Dzisiaj jest 19 sie 2025, 18:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 lis 2013, 18:30 
**

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:08
Posty: 212
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Witam, potrzebuję kupić do chińskiej 70ccm tłok (chińczyka nie docierałem, puchnie).
Na oku mam RMS. Moje pytania: Czy tłok jest dobrej jakości; nie puchnie? Będzie pasował?
Proszę o odpowiedzi osób które miały tłok RMS, kolega miał itp.
Proszę nie pisać dołóż i kup Vertex'a, bo mnie nie stać :( Vertex jest ponad 2x droższy (170 zł najtaniej)
Chcę kupić tłok, zrobić do niego szlif i PRZEPISOWO dotrzeć.
Link do aukcji http://allegro.pl/tlok-rms-70-47-4-mm-rally-booster-nitro-ovetto-sr-i3639052254.html

Proszę o szybkie odpowiedzi!

Edit: Tłok na zdjęciu jest matowy, czyli anodowany. Jak ktoś nie wie co to anodowanie; proces "utwardzania tłoka".

Wypowiedź gościa, który anoduje tłoki:
"Jest twarda, odporna na ścieranie, ma zauważalnie mniejszy współczynnik tarcia. Mniejsze tarcie to mniej wydzielanego ciepła i mniejsze skłonności tłoka do puchnięcia. Powłoka anodowa jest porowata dzięki czemu zdecydowanie lepiej zachowuje film olejowy na swojej powierzchni poprawiając smarowanie. Dodatkowo wysoka twardość utrudnia zatarcie, czyli zczepienie się materiału tłoka z tuleją."




_________________

NieCiik pisze:
Ogólnie lubie i peżoty


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 lis 2013, 7:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
Niestety, ale ten tłok nie jest anodowany, po prostu jest trochę matowy, anodowany tłok wygląda zupełnie inaczej. Tłoki RMS nie są złe, jeżeli dobrze dotrzesz i będziesz używał dobrego oleju to długo polata.




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lis 2013, 8:18 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
jezeli masz Chinski cylinder i nie masz za duzo kasy po prostu tłok za 20zł i go Spokojnie docierac... Kolega na takich tłokach robi ok.7 tys km.
Sam dziś zamowiłem tloka z tego linku:

http://allegro.pl/tlok-tuning-72-cm-47- ... 09342.html




_________________

Wpadaj do mnie:
YAMAHA AEROX SP55 2011r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lis 2013, 8:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2012, 13:10
Posty: 300
Lokalizacja: Lubawa
Pojazd: Aprilia sr <3
Mialem rms zaiste tłoki ani arzu mi nie spuchł :) kompresja też nawet , polecam :)




_________________

Wpadnij do sr a zrewanżuje sie tym samym ! Zapraszam ! :)
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=340086

Like ! https://www.facebook.com/Aprilikaaa98project?fref=nf




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lis 2013, 11:59 
**

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:08
Posty: 212
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Dzięki za odpowiedzi!
A czy ten tłok z aukcji będzie pasował? Po co są te "dziurki" nad sworzniem?
KacpeK, nie "brzęczą" pierścienie? Na chińskim tłoku dzwonią i to równo :D




_________________

NieCiik pisze:
Ogólnie lubie i peżoty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lis 2013, 12:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
Te dziurki są od tzw. wyważania tłoka.




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lis 2013, 15:23 
**

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:08
Posty: 212
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Może ktoś się jeszcze wypowiedzieć, bo chciałem dzisiaj zamówić




_________________

NieCiik pisze:
Ogólnie lubie i peżoty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lis 2013, 18:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2013, 13:41
Posty: 470
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd: Sr na mid-race
Dokładnie te otwory są dla lepszego smarowania łożyska czopu korbowodu.




_________________

Moja sr na mid-race aprilia-sr-70-stage-6-mk-i-custrom-by-sr-ka-filmik-t369853.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lis 2013, 21:27 
**

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:08
Posty: 212
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
A to OK, bo chciałem wiedzieć czy będzie pasował. Pojutrze dam cylinder do obejrzenia i będę wiedział jaki wymiar tłoka kupić.
Żeby nie zakładać nowego tematu, mam jeszcze jedno pytanie; Cylinder jest przytarty (tłok 4 razy spuchł, nie docierany), kompresja jest jeszcze w miarę, bo pali zawsze z pierwszego, CZY szlif pod tłok 47,4mm (oryginalny 47mm) wystarczy?




_________________

NieCiik pisze:
Ogólnie lubie i peżoty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lis 2013, 21:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2013, 13:41
Posty: 470
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd: Sr na mid-race
Lepiej juz zrobic szlif.




_________________

Moja sr na mid-race aprilia-sr-70-stage-6-mk-i-custrom-by-sr-ka-filmik-t369853.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lis 2013, 21:41 
**

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:08
Posty: 212
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Nie wiem Sr-ka, jak Ty mnie zrozumiałeś, ale chciałem zapytać, czy spuchnięcie tłoka mogło porysować cylinder na tyle głęboko, że szlif na 47,4mm nie zatrze tych rys. Czy od razu kupić tłok na 47,8mm?




_________________

NieCiik pisze:
Ogólnie lubie i peżoty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy