Dzisiaj jest 01 sie 2025, 8:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 maja 2013, 16:01 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 14:13
Posty: 39
Pojazd:
Chciałem dzisiaj w warsztacie zmierzyć kompresje mojego roxa bo jechał seria 72 km/h, słabo zapala, a napęd wyregulowany.

Myślę, że to może być przytarty cylek, nic innego nie koniecznie wchodzi w grę.

Chciałem zmierzyć kompresję, pojechałem do mechanika i powiedział mi że nie ma sensu bo to tam źle pokaże bo olej oszuka kompresję i chcę wiedzieć czy to jest z tym prawda, że nie ma sensu mierzyć kompresji? Bo to czy przytarty da się zobaczyć tylko rozkręcając cylinder..

Coś czuje, że będzie przytarty i nie chcę wymieniać cylka na 70 ale chce 50 i zastanawiam się czy lepiej kupić zamiennik cylka do minarelli za 120 zł czy lepiej dać oryginalny cylek z yamahy na szlif i gość mi dobierze do tego tłok. ok 150 zł.

Więc moje pytania:
Czy opłaca się zmierzyć kompresję, żeby wiedzieć czy jest przytarty?
Proszę o radę czy lepiej szlif czy kupić zamiennik.
I inne: Jak zobaczyć czy cylek jest już przytarty czy jeszcze nie powinno to mieć względu na moc.. - powinien być całkiem gładki?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2013, 16:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2012, 13:01
Posty: 306
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Pojazd:
1. przecież nawet zmierzenie przez mechanika kompresji wiele nie kosztuje a świadomość będziesz miał jaka jest. a jak nie to kup sobie manometr , do 80zł są, wiem że może szkoda Ci kasy ale kupisz to będziesz mieć już na dłuższy czas.
2. szlif serii zawsze lepszy niż zamiennik (o chiński chodzi?)
3. jak patrzysz na gładź cylindra zobaczysz ;) będą rysy, i dosłownie przytarcia widoczne , luknij na google w dziale grafika




_________________

Zaglądnij
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1931510#1931510




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2013, 19:04 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 14:13
Posty: 39
Pojazd:
Dziękuję Ci bardzo.
A co z innymi? Jak Wy sprawdzacie stan swojego cylka?

Dodam, że mój cylek na pewno nie jest zatarty tylko jak już co to przytarty, bo te 72km/h seria wyciąga.

I czy potwierdzacie że lepszy szlif od byle jakiego zamiennika
Ile razy można robić szlif.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2013, 20:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
dawfidek007, serie można do ok 43mm rozwiercić.
Szlif lepszy bo w zamiennikach masz dziwne tłoki :)




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2013, 20:31 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 14:13
Posty: 39
Pojazd:
Okej, a więc idzie pod szlif cylek! A powiedzcie mi proszę jak dociera się takie coś...

Bo mam wydech lasera x pro i wario malossi multivar i to kręci z bardzo wysokich.. (centralna żółta)

boję się że zatrę na samym docieraniu.. Czy zatrę go nawet jeśli będę jeździł do 50 km/h? Wtedy chyba i tak obroty będą wysoko wskakiwać... Jak te obroty obniżyć jeśli dobrze myślę tak, żeby nie zatrzeć cylka po nowym szlifie...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2013, 20:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
dawfidek007, obroty niech są, dobrze zrobi to na docieranie. Przed jazdą rozgrzej silnik i jedź. Spokojnie i co chwile dawaj mu mocniej po gazie.




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2013, 20:37 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 14:13
Posty: 39
Pojazd:
I jak szybko mogę jechać maksymalnie, żeby nie zatrzeć i jak długo (ile km) mam tak przejechać żeby być pewnym że dotarłem silnik?

I jak to jest ? Że jak szybko leci to może się zatrzeć a kiedy są wysokie obroty i przyśpiesza to się nie zatrze? Jak jest dobrze gazior wyregulowany to ma takie szkubnięcie i szybko z wysokich przyśpiesza..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy