Dzisiaj jest 30 lip 2025, 0:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 cze 2014, 17:39 
*

Rejestracja: 31 maja 2013, 21:48
Posty: 105
Pojazd: TGB Orion /Yamaha Aerox
Witam mam pytanie czy na tym sie jeszcze polata jak to jest urwane ja wyciagam z kartera a tu takie prosze o wypowiedzi .


Obrazek

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 cze 2014, 18:49 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jak denko tłoka nie wychyla się po za te "szczerby" to fazuj jakimś dobrym pilnikiem lub mini szlifierką te ostre brzegi. Licz się z ryzykiem, że jak tłok wyskoczy z cylka i zahaczy o krawędź to masz po silniku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2014, 20:13 
*

Rejestracja: 31 maja 2013, 21:48
Posty: 105
Pojazd: TGB Orion /Yamaha Aerox
bo cylek idzie do szlifu wiec wiec moze cos sie jeszcze wymyśli :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2014, 20:15 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Nie szlifuj tego, nie warto.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2014, 20:46 
*

Rejestracja: 31 maja 2013, 21:48
Posty: 105
Pojazd: TGB Orion /Yamaha Aerox
Ale robie szlifa calego cylka i czemu nie warto ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2014, 21:03 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Bo jest utrącony i może Ci tłok zablokować, a wtedy masz silnik do remontu (bądź wymiany). Fragment, który jest utrącony odpowiada za równomierne prowadzenie tłoka po gładzi cylindra, będzie Ci go szarpało z jednej strony, aż padnie. Podejrzewam, że prędzej zahaczy pierścieniem i masz po cylku. Po co szlifować uszkodzony cylinder, jak masz zapłacić za szlifa i tłok z pierścieniem(ami), a później w najlepszym wypadku, za wał korbowy, cylinder, tłok, pierścienie, łożyska i uszczelniacze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2014, 21:35 
*

Rejestracja: 31 maja 2013, 21:48
Posty: 105
Pojazd: TGB Orion /Yamaha Aerox
Kurcze nowego tłoka juz kupiłem :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 32 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy