Dzisiaj jest 01 sie 2025, 20:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 paź 2013, 18:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2013, 12:31
Posty: 371
Lokalizacja: Mielec
Pojazd: romet 707
2

Ostrzeżenia: 2
witam użytkowników
nie wiem co się wyprawia z moim skuterkiem 2t
spadł v max leciał 70-73 teraz ledwo 65 mam fotki tłoka i cylka
jeździłem chwilkę z 35 KM bez blokady w filtrze miałem wpiąć większą dysze ale była za duża i go przylewało
i zapomniałem wpiąć tą zwężkę oczywiście wpiąłem ją po tym jak się zorientowałem że jej nie ma
kolor świecy szara / brązowa
dziwny kolor tłoka i środka cylka
przebieg 4010
1 co może być winą mniejszego v maxa
2 tak jakby coś bardzie trzeszczało na pewno nie łożysko tylko w cylku

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


PROSZĘ O POMOC . Z GÓRY DZIĘKUJE .




_________________

Jestem dyslektykiem więc za wszystkie błędy Przepraszam :)

Zapraszam do Mojego ROMETA 707
bardzo-rzadki-chinol-czyli-romet-707-by-damian-707-t398967.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 paź 2013, 18:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2012, 22:05
Posty: 570
Lokalizacja: Wolsztyn
Pojazd: Yamaha Aerox
Przegrzany jest ;) Wszystko przez złą regulację




_________________

Jedyny na forum silnik parowy budowany od podstaw !
|
|
V

http://forum.mieloch.pl/silnik-parowy-budowany-od-podstaw-t328844.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2013, 18:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2013, 12:31
Posty: 371
Lokalizacja: Mielec
Pojazd: romet 707
2

Ostrzeżenia: 2
DerbiKarol pisze:
Przegrzany jest ;) Wszystko przez złą regulację



A jeśli dobrze ureguluje będzie mi leciał jak dawniej ?




_________________

Jestem dyslektykiem więc za wszystkie błędy Przepraszam :)

Zapraszam do Mojego ROMETA 707
bardzo-rzadki-chinol-czyli-romet-707-by-damian-707-t398967.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2013, 20:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2013, 13:30
Posty: 295
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco Agility RS Naked
Nie sądze. Tłok przegrzałeś i będzie puchł. Najlepiej chyba teraz to szlif i tłok jakiś konkret Meteor albo coś podobnego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2013, 16:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2013, 12:31
Posty: 371
Lokalizacja: Mielec
Pojazd: romet 707
2

Ostrzeżenia: 2
debeex1g pisze:
Nie sądze. Tłok przegrzałeś i będzie puchł. Najlepiej chyba teraz to szlif i tłok jakiś konkret Meteor albo coś podobnego



cylek się jescze nada ?
ale tłok też chińczyk
do chińskiego cyla

-- 2 paź 2013, o 16:33 --

nadaje się to jeszcze w ogóle ?




_________________

Jestem dyslektykiem więc za wszystkie błędy Przepraszam :)

Zapraszam do Mojego ROMETA 707
bardzo-rzadki-chinol-czyli-romet-707-by-damian-707-t398967.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2013, 17:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2013, 13:30
Posty: 295
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco Agility RS Naked
Cylinder z bólem bez szlifa pewnie by przeszedł ; ) Ja bym bał się kupić tłoka china made. Tak samo szybko spuchnie jak Twój poprzedni ; )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2013, 17:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2013, 12:31
Posty: 371
Lokalizacja: Mielec
Pojazd: romet 707
2

Ostrzeżenia: 2
debeex1g pisze:
Cylinder z bólem bez szlifa pewnie by przeszedł ; ) Ja bym bał się kupić tłoka china made. Tak samo szybko spuchnie jak Twój poprzedni ; )


Chińczyki jedne :/ najgorsze to docieranie




_________________

Jestem dyslektykiem więc za wszystkie błędy Przepraszam :)

Zapraszam do Mojego ROMETA 707
bardzo-rzadki-chinol-czyli-romet-707-by-damian-707-t398967.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2013, 19:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
nie ma pierścieni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2013, 19:05 
*

Rejestracja: 02 paź 2013, 18:16
Posty: 9
Pojazd: romet
są są ale ich na zdjęciu praktycznie nie widać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 paź 2013, 11:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2013, 13:41
Posty: 470
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd: Sr na mid-race
Zrób szilf tego cylindra i kup nowy kompetny tłok.Co musisz zrobic czyli zaniesc cylinder do zakładu szlifierskiego i oni zmierzą i powiedza ci jaki masz kupic tłk kupisz ten tłok i zanosisz im go.Oni robią ci szlif pod ten tłok i masz cylek jak nowy.Szlif cylindra to koszt 20-50 zł a taki lepszy tłok to ok 100zł




_________________

Moja sr na mid-race aprilia-sr-70-stage-6-mk-i-custrom-by-sr-ka-filmik-t369853.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 paź 2013, 20:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2013, 13:30
Posty: 295
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco Agility RS Naked
Sr-ka, Tak jak kolega ; ) Więc weeedług mnie jest to lepsze niż kupowanie zestawu china made tłok+ cyl za 70zł bo
po 1. i oczywiste robisz szlif większa pojemność=większą moc chociaż nie koniecznie ; )
po 2. masz cyla seryjnego więc to jest na pewno 2 razy lepsze niż każdy inny china made cyl nowy ; )
po 3. kupisz jakiegoś markowego tłoka i będzie lajcik jak będziesz dbał i nie przesadzał z odległościami tras ani nie kitował 10 minut na maxymalnym otwarciu przepustnicy to Ci nie spuchnie ; )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy