Dzisiaj jest 14 sie 2025, 11:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 cze 2013, 12:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2012, 11:24
Posty: 202
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd: Piaggio NRG
Witam, czy ten klin daje coś w ogóle przy cylindrze klasy Racing?? Opłaca się w ogóle go kupić??




_________________

Zapraszam do mojego NRG na kozaku:

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=282869


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2013, 12:55 
*

Rejestracja: 06 gru 2011, 21:23
Posty: 188
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
Opłaca się. Przyspiesza zapłon. Daje efekt bardzo zbliżony do spotrowych zapłonów np. Selletry.




_________________

Stage6 ProReplica
Malossi Multivar
Malosi Ventilvar
V-max: 83 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2013, 13:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2012, 11:24
Posty: 202
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd: Piaggio NRG
Ktoś jeszcze miał styczność z tym klinem??




_________________

Zapraszam do mojego NRG na kozaku:

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=282869




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2013, 14:28 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
sk3590 pisze:
Opłaca się. Przyspiesza zapłon. Daje efekt bardzo zbliżony do spotrowych zapłonów np. Selletry.


Bzdura, takiego efektu nigdy z samego klina nie uzyskasz...


Da troche lepszą reakcje na manete, będzie mocniejszy na wysokich obrotach a slabszy na niskich.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2013, 15:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2012, 11:24
Posty: 202
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd: Piaggio NRG
Czyli do cylindra Top Performances Due Plus i do Wydechu Yasuni C16 opłaca się to kupić czy lepiej przy seryjnym zostać?




_________________

Zapraszam do mojego NRG na kozaku:

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=282869




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2013, 18:34 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Nie nie i jeszcze raz nie o tym klinie było pełno tematu więc radze ci się udać do nich :) Przyspieszysz zapłon bd mocniejszy na wysokich obrotach ale za to muł na niskich i na odwrót. Ten klin nie da ci zbliżonego efektu nawet w zerowym stopniu jeśli porównujemy tutaj do sportowych zapłonów. Sportowe zapłony sa na rotorze a nie na zwykłym iskrowniki i magnecie co w przeciwieństwie do sportowego waży tonę




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy