Dzisiaj jest 02 gru 2024, 23:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 wrz 2013, 14:48 
*

Rejestracja: 13 sie 2013, 19:54
Posty: 8
Pojazd: Aprilia rs 50 gaźnik 04r
Witam.
Nie wiem od czego są takie 2 srobki na gazniku . :D Jedna ze Sprezynka a druga mniejsza na płaski srubokred. Od czego one są ?????? (Ssory ze tak pisze byle jak ale z fona :D) chcial bym ją wyregulowac bo blokady zdjolem i wgl leci 90 przyspieszenie ma bardzo bardzo dobre ale na całym baku :D :( zrobiłem 140 kilm :roll: No i właśnie chce troszke pokrecic srobkami :D
Prosze o pomoc :D Pozdro Pis Jooołł ! :d


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 22 wrz 2013, 15:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2013, 12:31
Posty: 371
Lokalizacja: Mielec
Pojazd: romet 707
2

Ostrzeżenia: 2
jak zdjąłeś blokadę z filtra to trzeba włożyć większą dysze , bo jak będziesz jeździł na poprzedniej regulacji będzie miał za dużą temp. spalania i dziurka może się wypalić na tłoku (za dużo powietrza )

co do pyt.
musiałbyś fotke dodać albo link
1 od wolnych obrotów
2 od mieszanki powietrzno-paliwowej 4t
2t mieszanka-powietrze

JEŚLI COŚ ŹLE POWIEDZIAŁEM TO POPRAWCIE :D

ps - co do spalania to też popatrz na osiągi 90 Km
masz jakiś modyfikacje ?




_________________

Jestem dyslektykiem więc za wszystkie błędy Przepraszam :)

Zapraszam do Mojego ROMETA 707
bardzo-rzadki-chinol-czyli-romet-707-by-damian-707-t398967.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2013, 17:31 
*

Rejestracja: 13 sie 2013, 19:54
Posty: 8
Pojazd: Aprilia rs 50 gaźnik 04r
damian4724 pisze:
jak zdjąłeś blokadę z filtra to trzeba włożyć większą dysze , bo jak będziesz jeździł na poprzedniej regulacji będzie miał za dużą temp. spalania i dziurka może się wypalić na tłoku (za dużo powietrza )

co do pyt.
musiałbyś fotke dodać albo link
1 od wolnych obrotów
2 od mieszanki powietrzno-paliwowej 4t
2t mieszanka-powietrze

JEŚLI COŚ ŹLE POWIEDZIAŁEM TO POPRAWCIE :D

ps - co do spalania to też popatrz na osiągi 90 Km
masz jakiś modyfikacje ?



Nie wiem czy jest zdjęta blokada z filtra bo kupiłem ją już taką . Wiesz jak wygląda ta blokada w filtrze ? I właśnie czy to możliwe że może rosnąć temperatura :shock: :shock: BO właśnie mi rośnie i właśnie nie wiem co jest

Ps.. Wszystko jest seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2013, 20:45 
***

Rejestracja: 01 maja 2013, 10:31
Posty: 1146
Pojazd:
Temperatura zawsze musi rosnąć to silnik :D Optymalnie to jest jeśli do połowy licznika po prawej stronie masz wskazówkę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2013, 22:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2013, 12:31
Posty: 371
Lokalizacja: Mielec
Pojazd: romet 707
2

Ostrzeżenia: 2
RoQs pisze:
Temperatura zawsze musi rosnąć to silnik :D Optymalnie to jest jeśli do połowy licznika po prawej stronie masz wskazówkę.



chodzi mi o temperaturę SPALANIA ;D
nie silnika bo ona się ciągle zmienia

a co do blokady w filtrze rozkręci z zobacz czy w wewnątrz pokrywy nie ma takiej zwężki .

a jeśli nie miałeś nigdy do czynienia z regulacją gaźnika do daj jakiemuś w miarę doświadczonemu gostkowy żeby wyregulował bo co tu widzę to za fajny sprzęt masz żeby coś spartolić :D dobrze ci radze . :D




_________________

Jestem dyslektykiem więc za wszystkie błędy Przepraszam :)

Zapraszam do Mojego ROMETA 707
bardzo-rzadki-chinol-czyli-romet-707-by-damian-707-t398967.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 wrz 2013, 6:10 
*

Rejestracja: 13 sie 2013, 19:54
Posty: 8
Pojazd: Aprilia rs 50 gaźnik 04r
RoQs pisze:
Temperatura zawsze musi rosnąć to silnik :D Optymalnie to jest jeśli do połowy licznika po prawej stronie masz wskazówkę.

haha serio ? Tylko że mi tak rośnie na maxa i ta kontrolka mruga :d

-- 23 wrz 2013, 7:10 --

damian4724 pisze:
RoQs pisze:
Temperatura zawsze musi rosnąć to silnik :D Optymalnie to jest jeśli do połowy licznika po prawej stronie masz wskazówkę.



chodzi mi o temperaturę SPALANIA ;D
nie silnika bo ona się ciągle zmienia

a co do blokady w filtrze rozkręci z zobacz czy w wewnątrz pokrywy nie ma takiej zwężki .

a jeśli nie miałeś nigdy do czynienia z regulacją gaźnika do daj jakiemuś w miarę doświadczonemu gostkowy żeby wyregulował bo co tu widzę to za fajny sprzęt masz żeby coś spartolić :D dobrze ci radze . :D

Yhym rozumiem po szkole jeszcze. Gaznik rozbiore może jakies syfy bd i w może zaprowadze do serwisu :d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2013, 16:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2013, 12:31
Posty: 371
Lokalizacja: Mielec
Pojazd: romet 707
2

Ostrzeżenia: 2
skuterek jest chłodzony cieczą czy powietrzem jak się przegrzewa to popatrz na płyn chłodniczy i przewody a jak powietrzem to nie wiem ale i tak zaprowadź do serwisu niech gaźnik porządnie wyregulują
albo zobacz ile trzeba odkręcić śrubkę od mieszanki ( wkręć na maxa licząc przy tym obroty )
rozkręć gaźnik przedmuchać wyczyścić złożyć ustawić poprzednią regulację itp.

sprawdź ten filtr powietrza czy jest ta zwężka ,
jeśli nie ma a są jakieś mocowania czy coś w tym stylu to musisz się dowiedzieć jaka jest oryginalna dysza i porównać ze swoją jeśli są takie same i są mocowania po zwężce to trzeba włożyć większą dysze o około 10 (np. 60 na 70 ) i porządnie wyregulować u mnie miałem coś podobnego deczka się szybciej grzał i muliło go .

Myślę że coś pomogłem jeśli czegoś nie wiesz to pisz !! :D




_________________

Jestem dyslektykiem więc za wszystkie błędy Przepraszam :)

Zapraszam do Mojego ROMETA 707
bardzo-rzadki-chinol-czyli-romet-707-by-damian-707-t398967.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy