Dzisiaj jest 02 sie 2025, 12:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 kwie 2014, 20:20 
*

Rejestracja: 07 lis 2013, 10:49
Posty: 52
Pojazd: Yamaha DT
Siemanko ! Mam wielki dylemat i mam nadzieje, że mi jakoś doradzicie. Posiadam yamahę dt 80/110(malossi kit) chłodzona cieczą 97 rok. Zastanawiam się czy warto inwestować w ten sprzęcik czy sprzedać i kupić coś lepszego. Przeróbki które chciałbym wykonać.
1. Skoro mam większy gar to trzeba go dobrze zasilić - gaźnik dellorto 24mm
2. Jakiś wydech poziomu sport/racing
3. Nowa wysokiej jakości chłodnica.
4. Koła supermoto - i tu pojawia się problem... Mam oba koła z hamulcami ... bębnowymi ! :( Chciałbym mieć 2 tarcze w tym HB do stuntu. Nie wiem jak się za to zabrać i czy przeróbka w moim przypadku będzie w ogóle możliwa.
5. Zawieszenie tylne i przednie lagi od ktm.
6. Nowe plastiki polisport
7. Malowanie ramy.

Sami widzicie jak chciałbym odmienić maszynę :) Nie wiem czy się za to zabierać czy odkładać kasę na nowy motocykl/enduro. Co Wy o tym myślicie ? Zapraszam do dyskusji. Macie jeszcze fotki mojej Yamahy ^^
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Tak wiem... nie mam tłumika :mrgreen:

-- 06 kwie 2014, 21:20 --

refresh


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 kwie 2014, 8:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Jak potrafisz wyrzeźbić coś z niczego to jasne, że się opłaca. Hamulce tarczowe da radę zamontować wszędzie, ja zamontowałem koła od Hondy NSR 80 w Romecie Charcie 210 ;) Zawieszenie również da radę. Tylko od zawiechy i hamulców zależy Twoje bezpieczeństwo, jak przez nieudolne zamocowanie zacisku poluzuje się i przestawi zdajesz sobie sprawę co się stanie... blokada koła, a niezbyt fajnie może to się skończyć, tak samo jak złoży się tylne koło. Jak chcesz wszystko zrobić powoli i porządnie to rób, ja chętnie mogę podpowiedzieć kilka rzeczy co i jak spasować, mam to już za sobą ;)




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy