sobie zrobić cylinder z trzema kanałami zasilającymi o otworach wielkości kredki ale zastosował ostre kąty otwarcia i uzyskał bym wysoką moc ? Takie nie logiczne. Pisałem również o kątach ale już czepnąłeś się wielkości okien która jest również ważna. Wtedy do cylindra powinna wejść większa ilość mieszanki podczas suwu ssania

Maciek1997 pisze:
Uwierz mi że są pasjonaci którzy posiadają 30km jednostki ;)


jak już mnie poprawiasz to ja też poprawię "30 konne" a nie 30 kilometrowe :>

Temat tyczy się przeciętnego Kowalskiego który chce zyskać pare kucy w swoim sprzęcie a nie o ludziach którzy mają bóg wie co w garażu. Tekst że stage6 mogło by zrobić i 30 konną 50cc był jak dla mnie idiotyczny. Kto by to kupił ? 10 osób ?




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160


Ostatnio zmieniony 14 maja 2013, 17:26 przez eMdoKa, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 18:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
eMdoKa, znaleźli by się na pewno ponieważ drag to drag.


KM to nie tylko kilometr ale też Koń Mechaniczny.

Nie doczytałeś tego Wielkość kanałów zależy od strojenia cylindra a nie moc zależy od wielkości kanałów. ;)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 23:30 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
eMdoKa, Miałem oby dwa cylindry i po prostu obliczyli mi jego grubość ale to żadne potwierdzenie najlepiej jak kupisz mk1 i mk2 i sam dasz na warsztat do sprawdzenia. Co do silników 2t oglądałeś kiedyś wyścigi moto gp 250 2t? gdzie takimi sprzętami potrafią wycisnąć ponad 3 paczki na prostej co do ich mocy się nie wypowiem bo nie wiem. Dla przykładu masz tutaj linki co 63 konna stara rd robi z 4t 600,900,1000ccm3. Z silnika 2t można na prawde sporo sporo koni wycisnąć ale wiąże się to z jego eksploatacją. 600 w 2t bez problemu uzyska więcej koni niż 600 w 4t

http://www.youtube.com/watch?v=DqptM49n4zk
http://www.youtube.com/watch?v=GqzD7tIvmAs
http://www.youtube.com/watch?v=vSAVidGmLPk

Co do kanałów mając 1 ssący 2 płuki i wydech i wszystkie by miały powyżej 186 stopni daj my na to było by mocniejsze od takiego cyla co ma na 6 kanałow ale jest niżej strojony. Wydech przy wysokości 19mm osiąga kat około 200 stopni załóżmy że ma wielkość 42mm jak w mhr team drugie okno wydechu i wielkość tak jak np w polini evo 1 czyli 50mm i strojone na 21mm czyli :) około 192 stopnie nie miało by szans z tym co jest strojone na 19mm.

Maciek1997, Wszystko jest możliwe tym bardziej w 2t i nie kłóć się z kolesiem bo i tak będzie mieć swoją racje nie ważne ile użyjesz argumentów :mrgreen:




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy