Dzisiaj jest 07 paź 2024, 0:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 maja 2014, 19:16 
*

Rejestracja: 06 maja 2014, 12:09
Posty: 34
Pojazd:
Coś dziwnego ponieważ gdy odkrecilem korektor momentu obrotowego to jest przełożenie i z pod spodu wypływa lekko olej co nie tak?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 maja 2014, 19:40 
**

Rejestracja: 05 mar 2013, 17:48
Posty: 496
Pojazd:
oświecę Cie , po prostu jest nieszczelnie!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 maja 2014, 0:04 
*

Rejestracja: 06 maja 2014, 12:09
Posty: 34
Pojazd:
Wpływa to na coś? :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 maja 2014, 0:16 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Tak,na smarowanie i chlodzenie zebatek przelozen i lozysk w przekladni,wszelkie nieszczelnosci prowadza do ubytkow oleju i zuzywania sie zebatek jak i do awarii lozysk,zacierania i rozsypywania sie ich,,jest to tak samo wazne jak dolewanie oleju do mieszanki paliwa,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2014, 21:55 
*

Rejestracja: 06 maja 2014, 12:09
Posty: 34
Pojazd:
W jaki sposób można to uszczelnic bo nie mam zielonego pojęcia, pomóżcie :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2014, 22:54 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Rozgrzewasz skuter aby olej w przekladni sie zagrzal,wtedy robi sie rzadszy,gasisz skuter,na dole przekladni jest korekspustowy ktory odkrecasz i spuszczasz ten olej do jakiegos pojemnika,odkrecasz wariator aby zdjac pasek,odkrecasz dzwon sprzegla,zdejmujesz sprzeglo razem z korektorem,odkrecasz tylnie kolo ,zdejmujesz, ,po zdjeciu korektora ze sprzeglem ujrzysz sruby,odkrecasz je i przekladnia zaczyna sie rozpolawiac ,przy okazji warto sprawdzic stan zebatek i lozysk w przekladni ,w razie koniecznosci kupujesz nowe i wymieniasz ,kupujesz nowa uszczelke przekladni do twojego modelu skutera ,warto takze wymienic simer od strony korektora i od strony kola ,powierzchnie gdzie przyjdzie nowa uszczelka myjesz z oleju i wycierasz do sucha ,zakladasz uuszczelke i reszte prac wykonujesz w odwrotnej kolejnosci niz przy demontazu,nie zapomnij zakrecic korka spustowego i nalac do przekladni oleju przekladniowego w ilosci zalecanej dla twojego modelu skutera ,Amen :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy