Dzisiaj jest 14 sie 2025, 11:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 sty 2014, 17:23 
**

Rejestracja: 15 cze 2013, 18:49
Posty: 238
Pojazd:
Witam chciałbym się dowiedzieć czy to moto pochodzi z 1999r czy po plastikach można to poznać?
http://tablica.pl/oferta/suzuki-rm-250- ... 4jPPb.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 sty 2014, 19:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
Mi to bardziej wygląda na ~1990r.

Obrazek

Ogólnie nie polecałbym zabawy ze starym Full Cross'em, bo to zapewne okaże się zabawka wymagająca grubego portfela.




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sty 2014, 18:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
http://www.suzukicycles.org/RM-RMX-seri ... l~isoraami

Tom_Q widziałeś kiedyś RM starą ??
Chyba nie. Nie wiesz to nie pisz.
Stare RM mają okrągłe tylne błotniki. Nowe mają kanciaste. Różni się również siedzenie. Lagi w nowszych są grubsze. Stare RM mają hamulce bębnowe.
Układ paliwowy jest całkiem inaczej zrobiony.
Nie wspomnę o zaworze wydechowym.

Co do
"Ogólnie nie polecałbym zabawy ze starym Full Cross'em, bo to zapewne okaże się zabawka wymagająca grubego portfela."

Uwierz że każdy cross to minimum 2-3 tysiące rocznie na sam remont silnika.

Staremu crossowi jak zrobisz generalkę to nie będzie się psuł. Bo to tak jak byś nowy silnik wsadził.

Starsze crossy się rzadziej psują niż nowe, bo nowe są wyżej strojone.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sty 2014, 23:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
Maciek1997 pisze:
Tom_Q widziałeś kiedyś RM starą ??
Chyba nie. Nie wiesz to nie pisz.


Boże znowu znawca wszystkiego. Nie napisałem, tylko zasugerowałem, a to dlatego, że porównując zdjęcie tego z rzekomo 1990r, wyżej wymieniony jest identyczny:

http://www.dirtbikerider.us/Pics18/2006 ... -RM250.jpg

i przykładowa aukcja: http://www.snowsnakes.com/items/623.html

Obrazek

Maciek1997 pisze:
Stare RM mają okrągłe tylne błotniki. Nowe mają kanciaste. Różni się również siedzenie. Lagi w nowszych są grubsze. Stare RM mają hamulce bębnowe.
Układ paliwowy jest całkiem inaczej zrobiony.
Nie wspomnę o zaworze wydechowym.


Stare poniżej 1990r tak mają. Tylny błotnik zawsze można zmienić, przełożyć, natomiast zdjęcia są tak zrobione, że prawie nic nie widać.


Chciałbym jednak dodać, że skoro już tak się mądrzysz to spojrzałbyś na model z 1999r.

Obrazek

Czy tak wygląda ten z aukcji? Nie, nie sądzę.

Maciek1997 pisze:
"Ogólnie nie polecałbym zabawy ze starym Full Cross'em, bo to zapewne okaże się zabawka wymagająca grubego portfela."

Uwierz że każdy cross to minimum 2-3 tysiące rocznie na sam remont silnika.


Remont przeprowadza się co 50mth [2t]; 100mth [4t] na sezon przeważnie starcza zmiana tłoka ~500zł, co dwa tłoki korba, więc dopiero wtedy możemy zacząć mówić o wydatkach rzędu kilku tysięcy.

Maciek1997 pisze:
Staremu crossowi jak zrobisz generalkę to nie będzie się psuł. Bo to tak jak byś nowy silnik wsadził.

Starsze crossy się rzadziej psują niż nowe, bo nowe są wyżej strojone.


Nie wprowadzaj w błąd tego użytkownika, że jak zrobi remont to będzie jeździł do śmierci. Czy nowy, czy stary - każdy ma Nicasil [chyba, że ktoś mu tuleje wbił] i trzeba o to dbać, więc lepiej serwisować regularnie niż później płakać, że się zatarło.

Dodatkowo mówimy tu o samym silniku, a oglądając bliżej pewnie nie tylko serce okazałoby się do remontu ;)




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2014, 16:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Tylko że jak błotnik jest zmieniony to widać to. Bo trzeba naprawdę trzeba go dużo przerobić. Może lagi też zmienił ??



"Remont przeprowadza się co 50mth [2t]; 100mth [4t]"
Remont się przeprowadza jak silnik szwankuje albo jest spadek mocy/kompresji. Wystarczy wymienić tłok co sezon choć i korbe warto zmienić.

A czy ja napisałem że jak zrobi remont to będzie latał do wieczności ?? :lol: :lol:


Dlaczego większość "wie" najlepiej o maszynach których nawet na oczy nie widziały.
Niedługo to będą plotki jak z BB że mało żywotny że tłok co 1000km. A większość co pisze to wspomnę jeszcze raz nawet go na oczy nie widziała.



kamil061997 poproś sprzedawcę o zrobienie zdjęcia nr ramy który znajduję się w przypadku RM80 ale to chyba i w reszcie przy plastronie przy główce ramy.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2014, 23:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
Maciek1997 pisze:
Tylko że jak błotnik jest zmieniony to widać to. Bo trzeba naprawdę trzeba go dużo przerobić. Może lagi też zmienił ??


a ty nadal twierdzisz, że ten z aukcji to 1999r czyli to ten:

Obrazek

https://www.youtube.com/watch?v=blgI89-GafE

Maciek1997 pisze:
A większość co pisze to wspomnę jeszcze raz nawet go na oczy nie widziała.

Spokojnie - widziałem, nawet 2x YZF450 w garażu.




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy