Dzisiaj jest 14 maja 2025, 18:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 mar 2014, 16:47 
**

Rejestracja: 04 sty 2014, 9:50
Posty: 230
Pojazd: Swap
Siema otoz bardzo czesto puchnie mi tlok i mamm pytanie czy wymienic tylko tlok i piersccienie czy robic szlif ? cyliner ma zero rys ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 mar 2014, 18:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Skoro cylinder nienaruszony to kup nowy tłok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 mar 2014, 19:28 
**

Rejestracja: 04 sty 2014, 9:50
Posty: 230
Pojazd: Swap
A da mi jakies lepsze rezultaty zrobic szlif?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 mar 2014, 20:25 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Delikatnie zwiększy się pojemność, co za tym idzie i moc. Ale robiąc szlif to jest koszt, a tłok i tak wtedy musisz kupić nowy. To kolejny koszt.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...