Dzisiaj jest 10 sie 2025, 10:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 lis 2013, 20:30 
**

Rejestracja: 27 paź 2012, 23:03
Posty: 205
Pojazd:
Witam mam problem z moim peugeotem jet force. Miesiąc temu stracił moc na zimnym jechał 60 i nie miał tego " kopytka " przy ruszaniu lecz na rozgrzanym jechał max 45-50 i musiałem się odpychać by ruszył. Znacznie spadły mu obroty. Myślałem, że to pasek ale zostawiłem se na chwile spokój ze skuterem. Wczoraj przyszedł pasek wymieniłem go wszystko poskręcałem i nie chciał odpalić ( stał około 20 dni ). Gdy go odpaliłem pochodził se 10 min i pojechałem delikatnie miał więcej mocy przy ruszaniu vmax dalej 60 :( i nie ma tych obrotów co kiedyć no nic stanełem zawracam i znowu nie nie chce ruszyć więc go się odpycham. Vmax 50. Nie wiem co robić napęd mam wymienione tzn. pasek rolki centralka 500 km temu. A i jeszcze przy ruszaniu delikatnie przerywa. Myślę o czyszczeniu gażnika tylko czy gażnik tak aż by wpłynął na zachowanie squta ? Boję się że to cylinder :(

Proszę o jak najszybszą pomoc :). Z góry dziękuję.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 lis 2013, 20:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2013, 10:53
Posty: 144
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Yamaha Neo's
Przerywa czy szarpie przy ruszaniu?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2013, 20:45 
**

Rejestracja: 27 paź 2012, 23:03
Posty: 205
Pojazd:
Przerywa i delikatnie ale dosłownie delikatnie szarpnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2013, 20:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2011, 17:28
Posty: 243
Lokalizacja: Kórnik
Pojazd: BMW E46
Na moje to cylinder :< Sprawdź kompresje a najlepiej ściągnij cylinder i sprawdź jego stan.
W neos'ie miałem to samo że v-max mi spadał no i na koniec przed remontem jechał 55km/h jak był zimny jak ciepły 50km/h i też musiałem go pchać by się wkręcił na jakieś obroty :roll:




_________________

Jawa Mustang 68' ✔
Romet Ogar 205 87' ✔
BMW E46 Touring 02' lift ✔
Volkswagen Golf IV 99' ✖
Yamaha Neos 00' ✖
Peugeot Jet Force 09' ✖
Gilera Runner RST SP 08' ✖




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2013, 21:02 
**

Rejestracja: 27 paź 2012, 23:03
Posty: 205
Pojazd:
Tylko boję się ściągać cylek bo nigdy tego nie robiłem i nwm czy czegoś nie rozwale do końca ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2013, 21:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2013, 10:53
Posty: 144
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Yamaha Neo's
Najpierw sprawdź czy dzwon nie ma niebiesko-fioletowych przebarwień to najłatwiejsza rzecz jaką możesz sprawdzić.

-- 05 lis 2013, 22:09 --

A odpala bez problemów czy trzeba go długo kopać/kręcić? Mój pali zajebi*cie, ale jak ciepły słabo idzie i poszarpuje więc raczej to nie wina cyla. W moim wypadku bynajmniej.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2013, 21:10 
**

Rejestracja: 27 paź 2012, 23:03
Posty: 205
Pojazd:
Nie ma jest ok

-- 5 lis 2013, o 21:10 --

a gaźnik ma coś do "gadania" ? Bo kupiłem jeta w marcu i był w średnim stanie i nie czyściłem gaźnika do tej pory




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2013, 21:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2013, 10:53
Posty: 144
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Yamaha Neo's
A dobrze pali?

Nie przerywa na full manetce lub podczas jazdy? NIe kopci bardzo?
Możesz próbować również z gaźnikiem. ;p




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2013, 21:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2011, 17:28
Posty: 243
Lokalizacja: Kórnik
Pojazd: BMW E46
Sprawdź tą kompresje "!!" :P
Gaźnik możesz przeczyścić ale wątpię że to coś zmienię, a cylinder nie jest tak źle ściągnąć, wiem bo sam to robiłem w moim jet'cie i niedawno w Runner'ce ale jak się boisz go zdjąć to daj jakiemuś kumplowi który to ogarnie, mechaników odradzam z tego względu że zazwyczaj kasują 'trochę'.




_________________

Jawa Mustang 68' ✔
Romet Ogar 205 87' ✔
BMW E46 Touring 02' lift ✔
Volkswagen Golf IV 99' ✖
Yamaha Neos 00' ✖
Peugeot Jet Force 09' ✖
Gilera Runner RST SP 08' ✖




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2013, 21:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2013, 10:53
Posty: 144
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Yamaha Neo's
Narazie nie musisz go koniecznie ściągać, możesz załatwić od kogoś zegar który mierzy kompresje.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2013, 21:20 
**

Rejestracja: 27 paź 2012, 23:03
Posty: 205
Pojazd:
Spytam się dziadka czy ma coś do mierzenia kopresji. A czy da się jakoś wyczuć kompresję że spadła kopiąc w kopkę ? Bo ostatnio lżej idzie kopać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2013, 21:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2013, 10:53
Posty: 144
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Yamaha Neo's
To jest możliwe, jeśli jest to wyczuwalne :p

Nie odpowiedziałeś jeszcze czy dobrze pali czy są jakieś problemy?

Chodzi mi o odpalanie z dnia na dzień, a nawet po kilku godzinach.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 05 lis 2013, 21:26 przez neos2321, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2013, 21:25 
**

Rejestracja: 27 paź 2012, 23:03
Posty: 205
Pojazd:
Może troszkę wzrosło spalanie jak jeszcze jeździł max 60 km/h potem jak vmax do końca spał to zrobiłem max 20 km bo wkurzało mnie jak koleś na rowerze mnie wyprzedzał ... A i jeszcze zauważyłem że jak jadę z górki to obroty się podnoszą i wtedy idzie te 65 zacznie się prosta spadają i 40 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2013, 21:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2013, 10:53
Posty: 144
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Yamaha Neo's
Widzę identyczne objawy jak u mnie :< Byłem pewny że to wina dzwonu bo u mnie ma lekkie przebarwienia w paru miejscach, ale jeśli u Cb ich nie ma to trzeba sprawdzić kompresje lub stan okładzin sprzęgła.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2013, 21:31 
**

Rejestracja: 27 paź 2012, 23:03
Posty: 205
Pojazd:
Ale przebarwienia w środku dzwonu czyli tam od strony sprzęgła czy na zewnątrz ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2013, 21:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2013, 10:53
Posty: 144
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Yamaha Neo's
Sprawdź i tu i tu, u mnie są od środka i z wierzchu ;p




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2013, 21:37 
**

Rejestracja: 27 paź 2012, 23:03
Posty: 205
Pojazd:
Dobra jutro rozkręce jeszcze raz cały napęd i wrzucę zdj. A pytanie dot. gaźnika jak go odkręcić rozkręcić itd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2013, 21:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2013, 10:53
Posty: 144
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Yamaha Neo's
Gaźnik wyjmiesz:

Kolanko idące od filtra powietrza do gaźnika musisz zdjąć z gaźnika, a następnie z drugiej strony gażnika poluzować opaskę zaciskową wyjąć go z króćca. Na sam koniec ( z wierzchu ) Musisz odkręcić linkę gazu jest raczej na śrubkę przykręcona i wyjąć ja z gaźnika.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2013, 21:50 
**

Rejestracja: 27 paź 2012, 23:03
Posty: 205
Pojazd:
A paliwo nie bd się mi lało ? Czy podciśnienie zatrzyma ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2013, 22:02 
*

Rejestracja: 16 paź 2013, 19:26
Posty: 80
Pojazd: Yamaha Neo's 2T
Musisz odpiąć przewód paliwowy i coś do niego włożyć (np śrubkę) żeby nie lało się paliwo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy