Dzisiaj jest 17 cze 2025, 17:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 kwie 2014, 15:41 
*

Rejestracja: 07 kwie 2014, 18:50
Posty: 90
Pojazd: Kingway euroboy
jak sadzicie w jakim stanie jest ten cylek do szlifu sie nadaje tylko?
http://chomikuj.pl/topola1234/Galeria


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 kwie 2014, 15:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2014, 15:24
Posty: 47
Lokalizacja: Lubawa
Pojazd: Aprilia Sr red&black
nie jestem pewien ale wydaje mi sie ze do szlifu. na tloku widzę jakby kawalek lozyska korbowodu a cylek dlugo lezal wiec dobrze bylo by walnac szlif ;p




_________________

    Wpadaj do mnie :D :

    - aprilia-sr-by-shoter97-jankusek-t380680.html




    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Offline
    Post: 08 kwie 2014, 15:49 
    *

    Rejestracja: 07 kwie 2014, 18:50
    Posty: 90
    Pojazd: Kingway euroboy
    no bo jest sworzen wlozony i łozysko na nim
    a ile kosztuje taki szlif? a jakbym do tłoka dał nowe pierscienie




    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Offline
    Post: 08 kwie 2014, 16:46 
    *******

    Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
    Posty: 5429
    Lokalizacja: Katowice
    Pojazd:
    dawid26 pisze:
    a ile kosztuje taki szlif? a jakbym do tłoka dał nowe pierscienie
    Jeśli robisz szlif to nowy tłok musisz kupić pod ten szlif, cylek najpierw do szlifierza do przemierzenia i on ci powie jaki tłok masz kupić.




    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Offline
    Post: 08 kwie 2014, 16:47 
    *

    Rejestracja: 07 kwie 2014, 18:50
    Posty: 90
    Pojazd: Kingway euroboy
    no ale mi chodzi czy trzeba ten szlif zrobic czy do tego tloka kupic nowe pierscieni i by chodzil?




    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Offline
    Post: 08 kwie 2014, 16:50 
    *******

    Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
    Posty: 5429
    Lokalizacja: Katowice
    Pojazd:
    dawid26 pisze:
    no ale mi chodzi czy trzeba ten szlif zrobic czy do tego tloka kupic nowe pierscieni i by chodzil?
    Jesteś wiedzoodporny napisałem ci wyżej, ten cylek na zdjęciu nadaje się do szlifu, żadne nowe pierścienie mu nie pomogą.




    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Offline
    Post: 08 kwie 2014, 18:49 
    *

    Rejestracja: 07 kwie 2014, 18:50
    Posty: 90
    Pojazd: Kingway euroboy
    a ile taki szlif kosztuje i tłok?

    -- 08 kwie 2014, 19:48 --

    jak dotykalme gladz cylindra to nie wyczulem rys rzadnych

    -- 08 kwie 2014, 19:49 --

    nie wyczułem żadnych rys na gładzi cylindra




    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Offline
    Post: 08 kwie 2014, 19:30 
    ******
    Awatar użytkownika

    Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
    Posty: 3214
    Lokalizacja: RZE
    Pojazd: CPI aragon GP
    Imię: Marcin
    Jak nie wyczuwasz żadnych rys, progów, itp to weź jakiś tusz do pióra, czy coś innego, które mocno barwi. Nanieś na szmatkę, wysmaruj gładź cylka, później wytrzyj czystą szmatką, ręcznikiem papierowym czy też starą bawełnianą koszulką, zataczając koła wewnątrz gładzi. Masz wtedy widzialny obraz wszelakich rys i skaz. Jak będzie oki to to samo zrób z tłokiem, tylko go wyczyść z nagaru i innego syfu ropopochodnego. Na koniec pozostaje luz pomiędzy gładzią cylindra, a tłokiem. Pamiętaj, że tłok może być minimalnie węższy przy denku (suwmiarka rozwiąże sprawę). Zdemontuj pierścienie i sprawdź luz "w przerwie".




    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Offline
    Post: 08 kwie 2014, 19:38 
    *

    Rejestracja: 07 kwie 2014, 18:50
    Posty: 90
    Pojazd: Kingway euroboy
    jeden gosciu mi muwil ze wystarczy dac nowe pierscienie na tlok i bedzie git




    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Offline
    Post: 08 kwie 2014, 19:47 
    ******
    Awatar użytkownika

    Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
    Posty: 3214
    Lokalizacja: RZE
    Pojazd: CPI aragon GP
    Imię: Marcin
    Mi mówiono 15 lat temu: "Ucz się synu ucz to do wiedzy klucz", a dziś : "kto ten klucz zdobędzie to nawet w szkole woźnym nie będzie". Weryfikuj może swoje "źródła". Masz forum Mieloch pełne wiedzy nabytej z doświadczenia innych użytkowników. To ułatwia :)




    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Offline
    Post: 09 kwie 2014, 9:16 
    *

    Rejestracja: 07 kwie 2014, 18:50
    Posty: 90
    Pojazd: Kingway euroboy
    no ale to tez pytalem na forum i wkoncu nie wiem a wedlug ciebie do szlifu?

    -- 09 kwie 2014, 10:16 --

    dodałem wiecej zdjęć cylka
    http://chomikuj.pl/topola1234/Galeria
    może sie ktoś jeszcze wypowie




    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Offline
    Post: 09 kwie 2014, 18:14 
    ******
    Awatar użytkownika

    Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
    Posty: 3214
    Lokalizacja: RZE
    Pojazd: CPI aragon GP
    Imię: Marcin
    Wygląda niby oki, jedyne co to ta szczerba przy denku tłoka na ostatnim zdjęciu.




    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Offline
    Post: 09 kwie 2014, 18:59 
    *

    Rejestracja: 07 kwie 2014, 18:50
    Posty: 90
    Pojazd: Kingway euroboy
    mhm to wystarczy now epierscienie i powinlo byc ok? a ta szczerba nie bedzie nic robic czy ja zeszlifowac lekko?




    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Offline
    Post: 09 kwie 2014, 19:25 
    ******
    Awatar użytkownika

    Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
    Posty: 3214
    Lokalizacja: RZE
    Pojazd: CPI aragon GP
    Imię: Marcin
    Nikt Ci tego nie powie. Każdy pojazd jest inaczej użytkowany, mimo iż może pochodzić z tej samej linii produkcyjnej, sztuka za sztuką. Kup pierścienie, uszczelki tez by się przydało założyć nowe i zobaczysz. Teoretycznie tłok po rozgrzaniu też doszczelnia silnik (zwiększa swoją objętość).




    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Offline
    Post: 09 kwie 2014, 19:31 
    *

    Rejestracja: 07 kwie 2014, 18:50
    Posty: 90
    Pojazd: Kingway euroboy
    no ok a co do wału to seryjny zostawic czy kupic jakis do 70?




    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Offline
    Post: 09 kwie 2014, 19:34 
    *******

    Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
    Posty: 5429
    Lokalizacja: Katowice
    Pojazd:
    W sumie jak ogląda się te zdjęcia to tak jakby były zdjęcia dwóch innych cylindrów, kup te pierścienie i zobaczysz jak to się będzie zachowywać, gdybyś miał możliwość to daj ten cylek do przemierzenia szlifierzowi przed kupnem pierścieni. po 50-100km, jak pierścienie się ułożą zmierz mu kompresję i już też będziesz wiedział co dalej z nim robić,




    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Offline
    Post: 09 kwie 2014, 19:40 
    *

    Rejestracja: 07 kwie 2014, 18:50
    Posty: 90
    Pojazd: Kingway euroboy
    zdjecia sa tylko jednego cylka, a co do wału to zmieniać seryjny wał na wzmacniany czy przystosowany do 70?




    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Offline
    Post: 09 kwie 2014, 19:44 
    ******
    Awatar użytkownika

    Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
    Posty: 3214
    Lokalizacja: RZE
    Pojazd: CPI aragon GP
    Imię: Marcin
    Podzielam zdanie n0ooRt Też miałem dziwne wrażenie, ze to nie ten sam cylek, ale smugi po tuszu (czy tam środka, którego użyłeś) nie do końca są wytarte, wiec to ten sam cylinder musi być. To kwestia światła, na zdjęciach mogę zostać playboyem, w rzeczywistości nie założę photoshop'a na mordę :D n0ooRt dał Ci dobre i mało kosztowne namiary, co z tym zrobić.




    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Offline
    Post: 09 kwie 2014, 19:47 
    *

    Rejestracja: 07 kwie 2014, 18:50
    Posty: 90
    Pojazd: Kingway euroboy
    no to tak zrobie dzieki za pomoc :mrgreen:




    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
    Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



    Kto jest online

    Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


    Nie możesz tworzyć nowych tematów
    Nie możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów

    Przejdź do:  



    Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

    Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
    Ładowanie...