Rozgrzewasz skuter aby olej w przekladni sie zagrzal,wtedy robi sie rzadszy,gasisz skuter,na dole przekladni jest korekspustowy ktory odkrecasz i spuszczasz ten olej do jakiegos pojemnika,odkrecasz wariator aby zdjac pasek,odkrecasz dzwon sprzegla,zdejmujesz sprzeglo razem z korektorem,odkrecasz tylnie kolo ,zdejmujesz, ,po zdjeciu korektora ze sprzeglem ujrzysz sruby,odkrecasz je i przekladnia zaczyna sie rozpolawiac ,przy okazji warto sprawdzic stan zebatek i lozysk w przekladni ,w razie koniecznosci kupujesz nowe i wymieniasz ,kupujesz nowa uszczelke przekladni do twojego modelu skutera ,warto takze wymienic simer od strony korektora i od strony kola ,powierzchnie gdzie przyjdzie nowa uszczelka myjesz z oleju i wycierasz do sucha ,zakladasz uuszczelke i reszte prac wykonujesz w odwrotnej kolejnosci niz przy demontazu,nie zapomnij zakrecic korka spustowego i nalac do przekladni oleju przekladniowego w ilosci zalecanej dla twojego modelu skutera ,Amen
