Dzisiaj jest 12 lip 2025, 18:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 paź 2013, 23:21 
*

Rejestracja: 16 lip 2013, 15:02
Posty: 43
Pojazd: Peugeot Speedfight 2
Witam
Przeglądając forum co rusz natykam się na komentarze typu "Nie rób tuningu w ac, przerób na lc, bo będziesz miał więcej mocy".
Z czego wynik ta różnica? Jakoś nie chcę mi się wierzyć, że tylko chłodzeniem. Nie ma na to żadnego prawa w fizyce itd. Może kanały są inne? Wiem, że seryjne lc i ac są porównywalne mocą, jak nie takie same. Ja to wygląda w przypadku cylindrów 70 w klasie sport?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 paź 2013, 10:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2013, 11:16
Posty: 28
Lokalizacja: Wołów
Pojazd: Yamaha DT50 R
słuchaj bo w ac nie masz czynnego chłodzenia tylko ci wieje n cylek jak w ogarze itp. a wiadomo jak się grzeje to se nie pojeździsz xDD a w lc masz chłodzenie cały czas o ile płyn zalałeś :D kiedy masz chłodzenie np. nie spali ci się tłok ;) (moim zdaniem)




_________________

Wbijać ludzie :D http://forum.mieloch.pl/post2442505.html#p2442505
Kiedy siedzę w nudnej klasie i usłyszę dźwięk sześć sety samoistnie się uśmiecham i wyglądam jak kretyn :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2013, 11:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
Fiszu258 pisze:
słuchaj bo w ac nie masz czynnego chłodzenia tylko ci wieje n cylek jak w ogarze
no po hu*u, w ogarze cylinder chłodzi ci powietrze , podczas jazdy , który wieje na cylinder ,a w skuterach masz wiatraczek , tak ? do tego cylinder obudowany zeby powietrze sie nie rozchodziło tylko chłodziło centralnie cylinder.
Fiszu258 pisze:
a wiadomo jak się grzeje to se nie pojeździsz
jak wszystko chodzi jak należy to sie nie bedzie przegrzewał, ja peugeotem ac w upalny dzień 80 km w 2 osoby zrobiłem i nie było żadnych problemów.

Krzysiek125 pisze:
Z czego wynik ta różnica?
słyszałem, ze w lc są inne przełożenia ale tak tylko słyszałem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2013, 12:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2013, 13:41
Posty: 470
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd: Sr na mid-race
W lc a ac w sportowych cylindrach różnią sie kanały i squish jest inny np w lc jest mniejszy a to pozwala uzyskac wiekszy stopien spreżania co przeważnie przekłada się na osiągi.Czemu tak jest? A to dlatego że lc ma mniejszą tem. i można troche bardziej podrasowac ten cylinder.
Ale to że w ac nie opłaca sie robic tuningu to bujda na racingach nawet nie mają żadnych problemów z chłodzeniem wiec sport czy taki mid-race to jak jest dobrze złożony to bedzie chodzil i chodził.




_________________

Moja sr na mid-race aprilia-sr-70-stage-6-mk-i-custrom-by-sr-ka-filmik-t369853.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lis 2013, 15:52 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
seria lc mocniejszy jest bo ma ciut wyżej kanały ot cała róznica :) a co do grzania się w ac to czemu np piaggio zipy robią w evo na ac?




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lis 2013, 17:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2011, 17:28
Posty: 243
Lokalizacja: Kórnik
Pojazd: BMW E46
W minarelli horizontal z tego co osobiście wiem to w AC (neos) są krótsze przełożenia niż w LC (aerox) i z tego też jest różnica prędkości.
Teraz mam runner'a w LC i się trochę zastanawiam, bo tuning AC jest tańszy a moc taka sama by była a do LC są droższe cylki :/




_________________

Jawa Mustang 68' ✔
Romet Ogar 205 87' ✔
BMW E46 Touring 02' lift ✔
Volkswagen Golf IV 99' ✖
Yamaha Neos 00' ✖
Peugeot Jet Force 09' ✖
Gilera Runner RST SP 08' ✖




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy