Dzisiaj jest 29 lip 2025, 21:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 maja 2013, 18:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2011, 22:04
Posty: 443
Lokalizacja: Rypin
Pojazd: Suzuki Rg 80
Siema . Rozglądam się za jakimś nowym cylindrem do boosterka . Nie chce dużo wydawać kasy , ma być to 50cc bo w małej cenie 70cc nie ma . Rozwaliłem już 3 cylindry i 5 tłoków jak nie wiecej przez winę wypadających stale zabezpieczeń . Na 70cc pojeździłem nawet nie miesiąc na nowym tłoku , włożyłem full serie z chińskimi zabezpieczeniami przejeździłem 5 dni :?

I pytanie co do tych 2 cylindrów który wytrzymalszy ?
http://www.scooterkingz.pl/cylinder-airsal-sport-50-7
czy
http://www.scooterkingz.pl/cylinder-tec-eco-50-6


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2013, 19:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2013, 18:54
Posty: 586
Lokalizacja: trzebicz
Pojazd: TGB 303RS
tec eco bo zeliwo jest bardziej wytrzymałe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2013, 21:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 12:46
Posty: 399
Lokalizacja: Kraków.
Pojazd:
Porównujesz żeliwo do aluminium ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2013, 11:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2011, 22:04
Posty: 443
Lokalizacja: Rypin
Pojazd: Suzuki Rg 80
Wariat492, nie odpowiadaj na moje pytanie pytaniem ... Jak mam dostawać takie odpowiedzi to bardzo dziękuje , chyba nie masz co do roboty .

Wiem że żeliwo niby lepsze ale i tak go nie dam do szlifu jak mi sie zatrze .
Boje się o puchnący tłok i wgl a alu odprowadza lepiej ciepło . Jakie są opinie tych cylków i lepsze wykonanie ? Bo nie chce pojeździć miesiąca i wymieniać cylinder .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2013, 12:10 
***

Rejestracja: 15 kwie 2013, 14:59
Posty: 805
Pojazd: swap P/G
Bierz airsala ten tec eco to jak china nie pojezdzisz dlugo na tym




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2013, 12:32 
**

Rejestracja: 28 lis 2010, 18:22
Posty: 423
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
lis0123 pisze:
tec eco bo zeliwo jest bardziej wytrzymałe

Nie x21312

Nikasil jest bardziej wytrzymały, bierz airsala jak i tak nie będziesz robił szlifa. Większa moc, lepiej odprowadza ciepło, same plusy.




_________________

Setup:
Malossi sport 70
bidalot s2r
hebo ng
tec 17,5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2013, 12:36 
*

Rejestracja: 02 maja 2013, 9:47
Posty: 191
Lokalizacja: Łódź
Pojazd: Benelli Racing
snoppy, nom ty też masz chiński łeb ... , :lol: , jakoś miałem ten cylinder i był bez zarzutów , tak samo z tłokiem ,i wytrzymałością , nie miałeś go to się nie wypowiadaj ...

MichalK972, bierz airsala , jest deko mocniejszy od serii , lepiej odprowadza ciepło :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2013, 13:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2011, 22:04
Posty: 443
Lokalizacja: Rypin
Pojazd: Suzuki Rg 80
BU5t3R i Mathow, dzięki wielkie o takie odpowiedzi mi chodziło . Od początku spojrzałem na airsala bo tani ale patrze jest ten tec bardzo tani wiec pomyślałem że za taka kase może było by warto .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2013, 21:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
złe porównanie bo spora rozbieżność w pieniądzach ... wiadomo że airsal będzie lepszy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy