Dzisiaj jest 19 lip 2025, 23:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lut 2014, 20:43 
*

Rejestracja: 01 lis 2013, 20:57
Posty: 10
Pojazd: Aprilia SR50
Witam, mam sprawę i nie wiem co zrobić w tym kierunku. Mianowicie :
Wiadomo sezon się skonczył postanowiłem pogrzebać co nieco, rozkręciłem cylinder i zdziwiły mnie przetarcia na tłoku. Cylek wydaję się ok, w dotyku jest gładki (bez skojarzeń:D) teraz czy wymieniać tłok? czy nie jest to konieczne? może robić szlif cylindra i dobrać większy tłok? Proszę wypowiedźcie się na ten temat :)
Linki do zdjęc
http://zapodaj.net/0b0849609613f.jpg.html
http://zapodaj.net/47b687e6bcd5d.jpg.html
http://zapodaj.net/f430048956448.jpg.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 lut 2014, 21:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
tłok do wymiany, nie warto już na tym składać. najlepiej zrobić szlif i mieć nowy zestaw




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2014, 19:04 
*

Rejestracja: 01 lis 2013, 20:57
Posty: 10
Pojazd: Aprilia SR50
bart1aerox100 pisze:
tłok do wymiany, nie warto już na tym składać. najlepiej zrobić szlif i mieć nowy zestaw


dzięki za odpowiedz :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy