Dzisiaj jest 21 sie 2025, 13:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Zmiana oleju
Post: 30 cze 2013, 14:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Czy zmiana oleju z Mobil1 full syntetyk na Castrol full syntetyk ma jakiś wpływ na cyl na docieraniu ?
Wiem że było kilka podobnych tematów ale każdy inaczej pisze :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2013, 14:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2013, 20:12
Posty: 37
Pojazd:
nie ma




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2013, 16:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2012, 13:54
Posty: 312
Pojazd:
nie wiem czy to dobry wybór z tym ful syntetykiem na docieranie. docierałem malossiego na mobilu półsyntetycznym i elegancko się dotarł, nagaru jest bardo mało, jakiś czas temu rozbierałem żeby sprawdzić stan tłoka i na samym środku jest troszeczkę a dalej to tłok wygląda jak nowy zero nagaru, pierwszy pierścień nawet nie przepuszcza a cylinder już ma sporo przejechane.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2013, 17:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Wiem że niektórym wydaje się to złe że się dociera na full syntetyku a powinno na mineralnym bo na syntetyku jest małe tarcie cylinder-tłok, ale kilku już moich znajomych tak docierało i też w bdb stanie mają gładź.
Na mineralnym to można docierać bardzo wysilone cylki moim zdaniem a nie cyl w skuterze.
Nawet na karteczce co dostałem do cylka od s6 pisze że powinno się docierać, jeździć na syntetycznym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2013, 18:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
możesz zmieniać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2013, 19:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2012, 13:54
Posty: 312
Pojazd:
nie mineralnym to lepiej 4t docierać niż 2t ale wiem z własnego doświadczenia że lepiej jest dotrzeć na półsyntetyku a olej mineralny w 2t w skuterze to zły pomysł. nie będę pisał dlaczego bo jest dużo artykułów o tym. w wyczynowych tzn. wysilonych silnikach dociera się 2t na mineralnym ale to na hamowni kontrolując temp silnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2013, 7:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
nie ma co kombinować , pół syntetyk będzie chodził praktycznie w wszystkich silnikach a do serii i sporta jest idealny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy