Dzisiaj jest 21 lip 2025, 11:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 cze 2014, 18:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2012, 9:58
Posty: 234
Lokalizacja: stawki
Pojazd: Aprilia sr 50
witam mam taki problem że mam gaźnik dellorto 17,5 mm i malossi sporta i laser x pro i nie mogę go wyregulować za chiny jak włożę mu dysze 0,80 to start idealny ale powyżej 60 przerywa jak dam 0,88 to trocchę lepiej a na 0,92 na starcie go przylewa a później jest dobrze i teraz moja sprawa czy filtr stożkowy by rozwiązał ten problem ??




_________________

Malossi sport 70 (tłok vertex)
Łożyska NTN C3
Polini speed control (Rolki 4,5g)
Naraku black edition
Laser x-pro
Dellorto17.5
Str8 lexus style


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 cze 2014, 18:23 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
Położenie iglicy zmieniane ?, a te chiny to rozumiem że dyszą wolnych obrotów też kombinowałeś czy to już dla Ciebie za drogo by wyszło,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2014, 18:36 
**

Rejestracja: 30 cze 2013, 18:22
Posty: 212
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Myśle że stożek rozwiąże sprawe bo w wyższych obrotach da Ci więcej powietrza i powinno być okej u mnie od 50-55 stożek ciągnie do samego końca czyli do 100 także przyśpieszenie jest mega! :D
Próbowałeś dysze 90 dać może okazać się trafieniem w dziesiątkę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2014, 18:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2012, 9:58
Posty: 234
Lokalizacja: stawki
Pojazd: Aprilia sr 50
nie próbowałem dyszą wolnych obrotów ale iglica we wszystkich pozycjach jakich tylko to możliwe Ale myślę że dysza wolnych obrotów dużo by nie zmieniła tym bardziej że jak zmieniam dysze główne to czuje różnice co innego jak bym się bawił dyszami wolnych obrotów i by mi się start zmieniał . Mi też się wydaje że stożek rozwiąze sprawe bo da mi więcej powietrza w każdym położeniu przepustnicy a im więcej powietrza tym więcej paliwa będzie mógł dostać a więc najwyżej da się większą dysze 1,00 i myślę że problem zniknie noo chyba że jedynym wyjściem jest większy gaźnik ale tam mam dopiero od roku a niedawno włożyłem malossi sporta i mechanik mi mówił że powinien dać rade ten gaźnik i nie jest wcale mały




_________________

Malossi sport 70 (tłok vertex)
Łożyska NTN C3
Polini speed control (Rolki 4,5g)
Naraku black edition
Laser x-pro
Dellorto17.5
Str8 lexus style




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2014, 19:16 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
Sam napisałeś,, na 92 na starcie zalewa " , a może dysza 92 + wolnych mniejsza od tej którą masz założoną i byłoby ok ,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2014, 19:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2012, 9:58
Posty: 234
Lokalizacja: stawki
Pojazd: Aprilia sr 50
tak ale jak włoże 80 to ze startu nie zalewa więc to nie jest wina dyszy wolnych obrotów jeśli by zalweało ze startu na każdej dyszy to wtedy by była wina dyszy wlonych obrotów przynajmniej tak mi się wydaje




_________________

Malossi sport 70 (tłok vertex)
Łożyska NTN C3
Polini speed control (Rolki 4,5g)
Naraku black edition
Laser x-pro
Dellorto17.5
Str8 lexus style




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2014, 21:45 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Ale Wy kombinujecie. Skoro zalewa na większej dyszy i obroty są oki to po co zmieniać dyszę wolnych obrotów? Ustaw iglicę na środkowym położeniu, a najlepiej napisz skąd ten gazior pochodzi i co było w nim kombinowane. Jak na mój "gust" to powinieneś założyć co najmniej gaźnik 19mm. Masz prawo tego nie wyregulować, bo ma za mały przepust mieszanki paliwo-powietrze. Jak chcesz taniej to kombinuj z filtrem powietrza i z dyszami od 78 do 95. Rozglądnij się lepiej przy tym cylindrze za gaziorem o większej przepustowości.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2014, 22:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2012, 9:58
Posty: 234
Lokalizacja: stawki
Pojazd: Aprilia sr 50
no pisałem już ze iglica była w każdym położeniu na każdej z dysz i jeśli mam dysze 0,92 to go przylewa na starcie i mam muła ale jak sie bujnie to idzie a jak mam dysze 0,80 to znów ze startu idzie ale później strzela z wydechu




_________________

Malossi sport 70 (tłok vertex)
Łożyska NTN C3
Polini speed control (Rolki 4,5g)
Naraku black edition
Laser x-pro
Dellorto17.5
Str8 lexus style




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2014, 22:35 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jak strzela z wydechu to dalej masz za dużą dyszę, lub popierdzieloną regulację gaźnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2014, 23:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2012, 9:58
Posty: 234
Lokalizacja: stawki
Pojazd: Aprilia sr 50
tzn nie strzela tylko przerywa i traci moc no przecież na malossi sporcie dysza 0,80 nie będzie za duża bez przesady




_________________

Malossi sport 70 (tłok vertex)
Łożyska NTN C3
Polini speed control (Rolki 4,5g)
Naraku black edition
Laser x-pro
Dellorto17.5
Str8 lexus style




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2014, 23:19 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Sprawdzałeś zawór membranowy? Może nie domyka i wieje paliwem na suwie praca-wydech? I najważniejsze, sprawdź, czy nie leje Tobie paliwem po filtrze powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 cze 2014, 12:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2012, 9:58
Posty: 234
Lokalizacja: stawki
Pojazd: Aprilia sr 50
noo leje mi paliwem do filtra właśnie

-- 14 cze 2014, o 12:07 --

F5

-- 14 cze 2014, o 12:07 --

F5




_________________

Malossi sport 70 (tłok vertex)
Łożyska NTN C3
Polini speed control (Rolki 4,5g)
Naraku black edition
Laser x-pro
Dellorto17.5
Str8 lexus style




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 cze 2014, 10:23 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Za duża dysza w stosunku do możliwości gaźnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy