Cześć.
W tym temacie chce ,abyście mi doradzili co byście woleli zrobić.
Mam malaguti f10 rok 1995r.
wygląda tak
Jedyne co z wyglądu się zmieniło to pomalowane na czarny matt- podłoga+kokpit, zmieniony wydech na Giannelli Next oraz stopka centralna zamontowana zamiast bocznej i nowa kanapa. Dodatkowo okleiłem folią carbonową małą klapkę oraz liczniki.
Niestety cholernie piszczał i słabo przyspieszał co można usłyszeć w tym filmiku
http://www.youtube.com/watch?v=Lzx_fshmgd8Dobra ,rozebrałem częściowo dopiero silnik i jeżeli dalej nie trafie na wady to do wymiany mam wszystkie łożyska, kartery całe oraz coś muszę zrobić z cylindrem, bo kompresja w wakacje wynosiła tylko 8barów to co dopiero teraz...
Mogę wstawić 70ccm właśnie tutaj myśle nad kupnem zatartego cylindra malossi czy innym i wtedy dokupie tłok i do szlifu. Tylko że na cylindrze ta wymiana sie nie skończy ,bo jak zrobie 70ccm to od razu gaźnik na 19mm albo 17.5mm i nie wiem czy mój wydech sie nadaje pod 70ccm (Giannelli Next)
Z nieoryginalnych części mam to:
-przełożenia malossi 15/41
-wydech giannelli next
-dysza w gaźniku 80
-dzwon s6 WC
-sprzęgło tec evo
-sprężyna żółta malossi
-rolki 5g
Co w ogóle o nim sądzicie? Wygląda to jakoś? Ile byłby warty na 50ccm serii raczej, a ile na 70ccm?
Trochę sie rozpisałem ale już za bardzo nie wiem co robić. Czekam na jakieś porady ;)
ps. tak orientacyjnie ile stów mnie wyniesie zrobienie go na 50ccm a ile na 70ccm?